abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195529535
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Tsja, en toch.. en toch...

Pas geleden heeft een man nog heel wat jaren tegen zich gehoord voor doodslag op zijn vriendin. Hij zei dat ze van de trap was gevallen, wat feitelijk gezien zou kunnen... Er kon niet bewezen worden dat het niet zo was.
Maar toch, gezien alle andere omstandigheden, gingen de rechters niet mee in zijn versie van het verhaal.

Ik ben benieuwd hoe zwaar alle omstandigheden en toevalligheden gaan wegen voor Jos B(ullshit)
Welke zaak was dat precies?
pi_195529567
Cruciaal vind ik ook

Jos B vind een lichaam. Hij wilde niet de politie inschakelen omdat hij zogenaamd dacht dat de jongen seksueel misbruikt was, Hoe kon Jos B weten toen hij het slachtoffer vond dat de dood van het jongetje met seksueel misbruikt te maken en dat hij daardoor er aan gelinkt zou kunnen worden.

Welke aanwijzingen had Jos B daarvoor?

Zoiets constateren was alleen mogelijk na diepgaand onderzoek.
pi_195529678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:36 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Welke zaak was dat precies?
The staircase denk ik staat op netflix
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195529906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mss beter lezen wat ik zei.
Dat zijn dna daar zit is heel raar en niemand heeft een (goede) verklaring.
Maar bij inbraak en gevonden dna js dat al duidelijk bewijs.
Dit niet als bewijs voor verkrachtig of moord.
[..]
.
Nee, het is gewoon dezelfde situatie. DNA op een onderbroek komt niet aanwaaien. Plus nog het feit dat hij er geweest is, pedo is, eerder zoiets gedaan heeft.

Teveel om op te noemen...

DNA spoor in een woning hoeft ook niet te betekenen dat jij hebt ingebroken. Wellicht was je er eerder toevallig een keer. Ja. Zonder dat je die mensen kent. Dat geloof je ook5 niet
Love is in the air!
pi_195530074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:39 schreef Barlexus het volgende:
Cruciaal vind ik ook

Jos B vind een lichaam. Hij wilde niet de politie inschakelen omdat hij zogenaamd dacht dat de jongen seksueel misbruikt was, Hoe kon Jos B weten toen hij het slachtoffer vond dat de dood van het jongetje met seksueel misbruikt te maken en dat hij daardoor er aan gelinkt zou kunnen worden.

Welke aanwijzingen had Jos B daarvoor?

Zoiets constateren was alleen mogelijk na diepgaand onderzoek.
Misbruikt of niet, Jos B zou sowieso gelinkt worden aan de dood van het jongetje vanwege zijn verleden en voorkeur voor jonge jongetjes (althans, daar was hij bang voor). En misschien vond hij Nicky wel met ontbloot onderlichaam (wat dan toch echt wel op seksueel mibruik duidt).

Als zijn theorie klopt, zijn die omstandigheden niet eens zo onbegrijpelijk. Daarvoor hoeft Jos echt niet eerst 'diepgaand' ( :X pun intended) te onderzoeken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_195530133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Er is geen sperma van Jos aangetroffen.
Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevonden _O-

Blijf lekker dromen.
pi_195530290
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Misbruikt of niet, Jos B zou sowieso gelinkt worden aan de dood van het jongetje vanwege zijn verleden en voorkeur voor jonge jongetjes (althans, daar was hij bang voor). En misschien vond hij Nicky wel met ontbloot onderlichaam (wat dan toch echt wel op seksueel mibruik duidt).

Als zijn theorie klopt, zijn die omstandigheden niet eens zo onbegrijpelijk. Daarvoor hoeft Jos echt niet eerst 'diepgaand' ( :X pun intended) te onderzoeken.
Ieder normaal weldenkend mens weet dat je als je lijk vind dat je die nooit moet aanraken, Zelfs een kind kan dat wel verzinnen.

Meneer gaat uitgebreid de kleding betasten om het zogenaamd goed te doen en ondertussen komt er aan beide zijde speeksel en DNA.

Als de Nederlandse rechtspraak hier in gaat trappen is het niets meer waard....
pi_195530320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevonden _O-

Blijf lekker dromen.
Jij hebt het over sperma, en dat was niet gevonden.
Het ligt aan de instanties zelf
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:26:27 #159
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_195530337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Ieder normaal weldenkend mens weet dat je als je lijk vind dat je die nooit moet aanraken, Zelfs een kind kan dat wel verzinnen.

Meneer gaat uitgebreid de kleding betasten om het zogenaamd goed te doen en ondertussen komt er aan beide zijde speeksel en DNA.

En dan zit je bij de scouting, en besluit je niet tot reanimeren over te gaan...
Sowieso maak je je uit de voeten na aan het (dode) kind te zitten ipv eerste hulp te verlenen. Dat hij dood was is een conclusie die Jos niet mocht trekken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:28:03 #160
438527 MissButterflyy
pi_195530376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef Soury het volgende:

[..]

The staircase denk ik staat op netflix
Nee, de kapster Miranda. Hoewel daar wel meer bewijzen zijn, valt niet te bewijzen dat ze niet van de trap kon zijn gevallen.
pi_195530391
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee, de kapster Miranda. Hoewel daar wel meer bewijzen zijn, valt niet te bewijzen dat ze niet van de trap kon zijn gevallen.
Oh dat weet ik niet
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195530430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Hij vond Nicky met ontbloot bovenlijf, ze misten uiteindelijk alleen een zwembroek van Nicky.
En nee, dat duidt niet op seksueel misbruik, het was die nacht minimaal 17 graden. Logisch dus dat die geen complete pyjama aanhad.
pi_195530432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen of Jos wel een normaal weldenkend mens is. Maar daarmee is seksueel misbruik nog niet aangetoond.

En je redeneerde vanuit de hypothese van Jos (dat hij hem wel seksueel misbruikt moest hebben omdat je veronderstelde dat Jos wist dat Nicky seksueel misbruikt was; dat hoeft dus niet zo te zijn). Daar gaf ik antwoord op.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_195530456
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat kwam toch omdat hij haar in meerdere stukken gesneden had en ze nog steeds op zoek zijn naar haarhoofd?
pi_195530489
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En dan zit je bij de scouting, en besluit je niet tot reanimeren over te gaan...
Sowieso maak je je uit de voeten na aan het (dode) kind te zitten ipv eerste hulp te verlenen. Dat hij dood was is een conclusie die Jos niet mocht trekken.
Waarom mocht Jos die conclusie niet trekken? Als Nicky geen pols meer had, niet meer ademde en (sorry, het moet even) al lijkstijfheid was ingetreden, is die conclusie gerechtvaardigd.

En nee, dan ga je niet meer reanimeren, zinloos (of je nou bij de scouting hebt gezeten of niet).
.
pi_195530504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen of Jos wel een normaal weldenkend mens is. Maar daarmee is seksueel misbruik nog niet aangetoond.

En je redeneerde vanuit de hypothese van Jos (dat hij hem wel seksueel misbruikt moest hebben omdat je veronderstelde dat Jos wist dat Nicky seksueel misbruikt was; dat hoeft dus niet zo te zijn). Daar gaf ik antwoord op.
De enige manier dat het speeksel op beide zijde van het onderbroekje terecht is gekomen kan alleen zijn gebeurd als Jos B orale sex heeft gehad met het kind. Dood of levend.is niet relevant.

Dat is toch sexueel misbruik of vergis ik me....?
pi_195530561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij vond Nicky met ontbloot bovenlijf,
Weten we dat zeker? Kunnen we uitsluiten dat niet óók het onderlijf ontbloot was toen Jos hem aantrof?

Disclaimer: volgens de hypothese van Jos he
.
pi_195530598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Barlexus het volgende:

[..]

De enige manier dat het speeksel op beide zijde van het onderbroekje terecht is gekomen kan alleen zijn gebeurd als Jos B orale sex heeft gehad met het kind. Dood of levend.is niet relevant.

Dat is toch sexueel misbruik of vergis ik me....?
Dat was je stelling niet. Althans, niet de stelling waar ik op reageerde.

Maar om ook hier antwoord op te geven: nee, speeksel op alleen (!) het ondergoed toont nog steeds geen orale seks aan.
.
pi_195530657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:38 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik wilde eerst niet in details treden omdat jij het niet snapte, vandaar dat ik het even nog verder in details heb gebracht....
pi_195530678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Ik wilde eerst niet in details treden omdat jij het niet snapte, vandaar dat ik het even nog verder in details heb gebracht....
En ik heb je een antwoord gegeven.
.
pi_195530715
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:42 schreef r_one het volgende:

[..]

En ik heb je een antwoord gegeven.
Verklaar je is nader. Wat is dan de reden dat er zoveel speeksel in een jongensonderbroekje terecht kunnen komen van een volwassen man bij een klein kind.

Leg uit
pi_195530740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Verklaar je is nader. Wat is dan de reden dat er zoveel speeksel in een jongensonderbroekje terecht kunnen komen van een volwassen man bij een klein kind.

Leg uit
Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish. Weet jij het, weet ik het, weet het OM het, ....

De verdere uitleg laat ik aan je eigen verbeelding over.
.
pi_195530767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish.
Dan kan hij toch naar de Zeeman gaan en daar op de onderbroeken zijn spuug op doen?
pi_195530783
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:48 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Dan kan hij toch naar de Zeeman gaan en daar op de onderbroeken zijn spuug op doen?
Je snapt het echt niet he.
Of wilt het niet snappen.
.
pi_195530797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish. Weet jij het, weet ik het, weet het OM het, ....

De verdere uitleg laat ik aan je eigen verbeelding over.
:') Wellicht dacht hij aan een chocolade taartje en veegde hij zijn mond af aan zijn onderbroek.
pi_195530838
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:49 schreef blackmirror het volgende:

[..]

:') Wellicht dacht hij aan een chocolade taartje en veegde hij zijn mond af aan zijn onderbroek.
Ja sorry hoor maar ik heb het niet ter plekke verzonnen. Het bestáát. Niet mijn ding maar ze zijn er ....
.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:39 #177
438527 MissButterflyy
pi_195530862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom mocht Jos die conclusie niet trekken? Als Nicky geen pols meer had, niet meer ademde en (sorry, het moet even) al lijkstijfheid was ingetreden, is die conclusie gerechtvaardigd.

En nee, dan ga je niet meer reanimeren, zinloos (of je nou bij de scouting hebt gezeten of niet).
Alleen een arts mag de dood vaststellen en iemand dood verklaren.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:53:24 #178
438527 MissButterflyy
pi_195530878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat kwam toch omdat hij haar in meerdere stukken gesneden had en ze nog steeds op zoek zijn naar haarhoofd?
M

Ja, hij had toe gegeven dat wel te hebben gedaan nadat ze van de trap was gevallen.
pi_195530890
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Alleen een arts mag de dood vaststellen en iemand dood verklaren.
Dood verklaren is heel wat anders dan een overduidelijk levenloos lichaam niet gaan reanimeren.
.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:54:27 #180
438527 MissButterflyy
pi_195530897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:38 schreef r_one het volgende:

[..]

Maar om ook hier antwoord op te geven: nee, speeksel op alleen (!) het ondergoed toont nog steeds geen orale seks aan.
Toch heb je dan wel wat uit te leggen.
Wat hij niet doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')