Red je niet meer zoals vroegerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik werk gewoon tussendoor. Geen probleem. Als ik zou willen winnen had ik het heel anders aangepakt.
Nee ik zit de hele fucking dag achter de laptopquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nogal grijs en regenachtig ja.
Maar ik vind het wel lekker. Ben toch niet van plan veel de deur uit te gaan vandaag![]()
Had jij plannen buiten de deur dan
Nee weet ik, En toch sta je 3equote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik werk gewoon tussendoor. Geen probleem. Als ik zou willen winnen had ik het heel anders aangepakt.
Dat wilde ik net zeggen, anders lukt het niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel. Want dan ben ik er bijna 24/7 een maand lang.
Toch weer een extra vakantie volgend jaar, als het kanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee weet ik, En toch sta je 3e![]()
Werken komt wel voor iddDie bonus krijg je ook niet zomaar he
Lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Toch weer een extra vakantie volgend jaar, als het kan
Ik heb daar helemaal geen zin meer in joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, anders lukt het niet.
Ja dat is dus het vervelende aan thuiswerken. Je moet echt zelf even tijd vrij maken om even te gaan lopen ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik zit de hele fucking dag achter de laptop
Nee snap ik, veel te intensief ook. Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin meer in joh.
Canarische eilanden weer ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Toch weer een extra vakantie volgend jaar, als het kan
Ik heb nog niet gekeken. Ik wacht liever even met die corona shit van nu.quote:
Je werkt alleen maar jezelf de vernieling in ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee snap ik, veel te intensief ook. Moet er niet aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |