Zolang je daar maar in je prefab-huisje zit kan het wel. Maar dat zal wel niet, de mens kennende.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:08 schreef xFriendx het volgende:
Hoor net op de radio dat de vakantieparken vrijwel vol zitten in Nederland. Geen Duitsers en Belgen maar Nederlanders zelf gaan er dus massaal even op uit. Snap zeker het mentale gedeelte, plus kinderen thuis, die willen vaak ook 'iets' doen. Benieuwd of dat nog gevolgen gaat hebben. In een huisje zitten kan niet zoveel kwaad denk ik, maar toch weer extra reisbewegingen. Daarnaast ga je daar vaker uit eten en zo dan je zou doen als je thuis blijft.
Niet dat ik mensen hun vakantie wil afnemen overigens. Puur interesse of dit goed of slecht (of neutraal) uitpakt qua besmettingen.
als vakantieparken vol zitten dan zitten de zwembaden/restaurants ook gewoon vol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:08 schreef xFriendx het volgende:
Hoor net op de radio dat de vakantieparken vrijwel vol zitten in Nederland. Geen Duitsers en Belgen maar Nederlanders zelf gaan er dus massaal even op uit. Snap zeker het mentale gedeelte, plus kinderen thuis, die willen vaak ook 'iets' doen. Benieuwd of dat nog gevolgen gaat hebben. In een huisje zitten kan niet zoveel kwaad denk ik, maar toch weer extra reisbewegingen. Daarnaast ga je daar vaker uit eten en zo dan je zou doen als je thuis blijft.
Niet dat ik mensen hun vakantie wil afnemen overigens. Puur interesse of dit goed of slecht (of neutraal) uitpakt qua besmettingen.
Ik kan het artikel over de dispertion factor (k) bij covid 19 waarin voorbeelden als een Zumba les in Zuid Korea en een Starbucks in de VS werden genoemd zo snel niet vinden. Als ik hem vind post ik hem. Verondersteld wordt dat 10-15% van de geïnfecteerden zorgt voor 80% van de besmettingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bron? Ik ken geen enkel verhaal van iemand die 100+ mensen besmet heeft. Laat staan als er genoeg afstand gehouden wordt...
vertel ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:10 schreef groenen het volgende:
Vreemd dat de ANWB met hele andere conclusies komt dan Slagter gisteren.
Het is de schuld van vakantievierders!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch ging het een lange tijd in juni en juli gewoon goed, terwijl de horeca open was. Toch het reizen? Of gewoon laksheid dat langzaam steeds erger werd?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is de schuld van vakantievierders!
Het is de schuld van van zuipende vakantievierende jongeren!
Het is de schuld van studentenfeestjes!
Het is de schuld van feestjes thuis!
Het is de schuld van jongeren die illegale feestjes geven!
Het is de schuld van Staphorst!
Lijkt universeel te zijn, dat de ouderen nonchalant en onverschillig zijn. Sterkte man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In afwachting van m’n uitslag inmiddels vernomen dat een collega corona heeft (50+er). Je weet wel, zo’n collega die voorovergebogen aan je bureau komt staan om je iets te vragen..
Het is de schuld van de boomers!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt universeel te zijn, dat de ouderen nonchalant en onverschillig zijn. Sterkte man.
Maar weer eens niet waar want je moet in vakantieparken daadwerkelijk alles reserveren. Even spontaan zwemmen is er niet bij bijvoorbeeld, je moet een tijdsslot reserveren zodat het niet vol loopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als vakantieparken vol zitten dan zitten de zwembaden/restaurants ook gewoon vol.
gaat natuurlijk allemaal niet meehelpen
Dat zijn jouw woorden.quote:
Oke, als jij het zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar we moeten de schuldigen aanwijzen he?
Verkoudheidsseizoenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu met al die maatregelen?
hoe weet je dat het niet waar is dat het niet gaat meehelpen ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar weer eens niet waar want je moet in vakantieparken daadwerkelijk alles reserveren. Even spontaan zwemmen is er niet bij bijvoorbeeld, je moet een tijdsslot reserveren zodat het niet vol loopt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:19 schreef Simmertje het volgende:
Ik verdenk de vieze dreadlocks van Willem Engel.
Leeg bureau neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
In afwachting van m’n uitslag inmiddels vernomen dat een collega corona heeft (50+er). Je weet wel, zo’n collega die voorovergebogen aan je bureau komt staan om je iets te vragen..
Je vergeet de Rabobank. En Talpaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Het is de schuld van vakantievierders!
Het is de schuld van van zuipende vakantievierende jongeren!
Het is de schuld van studentenfeestjes!
Het is de schuld van feestjes thuis!
Het is de schuld van jongeren die illegale feestjes geven!
Het is de schuld van Staphorst!
ook dat niet eens....vaak is een last minute naar curaçao nog goedkoper.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:17 schreef quirina het volgende:
Bij centerparcs krijg je echt geen waar voor je geld nu hoor.
Ja je huisje misschien.
De Mayas. Als ze nou gelijk hadden gehad met hun datum van einde van de wereld hadden we nu niet met deze sh*t gezetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef quirina het volgende:
Welke groepen kunnen we nog meer de schuld geven?
Lekker 24 uur reizen om een lang weekend weg te zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook dat niet eens....vaak is een last minute naar curaçao nog goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |