Kan, maar was dit wellicht in maart ook al niet zo? Ze werden immers niet getest maar wel veruit de meest sociaal actieve groep.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
betere behandeling/medicatie
de grootste groep is nu 20-29
Je gaat toch geen overheid vragen om je eigen rechten in te perken. Wees simpelweg slim genoeg om dat voor te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus ga je vrijwillig "vragen" dat de ziekenhuizen overlopen en we steeds meer besmettingen krijgen ?
dus de mensen die strengere maatregelen willen zodat er later ( of met de feestdagen !!! ) enigzins weer normaal gedaan kan worden zijn idioot ?
oh ja, alleen grote druppels zijn besmettelijk in nederlandquote:
Als het zo was dat je dan volledig veilig zit, hadden mensen met klachten niet thuis hoeven blijven natuurlijk.quote:
Ik volg de richtlijnen van het RIVM!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh ja, alleen grote druppels zijn besmettelijk in nederland
Tja, prioriteiten he....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of die mensen hebben voortschrijdend inzicht en willen enigzins normaal de feestdagen kunnen vieren.
ja laten we vooral blijven aanmodderen met al die rechtenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Je gaat toch geen overheid vragen om je eigen rechten in te perken. Wees simpelweg slim genoeg om dat voor te zijn.
of die heilig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik volg de richtlijnen van het RIVM!
Zie je, hierom moet die rol van aerogene verspreiding snel erkent worden.quote:
Losstaand van deze discussie (wel of niet strenggere maatregelen)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:12 schreef Predator40 het volgende:
of die mensen hebben voortschrijdend inzicht en willen enigzins normaal de feestdagen kunnen vieren.
Als je ziet dat de cijfers zo lang op blijven lopen en de meeste ziekenhuizen in de knel zitten, dan is het een heel logische gedachte om te hopen dat de regels aangescherpt worden. Daarom denkt ook 70% dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de waarheid in het midden ligt.
Bron?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef hooibaal het volgende:
Dinsdag strengere maatregelen dus. Alweer een paar kostbare weken verspild.
mij maakt het ook niet zoveel uit hoor, maar reken erop dat er veel gaan "rellen" als ze het niet met de complete familie kunnen of mogen vieren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten he....
de "feestdagen" interesseren mij persoonlijk geen ene kut. Sterker nog, family dinners en weet ik het, ik vind het rete saai. Kerstdagen sowieso, gruwelijk saai. Plus kutweer. Nee. Gewoon nee, laat het maar weer zomer worden enzo
Maar sure, voor sommigen is het vast enorm enorm belangrijk jah.
Waarom zouden ze dat doen. Ze moeten nog minimaal een week wachten voordat er uberhaupt betere cijfers kunnen komen door de richtlijnen van onlangs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef hooibaal het volgende:
Dinsdag strengere maatregelen dus. Alweer een paar kostbare weken verspild.
helemaal mee eens hoor....maargoed heel veel mensen kunnen dat toch niet relativeren, dat zie je nu ook al met sporten, festivals, kroegen noem maar op.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Losstaand van deze discussie (wel of niet strenggere maatregelen)
Hoe erg is het om 1 jaar niet de feestdagen normaal te kunnen vieren? Of je verjaardag eens niet te vieren.
Ik zie dat zo vaak terugkomen, hoe erg men dat wel niet vindt, om een verjaardag of iets niet als normaal te kunnen vieren. De kans is groot dat het volgend jaar wel gewoon weer kan. En zo niet, ja dan is het ruk.
Voor kleine kinderen is het misschien moeilijker uit te leggen, maar komop, wat een gedoe er altijd over.
De opmerking van Hugo de Jonge uit z'n verband gerukt. Zoals wel vaker.quote:
Bij veel bedrijven/mensen wel. Ons kompas in het duister immers.quote:
omdat het veel harder gaat dan verwacht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen. Ze moeten nog minimaal een week wachten voordat er uberhaupt betere cijfers kunnen komen door de richtlijnen van onlangs.
Omdat het gierend uit de klauwen loopt, en het afwachten dat de regering de afgelopen drie maanden gedaan heeft nou niet zo'n goede resultaten heeft opgeleverd. Zelfs de Jonge zal wel inzien dat het nu tijd is om door te pakken.quote:
Ah dat maakt sense. Want ik denk eigenlijk dat dit het maximale van de maatregelen is voorlopig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De opmerking van Hugo de Jonge uit z'n verband gerukt. Zoals wel vaker.
Uhu, ik blijf dat raar vinden. Het is even afzien ja, niet perse leuk, maar het is te overzien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef Predator40 het volgende:
helemaal mee eens hoor....maargoed heel veel mensen kunnen dat toch niet relativeren, dat zie je nu ook al met sporten, festivals, kroegen noem maar op.
Ik ga mezelf nog een keer quoten....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja laten we vooral blijven aanmodderen met al die rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |