Het kwam ieder seizoen weer in Red Mijn Vakantie voorbij, daar kan ik de naam althans alleen vanquote:Op donderdag 12 november 2020 01:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het zal wel al een paar jaar geleden zijn, maar Oostappen was toch ook eens bij een programma als opgelicht of radar ofzo?
Hij is goed in sneren uitdelen ja, maar hij zegt wat ie denkt, ik mag dat wel, ook hij 'speelt' met de camera'squote:
en die lopen hier in Brabant gewoon los rondquote:Op maandag 4 januari 2021 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie dit nu voor het eerst, ik vind het maar onnozel volk
Sterktequote:Op maandag 4 januari 2021 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
en die lopen hier in Brabant gewoon los rond
Je moet het met een knipoog bekijken...quote:
Snap ikquote:Op maandag 4 januari 2021 20:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je moet het met een knipoog bekijken...
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:00 schreef PzKpfw het volgende:
Die vent kan zo een keer dood neervallen als hij niet wat aan z'n gewicht doet.
goed geleerd van dagobert duckquote:Op maandag 4 januari 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
Hij moet alles het goedkoopst hebben en zij het dure spul.
Dan gaat een nieuwe serie van startquote:Op maandag 4 januari 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
en dat moment is misschien wel dichterbij dan ie denkt
Hij woont in België.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de Rolls-Royce staat op Belgisch kenteken vanwege de bpm![]()
Dus kenteken maar blurren![]()
Zonder hem zal het snel failliet zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:00 schreef Snowsquall het volgende:
Personeel weet gewoon niks, wat een droeftoters
Peter moet echt ALLES zelf controleren
Zeker weten ja!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zonder hem zal het snel failliet zijn.
Als je hun leeftijden weet zit je met nog meer verbazing te kijkenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Kende deze mensen niet maar zit met verbazing te kijken.
Wel zijn veels-te-dik-diploma....quote:Op maandag 18 januari 2021 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Z'n strikdiploma heeft hij nog niet.
Die heeft het te druk met die kinderen van die golddiggerquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Vorige week was een stukje dat Nicole met een vriendin bij de brainwash (kapper) zit. Ik ken dat meisje, en niet op een positieve manierZe zat op de bruiloft van dr zus, een collega van mij, superchagerijnig te doen, alsof ze jaloers was dat die zus een best rijke gozer aan de haak had geslagen. Ik moest best lachen toen die in beeld kwam, die ziet in Nicole natuurlijk een golden ticket om zelf aan een rijke gozer te komen
Dat snapte ik ook al niet. Als je een beetje hersens hebt laat je haar niet bij je kinderen. Die is zo labiel als wat. Ze is meermaals weggelopen dat niemand wist waar ze was, zelfs haar voormalig echtgenoot niet. Ze is niet in staat goed voor zichzelf te zorgen, dus hoe Nicole in haar hoofd haalt om Ankie voor haar kinderen te laten zorgen weet ik niet. Maargoed, Nicole is er ook nog steeds van overtuigd dat ze geen golddigger isquote:Op maandag 18 januari 2021 22:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met die kinderen van die golddigger
Ik lag helemaal krom vorige week om die belgen met videobellen; poetsen en genieten
zo moet het in de serie overkomen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zonder hem zal het snel failliet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |