Welke zaak was dat precies?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Tsja, en toch.. en toch...
Pas geleden heeft een man nog heel wat jaren tegen zich gehoord voor doodslag op zijn vriendin. Hij zei dat ze van de trap was gevallen, wat feitelijk gezien zou kunnen... Er kon niet bewezen worden dat het niet zo was.
Maar toch, gezien alle andere omstandigheden, gingen de rechters niet mee in zijn versie van het verhaal.
Ik ben benieuwd hoe zwaar alle omstandigheden en toevalligheden gaan wegen voor Jos B(ullshit)
The staircase denk ik staat op netflixquote:
Nee, het is gewoon dezelfde situatie. DNA op een onderbroek komt niet aanwaaien. Plus nog het feit dat hij er geweest is, pedo is, eerder zoiets gedaan heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mss beter lezen wat ik zei.
Dat zijn dna daar zit is heel raar en niemand heeft een (goede) verklaring.
Maar bij inbraak en gevonden dna js dat al duidelijk bewijs.
Dit niet als bewijs voor verkrachtig of moord.
[..]
.
Misbruikt of niet, Jos B zou sowieso gelinkt worden aan de dood van het jongetje vanwege zijn verleden en voorkeur voor jonge jongetjes (althans, daar was hij bang voor). En misschien vond hij Nicky wel met ontbloot onderlichaam (wat dan toch echt wel op seksueel mibruik duidt).quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:39 schreef Barlexus het volgende:
Cruciaal vind ik ook
Jos B vind een lichaam. Hij wilde niet de politie inschakelen omdat hij zogenaamd dacht dat de jongen seksueel misbruikt was, Hoe kon Jos B weten toen hij het slachtoffer vond dat de dood van het jongetje met seksueel misbruikt te maken en dat hij daardoor er aan gelinkt zou kunnen worden.
Welke aanwijzingen had Jos B daarvoor?
Zoiets constateren was alleen mogelijk na diepgaand onderzoek.
Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Er is geen sperma van Jos aangetroffen.
Ieder normaal weldenkend mens weet dat je als je lijk vind dat je die nooit moet aanraken, Zelfs een kind kan dat wel verzinnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Misbruikt of niet, Jos B zou sowieso gelinkt worden aan de dood van het jongetje vanwege zijn verleden en voorkeur voor jonge jongetjes (althans, daar was hij bang voor). En misschien vond hij Nicky wel met ontbloot onderlichaam (wat dan toch echt wel op seksueel mibruik duidt).
Als zijn theorie klopt, zijn die omstandigheden niet eens zo onbegrijpelijk. Daarvoor hoeft Jos echt niet eerst 'diepgaand' (pun intended) te onderzoeken.
Jij hebt het over sperma, en dat was niet gevonden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevonden![]()
Blijf lekker dromen.
En dan zit je bij de scouting, en besluit je niet tot reanimeren over te gaan...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ieder normaal weldenkend mens weet dat je als je lijk vind dat je die nooit moet aanraken, Zelfs een kind kan dat wel verzinnen.
Meneer gaat uitgebreid de kleding betasten om het zogenaamd goed te doen en ondertussen komt er aan beide zijde speeksel en DNA.
Als de Nederlandse rechtspraak hier in gaat trappen is het niets meer waard....
Nee, de kapster Miranda. Hoewel daar wel meer bewijzen zijn, valt niet te bewijzen dat ze niet van de trap kon zijn gevallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
The staircase denk ik staat op netflix
Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, de kapster Miranda. Hoewel daar wel meer bewijzen zijn, valt niet te bewijzen dat ze niet van de trap kon zijn gevallen.
Hij vond Nicky met ontbloot bovenlijf, ze misten uiteindelijk alleen een zwembroek van Nicky.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Misbruikt of niet, Jos B zou sowieso gelinkt worden aan de dood van het jongetje vanwege zijn verleden en voorkeur voor jonge jongetjes (althans, daar was hij bang voor). En misschien vond hij Nicky wel met ontbloot onderlichaam (wat dan toch echt wel op seksueel mibruik duidt).
Als zijn theorie klopt, zijn die omstandigheden niet eens zo onbegrijpelijk. Daarvoor hoeft Jos echt niet eerst 'diepgaand' (pun intended) te onderzoeken.
Je kunt je afvragen of Jos wel een normaal weldenkend mens is. Maar daarmee is seksueel misbruik nog niet aangetoond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ieder normaal weldenkend mens weet dat je als je lijk vind dat je die nooit moet aanraken, Zelfs een kind kan dat wel verzinnen.
Meneer gaat uitgebreid de kleding betasten om het zogenaamd goed te doen en ondertussen komt er aan beide zijde speeksel en DNA.
Als de Nederlandse rechtspraak hier in gaat trappen is het niets meer waard....
Dat kwam toch omdat hij haar in meerdere stukken gesneden had en ze nog steeds op zoek zijn naar haarhoofd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, de kapster Miranda. Hoewel daar wel meer bewijzen zijn, valt niet te bewijzen dat ze niet van de trap kon zijn gevallen.
Waarom mocht Jos die conclusie niet trekken? Als Nicky geen pols meer had, niet meer ademde en (sorry, het moet even) al lijkstijfheid was ingetreden, is die conclusie gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan zit je bij de scouting, en besluit je niet tot reanimeren over te gaan...
Sowieso maak je je uit de voeten na aan het (dode) kind te zitten ipv eerste hulp te verlenen. Dat hij dood was is een conclusie die Jos niet mocht trekken.
De enige manier dat het speeksel op beide zijde van het onderbroekje terecht is gekomen kan alleen zijn gebeurd als Jos B orale sex heeft gehad met het kind. Dood of levend.is niet relevant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of Jos wel een normaal weldenkend mens is. Maar daarmee is seksueel misbruik nog niet aangetoond.
En je redeneerde vanuit de hypothese van Jos (dat hij hem wel seksueel misbruikt moest hebben omdat je veronderstelde dat Jos wist dat Nicky seksueel misbruikt was; dat hoeft dus niet zo te zijn). Daar gaf ik antwoord op.
Weten we dat zeker? Kunnen we uitsluiten dat niet óók het onderlijf ontbloot was toen Jos hem aantrof?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij vond Nicky met ontbloot bovenlijf,
Dat was je stelling niet. Althans, niet de stelling waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef Barlexus het volgende:
[..]
De enige manier dat het speeksel op beide zijde van het onderbroekje terecht is gekomen kan alleen zijn gebeurd als Jos B orale sex heeft gehad met het kind. Dood of levend.is niet relevant.
Dat is toch sexueel misbruik of vergis ik me....?
Ik wilde eerst niet in details treden omdat jij het niet snapte, vandaar dat ik het even nog verder in details heb gebracht....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was je stelling niet. Althans, niet de stelling waar ik op reageerde.
En ik heb je een antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik wilde eerst niet in details treden omdat jij het niet snapte, vandaar dat ik het even nog verder in details heb gebracht....
Verklaar je is nader. Wat is dan de reden dat er zoveel speeksel in een jongensonderbroekje terecht kunnen komen van een volwassen man bij een klein kind.quote:
Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish. Weet jij het, weet ik het, weet het OM het, ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:44 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Verklaar je is nader. Wat is dan de reden dat er zoveel speeksel in een jongensonderbroekje terecht kunnen komen van een volwassen man bij een klein kind.
Leg uit
Dan kan hij toch naar de Zeeman gaan en daar op de onderbroeken zijn spuug op doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish.
Je snapt het echt niet he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:48 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Dan kan hij toch naar de Zeeman gaan en daar op de onderbroeken zijn spuug op doen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Wellicht had Jos een kinderondergoedfetish. Weet jij het, weet ik het, weet het OM het, ....
De verdere uitleg laat ik aan je eigen verbeelding over.
Ja sorry hoor maar ik heb het niet ter plekke verzonnen. Het bestáát. Niet mijn ding maar ze zijn er ....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:49 schreef blackmirror het volgende:
[..]Wellicht dacht hij aan een chocolade taartje en veegde hij zijn mond af aan zijn onderbroek.
Alleen een arts mag de dood vaststellen en iemand dood verklaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom mocht Jos die conclusie niet trekken? Als Nicky geen pols meer had, niet meer ademde en (sorry, het moet even) al lijkstijfheid was ingetreden, is die conclusie gerechtvaardigd.
En nee, dan ga je niet meer reanimeren, zinloos (of je nou bij de scouting hebt gezeten of niet).
Mquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat kwam toch omdat hij haar in meerdere stukken gesneden had en ze nog steeds op zoek zijn naar haarhoofd?
Dood verklaren is heel wat anders dan een overduidelijk levenloos lichaam niet gaan reanimeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alleen een arts mag de dood vaststellen en iemand dood verklaren.
Toch heb je dan wel wat uit te leggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was je stelling niet. Althans, niet de stelling waar ik op reageerde.
Maar om ook hier antwoord op te geven: nee, speeksel op alleen (!) het ondergoed toont nog steeds geen orale seks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |