abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195537327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef zalkc het volgende:

[..]

Goldstrike is zo'n drankje waarvan je de volgende dag niks meer weet, als het zo'n avond word ;)
_O- _O- juist !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195537355
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:39 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik zet in op een "We zitten nu op het punt om naar level 3 te gaan"

[ afbeelding ]
Ligt een beetje aan de cijfers van het aankomende weekend. Als nog steeds slecht zijn, dan zit Nederland in level 3 en de grote steden met veel besmettingen in level 4. Dat gok ik.
pi_195537386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:49 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Wat ik graag zou willen is een vorm van hybride onderwijs;deels online, deels fysiek. Fysiek sowieso voor leerlingen die extra begeleiding nodig hebben/onveilige thuissituatie hebben etc. Er zijn ook een behoorlijk aantal leerlingen die echt zijn opgeknapt door online thuis onderwijs, dat hoeft niet perse een groot nadeel voor iedereen te zijn.
Wat belangrijk is in dat hele verhaal dat er ook tussen leerlingen die 1,5m afstand moet komen, en dus klassen waar dan hooguit acht leerlingen zitten, zodat ze ook op de gang niet continu in elkaars nek lopen te hijgen (en eerlijk is eerlijk: als ik niet acht uur per dag in een klein lokaal met 32 pubers van 15+jaar zou zitten zou ik niet erg vinden. Zit zelf niet in een risicogroep, maar wel (schoon)ouders en verdere familie. Ik vind het wel elke dag iets spannender worden om te gaan werken, vooral omdat corona nu ook echt rondgaat binnen school)
Dan zitten we volledig op één lijn qua wensen. Als ouder van 3 tieners voelt het een beetje als afwachten niet óf je het krijgt maar wanneer. Ik snap met 4,9% aan besmettingen op de middelbare scholen ook niet goed dat jullie overkoepelende organisaties er niets aan doen.
pi_195537405
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:18 schreef Benny het volgende:
Jaaaaaaa! Mevrouw bij Jinek geeft aan dat er ook in Nederland een modelletje a la Ierland komt _O_
Mooi. Op tijd bijschalen en iedereen weet van tevoren waar we aan toe zijn als cijfers stijgen of dalen. Zijn we ook gelijk af van de slappe en loze dreigementen van Rutte
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195537413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef zalkc het volgende:

[..]

Goldstrike is zo'n drankje waarvan je de volgende dag niks meer weet, als het zo'n avond word ;)
Dat klinkt akelig goed! :@ :D
Zei iemand die zelden drinkt.
Maar als ik iets doe, doe ik het goed! *O*
pi_195537422
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:49 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Wat ik graag zou willen is een vorm van hybride onderwijs;deels online, deels fysiek. Fysiek sowieso voor leerlingen die extra begeleiding nodig hebben/onveilige thuissituatie hebben etc. Er zijn ook een behoorlijk aantal leerlingen die echt zijn opgeknapt door online thuis onderwijs, dat hoeft niet perse een groot nadeel voor iedereen te zijn.
Wat belangrijk is in dat hele verhaal dat er ook tussen leerlingen die 1,5m afstand moet komen, en dus klassen waar dan hooguit acht leerlingen zitten, zodat ze ook op de gang niet continu in elkaars nek lopen te hijgen (en eerlijk is eerlijk: als ik niet acht uur per dag in een klein lokaal met 32 pubers van 15+jaar zou zitten zou ik niet erg vinden. Zit zelf niet in een risicogroep, maar wel (schoon)ouders en verdere familie. Ik vind het wel elke dag iets spannender worden om te gaan werken, vooral omdat corona nu ook echt rondgaat binnen school)
Dat leek mij voor de zomer ook een beter idee. 2 á 3 dagen op school les en 2 á 3 dagen thuis. Dan kun je docenten uit een risicogroep inzetten voor het thuisonderwijs.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:56:50 #107
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195537424
Positieve gevolgen van Covid. Meer investeringen in fietsinfra! Fietsen is schoon en gezond.

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_195537445
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef Luke83 het volgende:
Tja, als ik op mijn eigen middelbare school kijk (ben docent), is het bijna onmogelijk om 1,5m afstand te houden tot leerlingen. De goede wil is er vanuit beide kanten wel, maar de fysieke ruimte ontbreekt en veel leerlingen vergeten het vaak, omdat ze geen afstand tot elkaar hoeven te bewaren. De corona gevallen nemen per dag toe, klassen waar slechts 25-50%aanwezig is, veel lesuitval door "zieke" docenten en het feit dat iedereen op de tocht zit, omdat de ventilatie bijna niet
werkt, dus alle ramen en deuren open, maakt dat ik het niet vrolijk inziet.
Waar ik zelf "bang" voor ben is het feit dat de komende twee weken de herfstvakantie bezig is, dat daardoor de besmettingen minder hard lopen en men wederom "vergeet" of kan ontkennen dat het middelbaar onderwijs wel degelijk een grote rol speelt in de verspreiding. En we daardoor in november, als de vakanties weer voorbij zijn, weer extra hard gaan.
:{
pi_195537451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat leek mij voor de zomer ook een beter idee. 2 á 3 dagen op school les en 2 á 3 dagen thuis. Dan kun je docenten uit een risicogroep inzetten voor het thuisonderwijs.
Of livestreamen in de klas. Gebeurt nu ook voor kwetsbare leerkrachten (er zit dan een stagiaire ofzo in de klas) en voor tieners die in afwachting van een test thuis zitten.
pi_195537460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mooi. Op tijd bijschalen en iedereen weet van tevoren waar we aan toe zijn als cijfers stijgen of dalen. Zijn we ook gelijk af van de slappe en loze dreigementen van Rutte
moeten ze het ook wel echt volgen en niet gaan afwijken !
pi_195537484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Positieve gevolgen van Covid. Meer investeringen in fietsinfra! Fietsen is schoon en gezond.

[ twitter ]
Nogal verassend dat Nederland niet in dat lijstje staat, eerder dit jaar werd er gemeld dat de fietsbranche iets van 500 miljoen extra had omgezet en dat veel fietsen levertijden hadden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 23:00:19 ]
pi_195537497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze moeten het Ierse systeem koppelen aan het Duitse systeem, want anders denk Rutte straks weer: ach, laten we het even aankijken. De levels moeten dus gekoppeld zijn aan het aantal besmettingen.
pi_195537503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nogal verassend dat Nederland niet in dat lijstje staat, eerder dit jaar werd er gemeld dat de fietsbranche iets van 500 miljoen extra had omgezet.
:o Echt? Joh! :s)
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:00:43 #114
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195537515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Handig voor de deniability.
Ik ben zo blij dat ik jong was in de tijd dat nog niemand met een camera op zak ging stappen :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195537550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ze moeten het Ierse systeem koppelen aan het Duitse systeem, want anders denk Rutte straks weer: ach, laten we het even aankijken. De levels moeten dus gekoppeld zijn aan het aantal besmettingen.
Ja, dit ja. Ik ben het vertrouwen eerlijk gezegd wat dat betreft een beetje kwijt. Die signaalwaardes was voor hetzelfde doel bedacht, maar daar hebben ze ook geen f*ck mee gedaan.
pi_195537554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik jong was in de tijd dat nog niemand met een camera op zak ging stappen :)
Vroeger waren sommige dingen echt wel beter ;)
pi_195537555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Of livestreamen in de klas. Gebeurt nu ook voor kwetsbare leerkrachten (er zit dan een stagiaire ofzo in de klas) en voor tieners die in afwachting van een test thuis zitten.
Ook een goed idee ^O^
pi_195537560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef Predator40 het volgende:

[..]

moeten ze het ook wel echt volgen en niet gaan afwijken !
Dat niet doen zou echt lachwekkend zijn.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:02:40 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195537576
quote:

[..]

Nogal verassend dat Nederland niet in dat lijstje staat, eerder dit jaar werd er gemeld dat de fietsbranche iets van 500 miljoen extra had omgezet en dat veel fietsen levertijden hadden.
Dit gaat om overheidsbestedingen volgens mij.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_195537590
quote:

[..]

Onze fietsinfra is denk ik al de beste van Europa. De landen die nu in coronatijd zoveel investeren zijn de achterstand aan het inhalen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:03:24 #121
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195537598
quote:

[..]

De infrastructuur is in Nederland volgens mij al het allerhoogste nivo
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195537601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Eens
pi_195537602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef zalkc het volgende:

[..]

ik heb nu nog een half uitstekend bot ( schouder verkeerd terug gezet ) van toen ik over de kop ben gevlogen....
iets met een combinatie pepperspray in de ene kroeg ( :{ ), door naar de andere kroeg, en gewoon een complete blackout toen ik naar buiten stapte in -8 graden,ik werd de volgende dag wakker in het ziekenhuis :D
pi_195537605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:o Echt? Joh! :s)
Dat las ik een paar maanden terug, ja. Ik kan helaas het artikel nu even niet terugvinden.
pi_195537619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Onze fietsinfra is denk ik al de beste van Europa. De landen die nu in coronatijd zoveel investeren zijn de achterstand aan het inhalen.
beste van de wereld kan je wel zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')