Churandy Martina is de dino. Maar hey...dit blijft wel tussen ons hequote:
Ik kon trouwens heel die kerel nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Churandy Martina is de dino. Maar hey...dit blijft wel tussen ons he
Best benieuwd hoe je tot die naam komt want momenteel gok ik op zo'n facebookplaatje waarin je je geboortedatum koppelt aan namen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)en-onthult-zijn-naam
Goh, en dat op een commerciėle zender.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister niet gezien, dus ik slinger 'm nu even aan op Videoland. Op Videoland, dus zonder reclames, duurt het 1:30. Op tv 2 uur. Dat programma bestaat dus voor 25% uit reclames
Als het goed is wel toch? Net als vorige week? Ben weer benieuwd!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:37 schreef Ippies het volgende:
Nog even, vallen er vandaag weer twee spelers af? :-)
Goed onderzoek, dat we dat niet eerder gedaan hebben zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister niet gezien, dus ik slinger 'm nu even aan op Videoland. Op Videoland, dus zonder reclames, duurt het 1:30. Op tv 2 uur. Dat programma bestaat dus voor 25% uit reclames
Quintyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:04 schreef rubbereend het volgende:
wie hebben we ook alweer vanavond? Mattie, Ernst Daniel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |