Ik niet begrijp, heb kleurtjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef K.Indertent het volgende:
Is this some sort of oldbie joke im too newbie to understand?
Topic is gesloten. Wtf reageer je nog pipoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dan jank ik ook.
Plus je bent best beledigend naar mij, gelukkig heb ik geen lange tenen
Wat is de block?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:45 schreef K.Indertent het volgende:
@:rupibma ik ben op de block te vinden anders hoor
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent pas net nieuw hier.
Dus onterechte klacht.
Dat is wel #faxquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef Azula het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een knappe intelligente Nederlander.
Namen Amaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Doe even aardig enz oke? Dankjewel.
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:50 schreef Amarantha het volgende:
Doe even aardig enz oke? Dankjewel.
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar het zou juist een revelatie voor je moeten zijn. Dat je al zo hinderlijk bent in de ogen van een newbie.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Reisje naar de sjop verliep voortvarend.
Op de block is normaal een deceptie. Geen enkele rouwsessie is hetzelfde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal normaal doen.
Is er iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu pas gelezen sorry.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Nja ik moet je niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen over mij in eerste instantie.
Waardering komt later.
Kijk maar naar VBL; werd eerst verkankerd, nu gewaardeerd.
KLB idem.
En ik jou ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |