Ah Dick Dale?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zoek een Dick hier. Verder is het wat eentonig geworden. Enige factor ben jij met al je sappige date verhalen
Ook gezegd? Of nog even afwachten of ze een 2e voorstelt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:30 schreef Duiveltja het volgende:
Gister date gehad. Die leek toch niet helemaal op haar foto. Ouder en corpulenter. Tegenvallertje, maar was verder wel een gezellige avond.
Nope meestal is dat inderdaad als er een vervolg wordt voorgesteld. Ze is gewoon wel een goede bierdrinkpersoon. Altijd handig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook gezegd? Of nog even afwachten of ze een 2e voorstelt?
Ik zou maar oppassen. Straks heeft ze teveel op en bekent ze haar liefde of geilheid voor jou. En als je dan weigert kan het met haar dronken kop misschien wel drama worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope meestal is dat inderdaad als er een vervolg wordt voorgesteld. Ze is gewoon wel een goede bierdrinkpersoon. Altijd handig.
Heb sowieso nog 2 andere vrouwen die wel door zijn naar de 2e date ronde.
Najaaaa!! Is het dan een ban of hebben ze dan gewoon je account opgeruimd omdat je niet actief bent ofzo?quote:
Het is ook wel iets makkelijker om iemand te laten gaan als je wat achter de hand hebt 🙈 Maar met die andere twee ook niet echt een enorme klik dat je nog steeds de behoefte voelt om met nog meer anderen af te spreken? Of ben je niet op zoek naar iets serieus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope meestal is dat inderdaad als er een vervolg wordt voorgesteld. Ze is gewoon wel een goede bierdrinkpersoon. Altijd handig.
Heb sowieso nog 2 andere vrouwen die wel door zijn naar de 2e date ronde.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dramaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:44 schreef Godshand het volgende:
Het 1e (gillen) heb ik op een date mee gemaakt, je zag heel de kroeg naar ons kijken
Dat is mijn redenatie niet. Ik ben wel of niet tot je aangetrokken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook wel iets makkelijker om iemand te laten gaan als je wat achter de hand hebt 🙈 Maar met die andere twee ook niet echt een enorme klik dat je nog steeds de behoefte voelt om met nog meer anderen af te spreken? Of ben je niet op zoek naar iets serieus?
ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Najaaaa!! Is het dan een ban of hebben ze dan gewoon je account opgeruimd omdat je niet actief bent ofzo?
Ohja en daarna huilen. Overigens had ze al in gedronken, fles wijn achter haar kiezen thuisquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja en daarna huilen. Overigens had ze al in gedronken, fles wijn achter haar kiezen thuis
Huilen kwam daarna ook, beetje gemengd met gegil "Alles is kut. Dus godverdomme ga mee naar mijn huis!!!”
De kroeg:![]()
![]()
![]()
![]()
Teringquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohja en daarna huilen. Overigens had ze al in gedronken, fles wijn achter haar kiezen thuis
Huilen kwam daarna ook, beetje gemengd met gegil "Alles is kut. Dus godverdomme ga mee naar mijn huis!!!”
![]()
![]()
![]()
Dan heeft iemand over je geklaagd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
naja, gewoon gebannt van tinder, heb al een half jaar dezelfde foto's nog nooit gematched, wat is deze.
Zeker. Ze droop scheldend naar de taxi af. Ze kwam ook met een taxi aan, toen had ik nog niks doorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tering
Toch wel snel afgerekend en weggerend?
Klinkt als een gezellige datequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeker. Ze droop scheldend naar de taxi af. Ze kwam ook met een taxi aan, toen had ik nog niks door
Gewoon liken manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
Staat er ineens weer een meid uit Jakarta bij de mensen die me hebben geliked. Naar mijn weten valt Jakarta niet binnen 10km van mijn woonplaats
Jajaquote:
En dan gewoon likken manquote:
Moet je wel een lange tong hebben.quote:
Die heb ik ook met enige regelmaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
Staat er ineens weer een meid uit Jakarta bij de mensen die me hebben geliked. Naar mijn weten valt Jakarta niet binnen 10km van mijn woonplaats
Echt irritant he. Zie ook regelmatig ineens 1000000000km afstand tussen de swipe lijst staan, zonder dat enige partij geliked heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, het eerste kan je haar vragen als jullie een match worden/zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:43 schreef Telefono het volgende:
Op tinder kwam net een dame voorbij die 2 kinderen had en 33 weken in verwachting is van de derde.
Dan vraag ik mij echt 2 dingen af: Wat wil je op Tinder en welke mannen willen dit?
Klopt maar heb haar van de schrik niet gelikedquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, het eerste kan je haar vragen als jullie een match worden/zijn
Haha, ja ik snap het wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:09 schreef Telefono het volgende:
[..]
Klopt maar heb haar van de schrik niet geliked
En er zullen ook echt mannen zijn die daar geen moeite mee hebben en dat juist aantrekkelijk vindenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heel raar hoor, maar zelfs zwangere vrouwen kunnen eenzaam zijn en behoefte hebben aan wat aandacht of contact. Net als mensen met een psychische aandoening of mensen die nog verdriet hebben van een vorige relatie.
Maar dan nog hoor......twee kinderen hebben én zwanger.....dan zou Tinderen wel echt het laatste zijn waar ik aan zou denken.....quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heel raar hoor, maar zelfs zwangere vrouwen kunnen eenzaam zijn en behoefte hebben aan wat aandacht of contact. Net als mensen met een psychische aandoening of mensen die nog verdriet hebben van een vorige relatie.
Gelukkig zijn we allemaal anders 👍quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan nog hoor......twee kinderen hebben én zwanger.....dan zou Tinderen wel echt het laatste zijn waar ik aan zou denken.....
Ik zou niet op tinder gaan zitten 33 weken zwanger maar ik ken wel zo'n stel. Daar was de vrouw zwanger van een ander toen ze elkaar tegenkwamen. Het zou niet uit moeten maken als je elkaar leuk vindtquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:43 schreef Telefono het volgende:
Op tinder kwam net een dame voorbij die 2 kinderen had en 33 weken in verwachting is van de derde.
Dan vraag ik mij echt 2 dingen af: Wat wil je op Tinder en welke mannen willen dit?
Ligt eraan welke leeftijd je hebt als ik dat doe blijft er weinig over. Maar ik heb wel een maximum van 2 in mijn profiel tekst gezet nadat ik een keer voor alles wat lelijk was werd uitgemaakt omdat ik 5 kinderen wat veel vondquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, ja ik snap het wel.
Maar zag ze ook voorbij komen, vrouwen met een kind van 1 die daten.
De meeste vrouwen met kinderen worden sowieso bij mij weg geswiped.
Ja dat is ook wel zo...quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Daarom pas kinderen wanneer je getrouwd bent. Dan weet je ook dat het serieus is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:43 schreef Telefono het volgende:
Dan kan je ook gewoon scheiden hoor 🙈quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom pas kinderen wanneer je getrouwd bent. Dan weet je ook dat het serieus is.
Dat kan. Maar lijkt mij niet dat iemand even gemakkelijk gaat scheiden als gewoon van een zwangere vrouw weggaan. Bovendien zijn de kinderen dan verzekerd. Althans, in een volwassen relatie. Men is meestal serieuzer als men over trouwen denkt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon scheiden hoor 🙈
Wie zegt dat ze niet zelf weg is gegaan? Ook als je zwanger bent, hoef je niet alles van een man te pikken, getrouwd of niet. Sorry, ben 2x gescheiden dus iets officieel maken, heeft voor mij geen enkele toegevoegde waardequote:Op zondag 11 oktober 2020 12:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat kan. Maar lijkt mij niet dat iemand even gemakkelijk gaat scheiden als gewoon van een zwangere vrouw weggaan. Bovendien zijn de kinderen dan verzekerd. Althans, in een volwassen relatie. Men is meestal serieuzer als men over trouwen denkt.![]()
Of aan trouwen. Whatever, ik ben niet goed in voorzetsels. Nederlands is moeilijk. Haha!
Ja, maakt niet uit wie er weg is gegaan. Gaat mij om dat men meestal serieuzer is wanneer er getrouwd wordt. Normaalquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet zelf weg is gegaan? Ook als je zwanger bent, hoef je niet alles van een man te pikken, getrouwd of niet. Sorry, ben 2x gescheiden dus iets officieel maken, heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:59 schreef Faxie het volgende:
Is het flauw als ik een gesprek begin met 'Sup? als iemand meerdere stand up paddle foto's heeft?
Ik had je reactie nog niet gelezenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef Chia het volgende:
Huh? ik zei toch dat het in mijn ogen niet te flauw is.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Jezus wat een flauwe grap. Ik ga je ontmatchen'
Wat een zuur wijf, beter ben je daar vanaf!quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh hahahaquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wilt leren kitesurfen volgend jaar
Wth! Vond het juist grappig!quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je haar al voor komend weekend uitgenodigd?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar al voor komend weekend uitgenodigd?
Dan moet ik werkenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar al voor komend weekend uitgenodigd?
Ze kan zich geen beter leermeester wensen dan jijquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al een hintballetje opgeworpenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze kan zich geen beter leermeester wensen dan jij
Goed zoquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al een hintballetje opgeworpen
Wil haar wel troosten jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed zo
Kan je haar troosten als het mis gaat en zo
Ik duim met je mee kerelquote:
Niet altijd, ik ben 33, heb geen kinderen en wil ze ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:11 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Eens de 30 gepasseerd worden vrouwen met kinderen ergens de norm
Ben je een vrouw? Zoja, als je meer dan een 6 op 10 ben stuur me pm.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Niet altijd, ik ben 33, heb geen kinderen en wil ze ook niet.
Mannen die zeggen: Stuur me een PMquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:26 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Ben je een vrouw? Zoja, als je meer dan een 6 op 10 ben stuur me pm.
Wil je PM’en stuur dan een PM in plaats van het te vragen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die zeggen: Stuur me een PM![]()
Wil je PM'en zeg dan gewoon: Mag ik je een PM sturen?
Zo doe je dat!
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je PM’en stuur dan een PM in plaats van het te vragen.
Soms willen vrouwen geen PM. Als je niet zeker bent, dan vraag jequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je PM’en stuur dan een PM in plaats van het te vragen.
Of je merkt het snel genoeg als je geen antwoord krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms willen vrouwen geen PM. Als je niet zeker bent, dan vraag je
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Niet altijd, ik ben 33, heb geen kinderen en wil ze ook niet.
Zo opeens een PM van iemand krijgen is vaak wel raar, hoor. Haha! Zou het galant vinden als iemand het eens vraagt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Of je merkt het snel genoeg als je geen antwoord krijgt
Ik ben wel vrij zeker van mijn zaak normaal gesproken. En een PM/DM op FOK! is vrij laagdrempelig om even een leuk berichtje te sturen als je toch al interactie hebt met elkaar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms willen vrouwen geen PM. Als je niet zeker bent, dan vraag je
Goeie tip.quote:
Ik krijg vaak genoeg DMs van FOK!ers die ik zelf nog nooit heb zien posten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij zeker van mijn zaak normaal gesproken. En een PM/DM op FOK! is vrij laagdrempelig om even een leuk berichtje te sturen als je toch al interactie hebt met elkaar.
Kan daar echt niet zien waarom je toestemming moet vragen.
[..]
Goeie tip.
Ja ik ook, maar dat vind ik dan juist wel weer grappigquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik krijg vaak genoeg DMs van FOK!ers die ik zelf nog nooit heb zien posten.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vreemd inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Zijn kloons, vermoed ik. Eentje had zich laatst versproken. Ik dacht: Huh?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat vind ik dan juist wel weer grappig
Fok is gewoon een verkapte datingsitequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt. Haha!quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:47 schreef Womanly het volgende:
[..]
Fok is gewoon een verkapte datingsite
Merk er niks vanquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:47 schreef Womanly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:47 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dat kan, maar of het verstandig is om op zo'n tijdstip een nieuwe relatie te beginnen is een 2e.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Je weet niet eens of ze een relatie willen. En iemand liken of ermee praten is altijd een vrije keuze. Ik zeg ook nergens dat je verplicht iedereen aandacht moet geven als ze erom vragenquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat kan, maar of het verstandig is om op zo'n tijdstip een nieuwe relatie te beginnen is een 2e.
Verder zijn wij natuurlijk ook niet verplicht ze dan maar aandacht te schenken omdat ze zich zo eenzaam voelen net zo min als jij verplicht bent met mij seks te hebben terwijl ik geil ben.
Wat is Discord? Heeft dat iets met discuswerpen te maken of gaat over discordantie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Zo opeens een PM van iemand krijgen is vaak wel raar, hoor. Haha! Zou het galant vinden als iemand het eens vraagt.
Op Discord bijv kun je je DM instellen. Dan wordt er eerst gevraagd of die mag DMen. Vind ik wel beter eigenlijk.
Eigenlijk social media voor gamersquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is Discord? Heeft dat iets met discuswerpen te maken of gaat over discordantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |