https://www.gids.tv/artik(...)ive-te-zien-op-npo-1quote:Op donderdag 8 oktober is het weer tijd voor het jaarlijkse televisiefeestje van Nederland. Tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala worden de beste programma's, presentatoren en presentatrices van het afgelopen jaar in het zonnetje gezet. Welk programma volgt Chateau Meiland op als winnaar van de felbegeerde Ring?
Publieksprijs
De Gouden Televizier-Ring is de belangrijkste publieksprijs voor televisieprogramma's in Nederland. In tegenstelling tot de Zilveren Nipkow Schijf, die wordt uitgereikt door een vakjury, mag het publiek bij het Gouden Televizier-Ring Gala bepalen wie de prijzen winnen. De winnaars van de meeste categorieën zijn al bepaald en worden tijdens de liveshow bekendgemaakt, maar voor de winnaar van de Ring kan nog gestemd worden tijdens de uitzending. Het gala wordt gepresenteerd door Frits Sissing en Dionne Stax.
Kanshebbers
Net als elk jaar zijn er weer drie programma's genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring. Dit jaar zijn dat Beste Zangers (AVROTROS), Nick, Simon & Kees: Homeward Bound (AVROTROS) en Over mijn lijk (BNNVARA). Presentator Tim Hofman zorgde voor een unicum in de geschiedenis van het Gouden Televizier-Ring Gala door in drie categorieën een nominatie in de wacht te slepen: voor de Gouden Televizier-Ring (Over mijn lijk), Televizier-Ster Presentator en Televizier-Ster Online Videoserie (#BOOS).
De show van het jaaaaaarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij heb ik dit nog nooit gekeken.
Ik zie tieten.quote:
Miljuschkagodinquote:
Wie Gerard of Glanis?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Gadver, dat schreeuwende viswijf weer
Gerard niet, die heeft een prima stem en is niet zo arrogant!quote:
Zou hij familie zijn van Stefano Keizers? Ook zo’n vermoeiend figuur.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:08 schreef superniger het volgende:
Bram Krikke is een vervelende act.
En als die thuiskomt niet eens van bil... Hij leeft d'r maar mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:15 schreef Martinello het volgende:
Speech van je telefoon lezen, altijd goed.
Ja wel verdiend idd. Beter dan een zangprogramma met fake emoties en Nick&Simon&kees die tof zijn maar wat verder gewoon een simpel reisprogramma was.quote:
Welke jongen...en wat doet die jongen daar?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:24 schreef RipCity het volgende:
He Hakim! Dat is de vader van die jongen in het publiek!
Marokkaans jochie speelt in GTST. En Hakim nu ook als zijn paquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Welke jongen...en wat doet die jongen daar?
P.S. Alle ballen verzamelen!
Oké, bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Marokkaans jochie speelt in GTST. En Hakim nu ook als zijn pa
Denk dat die genomineerd is voor jongerenserie want hij speelt ook in H3L samen met 't meisje naast 'm.
De plaaggeestquote:
meer stemmenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Mike het volgende:
Hoe kan Tim dit überhaupt gewonnen hebben?
Dat zou wel terecht zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Magica het volgende:
[..]
En dalijk weer bij beste programma
Wie van die 3 ben jij dan?quote:
Die waren echt zo ongemakkelijk samen he?quote:
Ja, heerlijk vond ik ze!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die waren echt zo ongemakkelijk samen he?
Met z'n botje die hele dag op insta iedereen zit te liken en hartjes loopt te posten.quote:
cliffhanger op de Brunssummerheidequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:46 schreef superniger het volgende:
Seizoen 2 van Beestenbrigade is met Jos Brech
Vorige week getrouwd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef JanCees het volgende:
evi hanssen zou ik helemaal uit elkaar trekken
al staat die man ernaast te jankenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vorige week getrouwd.
Je bent net te laat.
Die doet helemaal niets meer toch?quote:
Goed idee, kan de naam hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die doet helemaal niets meer toch?
Misschien kan ze 'M' gaan doen.
Jaloers zijn op Milan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Walgelijk ventje heeft zo'n leuke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annick Boer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Wie doet Jinek? Die is wel goed zeg.
Van mij ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef StephanL het volgende:
Nick en Simon met Kees mogen wel winnen van mij
DIe is helemaal binnengelopen omdat die een draaiende stoel heeft bedachtquote:
Nee morgenquote:
Haar man mag elke vrouw neuken en zij niemandquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ze niet katjelam is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef superniger het volgende:
Van al die winnaars hoor je niks meer van.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef Magica het volgende:
Hem vastpakken en dan zeggen klein beetje afstand
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef RipCity het volgende:
Met je telefoontje kan echt niet.
Zeker niet als je presentator bent.
Yvon was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef Marcoss het volgende:
Yvon Jaspers deed het ooit.. en Valerio Zeno deed het fantastisch!
Goede opbouw Tim
En zijn tanden te lang gebleekt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jan heeft te lang onder de zonnebank gelegen.
Miljuschka zat er ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het viel me op dat de winnaars in de zaal zaten en die verloren hadden in beeld waren gebracht in een filmpje wat misschien niet eens live was. Het lijkt mij dat het voor niemand een verrassing was wie er ging winnen, de gouden televizierring uitgesloten.
En Beau, en alledrie de genomineerden bij jeugd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |