SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Goombay Dance Band - Son Of A Bitch From Jamaica
En ze deden nog wel zo hun best.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik...
Senza Una Donna - Zucchero Fornagiari & Paul Young
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Volgens mij droomt Melting stiekem van een vakantie naar Jamaica
Het trekt me beiden niet echt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel naar Hawaii.
Maar dat komt nog wel een keer..... ooit!
Ik ben ook niet van de verre reizen, maar heb dat al jaren geleden eens besloten om te gaan doen.quote:
Ik was er al hoor maar ik kan rustig zijnquote:
Het is echt een takkeneind vliegen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de verre reizen, maar heb dat al jaren geleden eens besloten om te gaan doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was er al hoor maar ik kan rustig zijn
En dat alleen om een pizza ham ananas te gaan eten...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de verre reizen, maar heb dat al jaren geleden eens besloten om te gaan doen.
Ik neem dan meteen de oost- en westkust van Amerika mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt een takkeneind vliegen...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat alleen om een pizza ham ananas te gaan eten...![]()
Musical Youth - Pass The Dutchie...
How Does It Feel When You Got No Foot... 🤔
Dat valt wel mee, lekker een paar keer plane hoppen in de USA en je bent er...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt een takkeneind vliegen...
Neem je een sabattical dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem dan meteen de oost- en westkust van Amerika mee.
Meteen goed doen, zodat je nooit meer terug hoeft.
Nee, 6 weken vakantie moet dan genoeg zijn, toch?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik neem dan meteen de oost- en westkust van Amerika mee.
Meteen goed doen, zodat je nooit meer terug hoeft.
Succes!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, 6 weken vakantie moet dan genoeg zijn, toch?
quote:
Ohoh...... gaat hem dat niet worden, denk je?quote:
Dat is voor jou gewoon een sabattical toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is erg optimistisch....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou ook even nagaan hoeveel verlofdagen je nog bij R49 hebtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ohoh...... gaat hem dat niet worden, denk je?
Ja, als je het zo bekijkt wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor jou gewoon een sabattical toch?
Ik ga koken. Hou de muziek wel nog even aan totdat we gaan eten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou ook even nagaan hoeveel verlofdagen je nog bij R49 hebt
Lijkt me heel verstandigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht.
Zal maar vast beginnen te sparen dan.
Het kan, maar dan moet je aardig aanpoten in 6 weken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ohoh...... gaat hem dat niet worden, denk je?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan, maar dan moet je aardig aanpoten in 6 weken.
We hebben Noord - Zuid in 3,5 weken gedaan (Niagara Falls - New Orleans) met de auto en West - Oost (Los Angeles - New York) in 4 weken met vliegtuig en auto.
Maar dan wel elke dag reizen en na die reis ben je toe aan vakantie...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Als je dit nummer met alleen je linkeroordopje in beluisterd dan klinkt het heel raar.
Het hele orkest zit op de rechterkant, merk ik nu...
Ik zou voor de eerste keer 1 of 2 staten bezoeken en dan kijken of je het wat vind.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En ik vond 6 weken al lang.
Dat wordt erg selectief worden in de dingen die ik wil bezichtigen dan.
Ach.... duurt nog wel 15 jaar of zo.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Bacarra - Yes Sir, In M'n Broekie...
We hebben al een Duitser gehad die Engels dacht te zingen en dan nu 2 Spaanse dames die ook de tekst fontisch in het Engels opdreunen...quote:
Hierna een Amerikaan die Frans probeert te lullen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben al een Duitser gehad die Engels dacht te zingen en dan nu 2 Spaanse dames die ook de tekst fontisch in het Engels opdreunen...
en wat is lul in het frans ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna een Amerikaan die Frans probeert te lullen.
Dit klinkt als Urbanus...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna een Amerikaan die Frans probeert te lullen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:51 schreef just me het volgende:
Beetje peper in zijn reet kan geen kwaad
petit poivre dans son cul![]()
![]()
\quote:
en wat is het verhaal hierachter ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer hebben we de band tijdens een bruiloft in York, Engeland verboden te spelen.
Deden ze het wel, dan zouden we ze in de rivier, waar we met een boot op voeren, gooien.
Het nummer is niet gespeeld...
Ik wou voor een liftdeur gaan....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
\
morgen is hij weer een draaideur![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
\
morgen is hij weer een draaideur![]()
Dit is een tijdje het lijflied geweest van die club uit de kuip, vertolkt door de Hermes House Band.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
en wat is het verhaal hierachter ?
Dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een tijdje het lijflied geweest van die club uit de kuip, vertolkt door de Hermes House Band.
De bruiloft was van een F-Sider die met een Engelse schone trouwde...
Oeis dat kan heel gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wou voor een liftdeur gaan....
De film "De lift" in gedachten?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Oeis dat kan heel gevaarlijk zijn
Ja, daar moest ik aan denkenquote:
Om Mad nou meteen een god te noemen...quote:
Nou is ons huidige kenteken natuurlijk wel G - xxx - DJ...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Om Mad nou meteen een god te noemen...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is ons huidige kenteken natuurlijk wel G - xxx - DJ...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is ons huidige kenteken natuurlijk wel G - xxx - DJ...
just me gaat de heupen los gooien in de kamer.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
just me gaat de heupen los gooien in de kamer.
G - 155 - DJ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
G - 154 - DJ was helemaal perfect geweest, maar die is het net niet...
Kon je lui bij tackelen. Weet ik veel.quote:
Moeten is dwang...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en er zat een dansschool in de familie
Dus ik moest soms ook wel een beetje.
Lekker gegeten, dus positiefquote:
just me ging er met de zweep achteraan..... die kinderen moesten ook al.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker gegeten, dus positief![]()
Mijn dochter rapporteert net dat ze ook geen smaak meer heeft, dus zij is wel zeker positief.
Nicht van me was getrouwd met dansschooleigenaar. En stiekem is het ook wel leuk hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is Rafeiro jonger dan ik en ik ben er nooit ingetrapt...
Oh jee, moet ze zich nu weer laten testen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter rapporteert net dat ze ook geen smaak meer heeft, dus zij is wel zeker positief.
Mam, ik heb geen smaak meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mam, ik heb geen smaak meer.
Ow, Corona...?
Nee, ik luister de hele dag Noordzee FM radio...
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mam, ik heb geen smaak meer.
Ow, Corona...?
Nee, ik luister de hele dag Noordzee FM radio...
Nee. Zij moet sowieso in isolatie omdat haar twee huisgenoten allebei positief zijn. Ze hebben de GGD gebeld voor advies. Dus ze zitten nu 10 dagen thuis.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, moet ze zich nu weer laten testen ?
Je liegt, stijldansen bij een dansschool is niet leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nicht van me was getrouwd met dansschooleigenaar. En stiekem is het ook wel leuk hoor.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt, stijldansen bij een dansschool is niet leuk.
Zelfs niet stiekem.
Ik heb 1 jaar ervaring, dankzij het te leuke klasgenootje die me vroeg voor een date op de dansschool...
Ik 5 of 6 jaar haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt, stijldansen bij een dansschool is niet leuk.
Zelfs niet stiekem.
Ik heb 1 jaar ervaring, dankzij het te leuke klasgenootje die me vroeg voor een date op de dansschool...
Wel fijn dat jouw man boodschappen gebracht heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Zij moet sowieso in isolatie omdat haar twee huisgenoten allebei positief zijn. Ze hebben de GGD gebeld voor advies. Dus ze zitten nu 10 dagen thuis.
Maar waar gaat ze dan in quarantaine?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Zij moet sowieso in isolatie omdat haar twee huisgenoten allebei positief zijn. Ze hebben de GGD gebeld voor advies. Dus ze zitten nu 10 dagen thuis.
Zal hij nog wel vaker moeten doen, denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Wel fijn dat jouw man boodschappen gebracht heeft
Hét probleem van de studentenhuizenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar gaat ze dan in quarantaine?
Bij haar 2 zieke mede studenten?
Lijkt me een gezellige boel worden daar...
Even boodschappenlijstje doorgeven, en hup... weer een tas boodschappen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal hij nog wel vaker moeten doen, denk ik.
Livelink's bezorgdienstquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Even boodschappenlijstje doorgeven, en hup... weer een tas boodschappen.
Ja, ze zitten gewoon met z'n allen in isolatie daar. Allemaal een klein kamertje met een gedeelde keuken en badkamer. Ze kunnen geen kant op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar gaat ze dan in quarantaine?
Bij haar 2 zieke mede studenten?
Lijkt me een gezellige boel worden daar...
Misschien moet ik mijn boodschappenlijstje ook doorgeven.quote:
Zou ik doen, maar of livelink zelf komt of haar man is de vraagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn boodschappenlijstje ook doorgeven.
Eén van haar huisgenoten is een jongenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Deze is wel gemeen nu Lili jr in quarantaine zit.
Het blijft bij praten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van haar huisgenoten is een jongen
Dat is geen vraag hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik doen, maar of livelink zelf komt of haar man is de vraag
Klopt, maar wel gratis boodschappen aan de deur bezorgd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Zou ik doen, maar of livelink zelf komt of haar man is de vraag
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
Heb nog 6 nummers klaar staan, dus tijd loopt iets uit.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Scatman met Scatman
Was je weer flauwgevallen? Doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik maar naar bed.
Flauwvallen en bloedspoor op muur, check.
Lichthoofdig zijn, check.
Frusty... check.
Scatman joe nu trouwens.
tijd om goed voor jezelf te zorgen, hoop dat je een beetje kunt slapenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik maar naar bed.
Flauwvallen en bloedspoor op muur, check.
Lichthoofdig zijn, check.
Frusty... check.
Scatman joe nu trouwens.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je weer flauwgevallen? Doe je voorzichtig?
dan wordt het de hoogste tijd dat hij het wel gaat doen.quote:
Een peerd hobbelt ook wel door dus komt hier ook wel goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Was je weer flauwgevallen? Doe je voorzichtig?
Boem is ho! Ook voor een paard. Dus luister naar just me en naar mij!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een peerd hobbelt ook wel door dus komt hier ook wel goed.
Mee eens. Maar dat is tegen dovemans oren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
dan wordt het de hoogste tijd dat hij het wel gaat doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Boem is ho! Ook voor een paard. Dus luister naar just me en naar mij!
5 dagen per week neem ik aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga trouwens flink meer hulp krijgen. Om de eventuele angst beetje weg te nemen. Komt nu degelijks iemand als de planning weer rond is.
Yup uurtje per dag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
5 dagen per week neem ik aan?
Wel goed hoor.
Zal jou ook goed doen.
Potige dame met haar op haar tandenquote:
Dat klinkt als een heel goed plan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga trouwens flink meer hulp krijgen. Om de eventuele angst beetje weg te nemen. Komt nu degelijks iemand als de planning weer rond is.
Denk dat dat er 4 of 5 worden, haha,quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Potige dame met haar op haar tanden![]()
4 of 5 tanden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk dat dat er 4 of 5 worden, haha,
Zo lijkt het wel. Maar je weet maar nooit.quote:
of 4 of 5 grote haren uit haar kinquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
of 4 of 5 grote haren uit haar kin
Ze is van 1953 zie ik net. Ik had haar jonger geschat, ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar ze was ten tijde van deze plaat al 30.
Dat is geen garantie voor laterquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar ze was ten tijde van deze plaat al 30.
De watersnoodramp is haar nog aan te zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is van 1953 zie ik net. Ik had haar jonger geschat, ja.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De watersnoodramp is haar nog aan te zien.
Lionel Ritchie - Dancing On The Ceiling...
Ze ziet er nog steeds wel jonger uit.quote:
Ik zal mijn eerlijke mening voor me houdenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds wel jonger uit.
[ afbeelding ]
Alsof ze geen gebit in heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo uit de Westerschelde getakeld...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crackhoer?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal mijn eerlijke mening voor me houden
gewoon een rotkopquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks zo.
Een ouwere jongere, zouden Van Kooten & De Bie zeggen...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:22 schreef MadMaster het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is wederom een traktatie:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Die zijn bij de borrel vanmiddag hardstikke koud...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:00 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers. Deze keer niet bij de koffie/thee, maar omdat het nationale kroketten dag is; vandaag kroketten, in diverse soorten en maten:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Proostquote:
En de haringen hartstikke warm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn bij de borrel vanmiddag hardstikke koud...
Daar moet op gedronken worden!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Proost
Het is vandaag ook Nationale Horecadag
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden!
Heel toevallig is het ook bier en pizza-dag!![]()
Dat zijn fijne besparingen, goed bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:24 schreef Rafeiro het volgende:
Zo toch maar sim only verlenging gedaan voor een jaartje.
Huidige telefoon is eigenlijk ook nog wel prima en heb geloof ik nog 2 of 3 andere die indien nodig nog werken.
Ga ¤ 8,06 per maand minder betalen dan nu. Maar niet hip doen, maar slim doen
Ben stiekem ook wel een beetje trots, dat ik niet heb toegegeven aan de verleiding van een nieuw toestel, haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat zijn fijne besparingen, goed bezig.
Goed gedaan jochiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben stiekem ook wel een beetje trots, dat ik niet heb toegegeven aan de verleiding van een nieuw toestel, haha.
Jaartje volhouden nu
Renovatie hier gaat voorjaar 2021 van start volgens de planning. Ok ik ging uit van juni dit jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze zijn dus bij de buren van de buren in de gevel aan het hakken en boren, maar omdat alles zo aan elkaar vast gebouwd is voelt het alsof ze met onze gevel bezig zijn. Echt niet te doen dit
Zover ik begrepen heb is de temperatuur wanneer je de thee toevoegt aan het water wel van belang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik drink koffie en thee. Zelf vind ik rooibos en "wintermelanges" wel lekker.
Maar andere mensen walgen daar van, smaken verschillen. En ik beperk me ook tot simpele supermarkt thee.
Goed heet water is belangrijk, dat weet ik, verder lurk ik maar wat.
Ik weet even niet zeker hoe ik deze opmerking moet interpreteren maar ik vermoed dat je doelt op of ik iemand ben tegengekomen die veel thee drinkt?quote:
Was inderdaad plagerige manier van vragen of er een dame was die van thee houdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik weet even niet zeker hoe ik deze opmerking moet interpreteren maar ik vermoed dat je doelt op of ik iemand ben tegengekomen die veel thee drinkt?
(Nee niet tegengekomen overigens)
Of doel je op de Theemuts als warmhoud functie voor een theekan?
Dat blijft lastig met schrift, meestal geen idee of het sarcastisch/ironisch of plagend is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was inderdaad plagerige manier van vragen of er een dame was die van thee houd
Was verder niet vervelend bedoeld, moge dat duidelijk zijn. Maar de interesse in thee ineens verbaasde mij een beetje. Dus dacht wellicht een potentiële vriendin, haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat blijft lastig met schrift, meestal geen idee of het sarcastisch/ironisch of plagend is.
Alhoewel die ''radar'' bij mij in elk geval niet optimaal is afgesteld.
Dat was inderdaad een logische verklaring geweest, maar nee dat dus niet het geval.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was verder niet vervelend bedoeld, moge dat duidelijk zijn. Maar de interesse in thee ineens verbaasde mij een beetje. Dus dacht wellicht een potentiële vriendin, haha.
Top. Hartelijk dank voor de uitgebreide reactie, hier kan ik zeker wat meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zolang het geen zwarte thee met fruitsmaakje is drink ik eigenlijk alle thee wel, thuis het meeste kruidenthee van Zonnatura, die zitten gelukkig over het algemeen niet per stuk nog in zo’n papieren envelopje.
Heel vroeger toen sterrenmuntthee nog heel exotisch was haalde ik dat als losse thee bij Dille en Kamille en dan met zo’n thee-ei in een theepot.
Van de wat duurdere theezakjes zijn de rozenthee van Numi, Calming Blend van English Teashop en Lemon and Ginger van Clipper favoriet, naast allerlei soorten van Pukka.
Mijn favoriete ontbijtthee is de biologische fairtrade Darjeeling van de Lidl, die helaas in Nederland uit het assortiment is en onze voorraad uit Duitsland is bijna opdie thee is lekker zacht van smaak
Voor losse thee zou je naar Dille en Kamille of Simon Levelt kunnen gaan, voor net wat andere theezakjes dan de supermarkt hebben we Holland and Barret en nog zo’n geitenwollensokkendrogist. Theebloemen zijn stom en overpriced.
https://www.trouw.nl/nieu(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:46 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ken ik echt niet.
Op gekookte melk wel.
Maar hoe en wat?
Goed bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ben qua roken trouwens ook wel goed bezig. Doe nu denk ik 3 weken met een pakje shag.
En liep net naar de keuken om pakje shag uit de vriezer te halen, jaja ik ben voorzichtig en heb wel voorraad. Maar moest heel hard nadenken waarom ik daar was. Bouw dus wel echt af qua roken.
Ooit zal ik weer stoppen, maar niet in oktober en niet op 1 januari.quote:
Doe jij mee aan startober?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ooit zal ik weer stoppen, maar niet in oktober en niet op 1 januari.
Dat gelul kan ik me echt niet in passen.
shag in de vriezer? Dat spul bederft toch niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ben qua roken trouwens ook wel goed bezig. Doe nu denk ik 3 weken met een pakje shag.
En liep net naar de keuken om pakje shag uit de vriezer te halen, jaja ik ben voorzichtig en heb wel voorraad. Maar moest heel hard nadenken waarom ik daar was. Bouw dus wel echt af qua roken.
Dan droogt het niet uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:03 schreef livelink het volgende:
[..]
shag in de vriezer? Dat spul bederft toch niet?
Toen je 6 wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:12 schreef Rafeiro het volgende:
Slechte gewoonte, ja, maar rookte mijn eerste peuk in groep 3.
Ben wel vaker gestopt, maar niet voor zo'n nepreden.
En daar ben ik dan ook te koppig in. Dat doe ik dus ook echt niet.
Toen kon dat nog joh. Camel 10, gekocht met het wisselgeld dat je mocht houden als je boodschapje deed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen je 6 was![]()
Daar is dan toch wel iets heel erg mis gegaan hoor![]()
Geen kind van 6 die uit zichzelf gaat roken.
Nee man, meteen opeten na het aanbieden ervan...quote:
Ja, sorry, de buuf van de overleden buum belde net aan.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets vochtigs? Huhu, daar kan je veel mee.
Hush, hush...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:24 schreef Rafeiro het volgende:
Vol op mn bakkes, maar too shy om te klagen
Ik vind het leuk om passende ritmes te vinden en die dan laten overlopen in de vorige plaat....quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:54 schreef livelink het volgende:
Doe mij maar een exotisch drankje MadMaster. Kleurig en fleurig met vlaggetjes en bloemetjes doet het wel voor mij.
Qua klachten goed. Verder minder goed. Ze heeft paniekaanvallen bij het idee dat ze anderen besmet kan hebben.quote:
Hmmm, da's klote.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Qua klachten goed. Verder minder goed. Ze heeft paniekaanvallen bij het idee dat ze anderen besmet kan hebben.
Tja, ze heeft ook geen idee vanaf wanneer ze besmettelijk was of wanneer ze zelf besmet is geraakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, da's klote.
Hopelijk heeft ze niet al te veel mensen gezien/gesproken op iets te korte afstand...
Ik zou 2 a 3 dagen max. aanhouden qua contacten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ze heeft ook geen idee vanaf wanneer ze besmettelijk was of wanneer ze zelf besmet is geraakt.
Haar huisgenoten kregen dinsdag klachten en zij woensdag.
Dan zou ik me niet zo heel druk maken, vroeg of laat kom je in die situatie toch aan de beurt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef livelink het volgende:
Ze heeft school en haar klas op de hoogte gesteld en iedereen die ze in het weekend heeft gezien. Maar het meest contact heeft ze met haar huisgenoten.
Oh, dat is vroeg. Ik moet nog beginnen aan de borrel eigenlijk. Maar wel genoten van wat ik nog heb meegekregen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste plaat voor de VrijMiBo, de warme hap staat op tafel beneden...
Vroeg? Het is bijna 18.30 uur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is vroeg. Ik moet nog beginnen aan de borrel eigenlijk. Maar wel genoten van wat ik nog heb meegekregen.
Dank je
Was zelf daarna toch ook afwezig vanwege het avond eten. Maar was/is ook geen probleem. Het kon ook zijn dat er technische problemen waren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, de buuf van de overleden buum belde net aan.
Die kon ik niet wegsturen...
We gaan verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |