Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij wil de prestatie na afloop hypen. Iedereen is hier doodmoe van de doorlopende dominantie van Nadal en veel mensen zien zijn prestaties als minder significant dan die van federer of Djokovic, omdat hij straks 13x hetzelfde toernooi gewonnen heeft waar hij nauwelijks noemenswaardige concurrentie heeft. Door te doen alsof het totaal niet verwacht is kan hij na afloop doen alsof het toch een ongehoorde prestatie is en erbij zeggen dat dit toch niemand verwacht had. Terwijl het gewoon weer hetzelfde voorspelbare pesttoernooi is zoals 13 van de 16 voorgaande.
Inderdaad. Ik hoop nog lang te genieten van tennis van Nadal, Djoko en Federer. Ben je tenminste gegarandeerd van kwaliteittennisquote:
Vervelende act inderdaad. Maar goed, als hij/zij er plezier uit haalt dan moet dat kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Overigens vind ik de act van GwaiLow ook irritant. Doet ie ook in het Feyenoordtopic
Daar ben ik maar zelden aanwezig. En als ik daar al iets zeg dan is het vaak positief over Feyenoord. Lijkt me niks mis mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Overigens vind ik de act van GwaiLow ook irritant. Doet ie ook in het Feyenoordtopic
Niemand twijfelde eraan, alleen mensen die een vermoeiende act opvoeren. Vorige Slams met weddenschappen van een paar rooitjes, nu dit. Intussen staat het gewoon 6-0 en mogen we de conclusie trekken dat er misschien toch een stuntje inzit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:54 schreef Parelhoofd het volgende:
Huidig tijdperk van het tennis is er een van zulke uitzonderlijke kwaliteit. Dit gaan we nooit meer zien, of althans niet met de zogenaamde current-gen en next-gen. Zelf plaats ik ik Federer op 1, hoewel je dat ook met Djokovic kan doen natuurlijk. Qua prestaties nagenoeg gelijkwaardig, op dit moment. Tijdperken laat zich moeilijk vergelijken, maar de dominatie van deze drie heren is ongekend. Het niveauverschil wat ze laten zien ten opzichte van de rest ook. Djokovic betere H2H en zal waarschijnlijk de records van Federer verbreken. Echter heeft Federer dan weer een dominantie laten zien over twee tijdperken. Heeft hierbij ook zijn spel doen laten evalueren met het trager worden van de banen. Razend knap. Nadal natuurlijk uitzonderlijk op gravel. Ongekend eigenlijk. Als tennisliefhebber houd je van alle drie of moet je ervan houden anders heb je geen verstand van het spelletje.
Nadal gaat dit winnen trouwens, 3 of 4 sets. Waarom mensen getwijfeld hebben hieraan is mij volledig een raadsel.
Je hebt Djoko tegen CB gezien, he? Die kan alles zo snel omdraaien. Zou de kansverhouding nu wel op 60-40 voor Nadal leggen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:55 schreef EP3 het volgende:
Nou, eens kijken of Djoko een game kan pakken in de volgende set.
Ja, het is helemaal absurd dat ze met z'n drieën - terwijl ze elkaar feitelijk voortdurend in de weg lopen - alsnog alle records weten te verbreken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:54 schreef Parelhoofd het volgende:
Huidig tijdperk van het tennis is er een van zulke uitzonderlijke kwaliteit. Dit gaan we nooit meer zien, of althans niet met de zogenaamde current-gen en next-gen. Zelf plaats ik ik Federer op 1, hoewel je dat ook met Djokovic kan doen natuurlijk. Qua prestaties nagenoeg gelijkwaardig, op dit moment. Tijdperken laat zich moeilijk vergelijken, maar de dominatie van deze drie heren is ongekend. Het niveauverschil wat ze laten zien ten opzichte van de rest ook. Djokovic betere H2H en zal waarschijnlijk de records van Federer verbreken. Echter heeft Federer dan weer een dominantie laten zien over twee tijdperken. Heeft hierbij ook zijn spel doen laten evalueren met het trager worden van de banen. Razend knap. Nadal natuurlijk uitzonderlijk op gravel. Ongekend eigenlijk. Als tennisliefhebber houd je van alle drie of moet je ervan houden anders heb je geen verstand van het spelletje.
Nadal gaat dit winnen trouwens, 3 of 4 sets. Waarom mensen getwijfeld hebben hieraan is mij volledig een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |