quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:51 schreef Tinos85 het volgende:
Praten? Ik neem toch aan dat je gewoon een normaal gesprek kan voeren met je moeder?
Ik geef toch aan dat ik al zovaak gedaan heb. Zelfs familieleden hebben dit aan haar duidelijk gemaakt. Komt niet aan/quote:
Dat is nogal simplistisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is de schuld van zijn moeder?
Schuld niet, maar het draagt niet positief bij aan de ontwikkeling van TS.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is de schuld van zijn moeder?
Allang niet meer. Maar zoals ik al zei hebben al veel mensen, familie en niet-familie dit aan mijn moeder duidelijk gemaakt. ''Laat dat kind los'' Toch lijkt ze haar gedrag niet te kunnen veranderen. Komt ook omdat ze niets anders om handen heeft, ze heeft geen hobbies of vrienden. Ik ben altijd al haar enige focus geweest, daarom dat ik vroeger mede ook bij jeugdzorg terecht ben gekomen. Maar die hebben nooit iets gedaan, behalve dat ik om afstand te creëren poosje op een soort bso terecht ben gekomen. Haar gedrag is altijd zo gebleven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:27 schreef miss_sly het volgende:
Heb je geen begeleiding? Je woont ook begeleid, toch? Kunnen zij niet samen met je in gesprek gaan met je moeder om haar duidelijk te maken dat dit niet helpend is voor je?
Dit is al sinds de kindertijd zo. Niet pas toen het slecht met mij ging. Vroeger ging het een stuk beter. Doordat ik bijvoorbeeld pas laat me veters leerde strikken en met mes en vork eten ben ik op latere leeftijd die zelfstandigheid wezen leren. juist door de hulpverleners die inzagen dat het gedrag van moeder fout was.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:34 schreef Lenny77 het volgende:
Nu is het wel zo dat ik het ergens wel begrijp. Het gaat ook niet zo lekker met je he?
Je zal ook genoeg redenen hebben gegeven om haar ongerustheid te voeden?
En waarom deed ze dat bij jou?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:38 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit is al sinds de kindertijd zo. Niet pas toen het slecht met mij ging. Vroeger ging het een stuk beter. Doordat ik bijvoorbeeld pas laat me veters leerde strikken en met mes en vork eten ben ik op latere leeftijd die zelfstandigheid wezen leren. juist door de hulpverleners die inzagen dat het gedrag van moeder fout was.
Doordat ik ook ontzettend veel van mijn moeder hou durfde ik daar vroeger niets van te zeggen. Nu begin in steeds meer aan haar gedrag te ergeren.
ja kan, maar waarom dan niet bij de anderen en alleen bij jou?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Bezorgdheid, is gewoon heel angstig persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |