abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195522746
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Lijkt universeel te zijn, dat de ouderen nonchalant en onverschillig zijn. Sterkte man.
Het is de schuld van de boomers!
pi_195522751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:11 schreef Predator40 het volgende:

[..]

als vakantieparken vol zitten dan zitten de zwembaden/restaurants ook gewoon vol.
gaat natuurlijk allemaal niet meehelpen
Maar weer eens niet waar want je moet in vakantieparken daadwerkelijk alles reserveren. Even spontaan zwemmen is er niet bij bijvoorbeeld, je moet een tijdsslot reserveren zodat het niet vol loopt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:16:26 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195522754
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:15 schreef quirina het volgende:

[..]

Het is de schuld van de boomers!
Dat zijn jouw woorden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195522762
Bij centerparcs krijg je echt geen waar voor je geld nu hoor.
Ja je huisje misschien.
pi_195522776
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.
Ja maar we moeten de schuldigen aanwijzen he?
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:18:40 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195522785
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja maar we moeten de schuldigen aanwijzen he?
Oke, als jij het zegt :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195522798
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoe kan dat nu met al die maatregelen?
Verkoudheidsseizoen :X
pi_195522803
Ik verdenk de vieze dreadlocks van Willem Engel.
pi_195522817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar weer eens niet waar want je moet in vakantieparken daadwerkelijk alles reserveren. Even spontaan zwemmen is er niet bij bijvoorbeeld, je moet een tijdsslot reserveren zodat het niet vol loopt.
hoe weet je dat het niet waar is dat het niet gaat meehelpen ?

In de dierentuinen hebben ze ook een tijdsslot en toch was het erg druk in Blijdorp met de mooie dagen, gewoon beide parkeerterreinen vol, dat tijdsslot hielp dus niet zoveel.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195522819
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:19 schreef Simmertje het volgende:
Ik verdenk de vieze dreadlocks van Willem Engel.
:+
pi_195522820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In afwachting van m’n uitslag inmiddels vernomen dat een collega corona heeft (50+er). Je weet wel, zo’n collega die voorovergebogen aan je bureau komt staan om je iets te vragen..

:{
Leeg bureau neem ik aan? :P
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:21:28 #72
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195522822
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:12 schreef quirina het volgende:

[..]

Het is de schuld van vakantievierders!
Het is de schuld van van zuipende vakantievierende jongeren!
Het is de schuld van studentenfeestjes!
Het is de schuld van feestjes thuis!
Het is de schuld van jongeren die illegale feestjes geven!
Het is de schuld van Staphorst!
Je vergeet de Rabobank. En Talpa :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195522824
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:17 schreef quirina het volgende:
Bij centerparcs krijg je echt geen waar voor je geld nu hoor.
Ja je huisje misschien.
ook dat niet eens....vaak is een last minute naar curaçao nog goedkoper.
pi_195522827
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef quirina het volgende:
Welke groepen kunnen we nog meer de schuld geven?
De Mayas. Als ze nou gelijk hadden gehad met hun datum van einde van de wereld hadden we nu niet met deze sh*t gezeten :(
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:22:59 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195522843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ook dat niet eens....vaak is een last minute naar curaçao nog goedkoper.
Lekker 24 uur reizen om een lang weekend weg te zijn _O_
pi_195522849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]

In de dierentuinen hebben ze ook een tijdsslot en toch was het erg druk in Blijdorp met de mooie dagen, gewoon beide parkeerterreinen vol, dat tijdsslot hielp dus niet zoveel.
Jij neemt aan dat omdat de parken vol zitten (we weten niet eens of dit 100% bezettingsgraad is of dat ze met een aangepaste max werken) ook de zwembaden vol zitten en dat dat niet gaat meehelpen. Dat weten we dus wel, want die zwembaden zitten niet vol want er wordt met een reserveringssysteem gewerkt. Of een halfvol zwembad niet meehelpt is een andere vraag, maar dat was niet je eerste onderbuikpunt.
In Southern Sun
pi_195522854
quote:
Alle groepen waar ik niet in zit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195522863
quote:
OMT en Red Team
pi_195522874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe ook het idee dat die tijdssloten een leuke zijn voor de buhne maar meer ook niet. Het reserveren per dag zal nog helpen, maar zodra je binnen bent heb je veelal geen eindtijd. Dus als de gasten die binnen komen tussen 10 en 12 het park/museum rete interessant vinden en lang blijven hangen krijg je vanzelf dat het rond de klok van 2 een stuk drukker is.
Ook was ik bij een museum waar je online ticket zoals velen een barcode bevat en die hield je bij het poortje en je kan naar binnen. Dat poortje checkt echt niet of je ook aan het tijdstip voldoet. Ik had bijvoorbeeld voor 10 uur gereserveerd maar had dus ook gewoon om 3 uur binnen kunnen lopen, scannen en dan zou het poortje ook zijn open gegaan. Dan ben je afhankelijk van de medewerkers van het park/museum dat ze ingrijpen als ze echt denken dat het te druk begint te worden.
pi_195522883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat omdat de parken vol zitten (we weten niet eens of dit 100% bezettingsgraad is of dat ze met een aangepaste max werken) ook de zwembaden vol zitten en dat dat niet gaat meehelpen. Dat weten we dus wel, want die zwembaden zitten niet vol want er wordt met een reserveringssysteem gewerkt. Of een halfvol zwembad niet meehelpt is een andere vraag, maar dat was niet je eerste onderbuikpunt.
De dierentuin zat dus gewoon wel vol met een tijdsslot.......
pi_195522886
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker 24 uur reizen om een lang weekend weg te zijn _O_
Het ligt niet bij nieuwzeeland hoor
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195522888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe ook het idee dat die tijdssloten een leuke zijn voor de buhne maar meer ook niet. Het reserveren per dag zal nog helpen, maar zodra je binnen bent heb je veelal geen eindtijd. Dus als de gasten die binnen komen tussen 10 en 12 het park/museum rete interessant vinden en lang blijven hangen krijg je vanzelf dat het rond de klok van 2 een stuk drukker is.
Ook was ik bij een museum waar je online ticket zoals velen een barcode bevat en die hield je bij het poortje en je kan naar binnen. Dat poortje checkt echt niet of je ook aan het tijdstip voldoet. Ik had bijvoorbeeld voor 10 uur gereserveerd maar had dus ook gewoon om 3 uur binnen kunnen lopen, scannen en dan zou het poortje ook zijn open gegaan. Dan ben je afhankelijk van de medewerkers van het park/museum dat ze ingrijpen als ze echt denken dat het te druk begint te worden.
Die sloten zijn niet voor de bühne. Dat mensen menen zich er niet aan te moeten houden is wat anders.
In Southern Sun
pi_195522894
quote:

[..]

Juist !
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:26:14 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195522895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In afwachting van m’n uitslag inmiddels vernomen dat een collega corona heeft (50+er). Je weet wel, zo’n collega die voorovergebogen aan je bureau komt staan om je iets te vragen..

:{
heb je nu klachten?
pi_195522899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:25 schreef Predator40 het volgende:

[..]

De dierentuin zat dus gewoon wel vol met een tijdsslot.......
En dat betekent natuurlijk dat geen enkel tijdsslot werkt. Alsjeblieft hoor :').
In Southern Sun
pi_195522902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die sloten zijn niet voor de bühne. Dat mensen menen zich er niet aan te moeten houden is wat anders.
betekend ook niet dat het zwembad niet vol zou zijn......over onderbuik gesproken
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:27:26 #87
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195522911
quote:

[..]

Dat is ook de reden waarom b.v. voetbalclubs niet zo goed snappen waarom zij niet wat mensen mogen ontvangen, en pretparken wel. Ja dan komen er weer argumenten zoals doorstroming etc maar zou dat nou echt zoveel verschil maken?
pi_195522925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef Predator40 het volgende:

[..]

betekend ook niet dat het zwembad niet vol zou zijn......over onderbuik gesproken
Betekent.

En dat stel ik ook niet, ik stel dat er tijdssloten zijn en je dus niet zomaar aan kunt nemen dat die zwembaden vol zullen zitten. Dat is de enige aanname die er gedaan wordt.
In Southern Sun
pi_195522927
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bij geen handhaving zijn ze wel voor de buhne hoor.
Er is niet voor niks politie zodat mensen zich houden aan de wet
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:29:11 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195522935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het ligt niet bij nieuwzeeland hoor
Jij mag van mij gerust de denkfout maken enkel de pure vliegtijd mee te rekenen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')