Uiteraard. Hij was genomineerd vanwege zijn gedoe in het midden oosten enzoquote:
echt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij was genomineerd vanwege zijn gedoe in het midden oosten enzo
Denk dat ie genoeg persoonlijkheden op zak heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
echt?
Mocht je jezelf nomineren dan?
Welke idioot nomineert he,?
Het is vrijdag. Dan gaat typen altijd was lastigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben jullie met het woordje 'hem'?
Dat is te zien jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is vrijdag. Dan gaat typen altijd was lastig
Hinkstapsprong?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:40 schreef Faxie het volgende:
Jeej PR van 17.4 gesprongen en gelijk de hoogste in Nederland vandaag
Je zou zeggen dat iedereen thuis zou moeten zitten nu. Misschien gaat de volgende lockdown wel een boost geven.quote:
Ben wel toe aan een goede lockdown.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat iedereen thuis zou moeten zitten nu. Misschien gaat de volgende lockdown wel een boost geven.
Ja zou denken dat iedereen inmiddels wel uitgeklust is en voldoende broden heeft gebakken. Die moeten uiteindelijk dan toch weer hier belanden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat iedereen thuis zou moeten zitten nu. Misschien gaat de volgende lockdown wel een boost geven.
quote:
Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt hè. Anders zit je ook maar weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ben de mensheid in mijn omgeving wel zat. Mijn baan is ook niet helemaal wat ik gehoopt had. Zit een beetje erg vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |