Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee en hij gaat ook wel vrijuit met een schadevergoeding.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.
Gelezen en like gegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
ben jij juristquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
Oké Professor Dhr. Onlogisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik zeg gewoon maar wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je dat Professor geen beschermde titel is?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:03 schreef JanCees het volgende:
was napo nog maar hier om wat duiding te geven
Veroordelen op gebakken lucht.quote:
@onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.quote:
Wat heb jij eigenlijk in het leven doorlopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Ik ga ervan uit dat Onlogisch gewoon aan de Erasmus Universiteit of Hogeschool Rotterdam is afgestudeerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Dood gemodereerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is nu al een prima topic.
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
niet gekliktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit luister ik voor het uurtje sporten
![]()
![]()
Dat begrijp ik, dan moet je je stoel uit.quote:
Geeltje dat je klikt ouwe rups.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |