Als jij dat graag wil huehue.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ok, en ben ik dan een perzik en jij een banaan
Nee, ik vind het gewoon geen zin hebben om maar een hele lijst te hebben staan in de hoop dat er iemand reageert. Maar ik zal er eens stoppen met unmatchen om te zien of je gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:53 schreef embedguy het volgende:
[..]
Waarom? Wil je de 'matches overview' schoon houden ofzo? Het heeft toch totaal geen nut om de ander te unmatchen?
Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.
"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."
Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zit je nog steeds gif te spuien hier. Het raakt nooit echt op bij je of wat?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Is dit nu ook al gif spuien ja? Je bent wel echt een sneeuwvlok geworden of niet?
eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n ongelooflijk dooddoener.
"Oh hij/zij ontmatched mij, dan paste we waarschijnlijk niet bij elkaar."
Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy hoe is het met de pannenkoeken date dame afgelopen? Hebben jullie elkaar inmiddels al gezien nadat ze uit ziekenhuis was?
Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja we zijn op date geweest en hebben toen ook gezoend. We hebben nog steeds contact maar ik heb het idee dat ze een tweede date aan het uitstellen is.
Ondertussen heb ik ook al iets lopen met een dame die ik tegen kwam tijdens het uitgaan 2 weken terug ongeveer.
Daar ook al veel meer mee gedaan dan met de andere dus waarschijnlijk ga ik het afkappen met pannenkoeken dame.
Ja klopt. Ze is ook erg onzeker merk ik. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die eerste was ze ook steeds aan het uitstellenMaar vond je haar wel leuk leuk?
Ja. Sommige mensen hebben een bio die wel een boek lijkt van 300 pagina's. Zeker op OKC. Too long, didn't read.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hou niet van reizen. En ik hou echt van eten. Het liefst maak ik het zelf. En geen wijn, drink ik niet. Gewoon mijn eigen zelfgemaakte empanada op de bank terwijl ik lees. En een glas verdunde cola.
Zou dat aantrekken?
Je krijgt er 10 gratis jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je krijgt er 10 gratis ja
Ik ben er al weer weg, te Amerikaans ook naar mijn smaak
Betekend dat minder semi-kansloze dates?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 07:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Het aanbod valt mij niet tegen en het zegt net iets meer dan een standaard Tinder bio. Maar ik denk dat de kans klein is op een match. Wel veel hoogopgeleiden en knappe dames, dat is nooit verkeerd maar die zijn wel wat kieskeuriger. Ik nu ook met maar 10 likes per dag. Kijk meer wie echt mijn type is en schat kans is op match voordat ik like.
Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle datequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Betekend dat minder semi-kansloze dates?
Je weet het nooit zeker natuurlijk.. maar toch.
Ja eens denk ik..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date. Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
Dan maak je ook een stuk minder kans om door het filter te komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net voor het eerst Hinge aangeslingerd maar hoeveel likes krijg je daar per dag? Ik was na 10 likes er al doorheen...en anders zie je dus geen nieuw aanbod. En betalen voor datingapps heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan.
Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Na jaren date ervaring weet ik dat vooraf filteren en een gesprek op gang houden in ieder geval wát bijdraagt aan een hoopvolle date. Denk dat het probleem vooral nog is dat het aanbod gewoon oneindig is en je mensen al snel afschrijft als het niet gelijk helemaal klikt. Zolang je dat verlangen wel hebt kijk je al minder snel verder.
Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:24 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar na al die jaren nog steeds vrijgezel ? Dus de hoopvolle date was uiteindelijk toch geen succes?
Sorry aannames dus “correct me if I’m wrong.”
Persoonlijk heb ik het idee dat ik met datingapps niet verder zal komen dan scharrelen. Op de ene of andere manier wordt ik heel oppervlakkig van die apps en schud ik dat maar moeilijk van mij af.
Al moet ik eerlijk zeggen dat mijn huidige date qua uiterlijk niet eens echt mijn type is. Hij maakt mij vooral veel aan het lachen.
Geen goed mens vind ik wat ver gaan, het zijn geen slechte mannen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik hoor van steeds meer mensen dat je op apps geen goed mens kan vinden en idd dat wat jij zegt, dat het vooral voor het scharrelen is, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |