abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195650864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:58 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Sleepy Joe mag weleens wat crack gebruiken
Poeh, wat schokkend.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195650941
De aanval van Trump op de drugsverslaving van Hunter, tijdens het vorige debat, leverde overigens wel een sympathiek moment op. Biden liet blijken dat hij zijn zoon steunt, ook in moeilijke tijden, zoals het een liefdevolle vader betaamt.

Al zal Trump dat waarschijnlijk niet begrijpen. Ik kan mij niet voorstellen dat hij daadwerkelijk van zijn kroost houdt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:50:23 #203
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195651543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
Kom op, mensen. Laten we wel een beetje kritisch blijven.

Vergeet niet dat een recent onderzoek naar deze kwestie, uitgevoerd door de Republikeinen in de Senaat, niets opleverde: Republican Inquiry Finds No Evidence of Wrongdoing by Biden. Als de FBI al een jaar in bezit was van deze gegevens, waarom zijn die mails dan niet meegenomen in het onderzoek van de Republikeinen?

De eigenaar van de computershop is ook nog eens een rare snuiter, een fervent aanhanger van Trump en blijkbaar iemand die gelooft dat Seth Rich is vermoord door de Clintons. Ook lijdt hij aan een bijzondere ziekte:
[..]

Wat de FBI in bezit heeft en waarover het Congres oversight op kan doen verschilt soms nogal. Drie jaar lang hebben mensen geloofd dat het Steele dossier een accuraat inlichtingendossier waarin informatie stond dat door onderzoek bevestigd was. Eind december 2019 maakte OIG Horowitz duidelijk dat Steele's werk grote BS en veel van de ontlastende informatie ten onrechte achter "sources and methods" werd verstopt.
Dit ondanks diverse onderzoeken van het Huis en de Senaat. Hoewel Devin Nunes de conclusies van zijn onderzoek gegrond waren en die van Adam Schiff, met dezelfde informatie niet. In elk geval was het 9 december 2019 rapport een bevestiging van eerdere rapportage en theorieën die niet gespind kon worden.

En verder richt je op het karakter van de eigenaar van de repairshop in relatie tot de harddrive. Misschien moet je eens gewoon met bewijs komen, waaruit blijkt dat e-mails waarover zijn bericht zijn veranderd of gefabriceerd. Zo'n vage suggestie is alleen maar slap geleuter in vergelijking met keiharde feiten.
Pending...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:54:39 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195651618
Rudy Guiliani in een interview waarin hij tekst en uitleg geeft over deze kwestie.

twitter
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:58:23 #205
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195651675
Dat dit nieuwe informatie is blijkt wel uit het feit dat het Homeland Security Committee van de Senaat een onderzoek gaat instellen.

Hunter Biden emails under investigation by Senate Homeland Security Committee after hard drive report emerges
Crooked Hillary
pi_195651715
Oh, ze gaan weer eens emails onderzoeken _O-
pi_195651776
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat de FBI in bezit heeft en waarover het Congres oversight op kan doen verschilt soms nogal. Drie jaar lang hebben mensen geloofd dat het Steele dossier een accuraat inlichtingendossier waarin informatie stond dat door onderzoek bevestigd was. Eind december 2019 maakte OIG Horowitz duidelijk dat Steele's werk grote BS en veel van de ontlastende informatie ten onrechte achter "sources and methods" werd verstopt.
Dit ondanks diverse onderzoeken van het Huis en de Senaat. Hoewel Devin Nunes de conclusies van zijn onderzoek gegrond waren en die van Adam Schiff, met dezelfde informatie niet. In elk geval was het 9 december 2019 rapport een bevestiging van eerdere rapportage en theorieën die niet gespind kon worden.

En verder richt je op het karakter van de eigenaar van de repairshop in relatie tot de harddrive. Misschien moet je eens gewoon met bewijs komen, waaruit blijkt dat e-mails waarover zijn bericht zijn veranderd of gefabriceerd. Zo'n vage suggestie is alleen maar slap geleuter in vergelijking met keiharde feiten.
Pending...
Nou ja, het verhaal van de New York Post leunt voor een grote deel op foutieve aannames. Er wordt een link gelegd tussen het vermeende gesprek tussen Biden en Burisma en het ontslag van Shokin. Dat terwijl de openbare aanklager is gewipt op aandringen van de internationale gemeenschap en de Obama-regering; het was geen solo-actie van Biden. Ook deed Shokin op het moment van zijn ontslag helemaal geen onderzoek naar Burisma, dat lag stil.

Het recente Burisma-rapport van de Republikeinen in de Senaat maakt ook duidelijk dat Biden geen misstappen heeft begaan. De benoeming van Hunter was weliswaar twijfelachtig en tal van hoogwaardigheidsbekleders in de Obama-regering waren er fel tegen gekant omdat er een schijn van belangenverstrengeling kon ontstaan, maar er is geen bewijs dat Biden zijn positie als VP heeft misbruikt.

Weet je, ik ben minder bevooroordeeld dan jij denkt. Als Biden zich schuldig heeft gemaakt aan corruptie, dan dient hij wat mij betreft uit de race te stappen. Net zoals Clinton mijns inziens moet worden vervolgd als blijkt dat zij strafbare feiten heeft gepleegd. Ik ben in deze geen supporter die zijn 'team' ondanks alles steunt.

Het probleem is er te vraagtekens zijn te plaatsen bij het stuk van de New York Post. Als Guiliani over krachtig bewijs beschikte, had hij dat voor moeten leggen aan een gerenommeerd media, zoals de Wall Street Journal, niet aan een of andere tabloid. Dit is allemaal net iets te mager.
pi_195651792
2016: BUT HER EMAILS!... :'(
2020: BUT HIS EMAILS!... :'(

En die van Ivanka snel in de doofpot stoppen :')
Robert Moog died for our synths
pi_195651804
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:58 schreef dellipder het volgende:
Dat dit nieuwe informatie is blijkt wel uit het feit dat het Homeland Security Committee van de Senaat een onderzoek gaat instellen.

Hunter Biden emails under investigation by Senate Homeland Security Committee after hard drive report emerges
Zou dit trucje net zo goed werken als bij Hillary?
pi_195652083
Net even die stukken van de NYP en National Review gelezen. Ligt het nou aan mij of gaat dit nergens over? Biden zou via zijn zoon de directeur van Burisma hebben ontmoet. Zelfs als dat waar is(Biden ontkent het), nou en?

Wat mis ik?
Incelfrikandel
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:24:00 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195652102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

Weet je, ik ben minder bevooroordeeld dan jij denkt.

Ik vroeg om feitelijk bewijs die jouw suggestie onderbouwt dat omdat het karakter van de eigenaar van de repairshop volgens jouw normen niet deugt de e-mails niet authentiek maakt.
Pending...
quote:
Het probleem is er te vraagtekens zijn te plaatsen bij het stuk van de New York Post. Als Guiliani over krachtig bewijs beschikte, had hij dat voor moeten leggen aan een gerenommeerd media, zoals de Wall Street Journal, niet aan een of andere tabloid. Dit is allemaal net iets te mager.
Dit zeg jij die drie jaar lang achter de hoax Russia collusion heeft aangehuppeld vanwege het Steele dossier dat alleen berustte op "sources say", "people familiar with the matter" en "anonymous sources". Allesbehalve geloofwaardig geleuter.
Crooked Hillary
pi_195652159
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Zou dit trucje net zo goed werken als bij Hillary?
Zit ze nou nog steeds niet vast eigenlijk? DUURT LANG.
pi_195652404
quote:
8s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zit ze nou nog steeds niet vast eigenlijk? DUURT LANG.
Gaat nog veel langer duren, 54-42 ;)
pi_195652553
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Net even die stukken van de NYP en National Review gelezen. Ligt het nou aan mij of gaat dit nergens over? Biden zou via zijn zoon de directeur van Burisma hebben ontmoet. Zelfs als dat waar is(Biden ontkent het), nou en?

Wat mis ik?
Het is idd een nothingburger zoals Trump dat zo mooi zou zeggen. Hunter had een baantje waar hij niet gekwalificeerd voor was en wat riekt naar cliëntelisme, maar toen het puntje bij paaltje kwam voerde Joe Biden juist druk uit op Burisma en Oekraïne. Hij ging tegen het belang in van zijn zoon Hunter en dat van Burisma. Oftewel: Burisma dacht politieke invloed in huis te hebben gehaald met Hunter maar dat bleek in de praktijk niet zo te zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_195652587
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het is idd een nothingburger zoals Trump dat zo mooi zou zeggen. Hunter had een baantje waar hij niet gekwalificeerd voor was en wat riekt naar cliëntelisme, maar toen het puntje bij paaltje kwam voerde Joe Biden juist druk uit op Burisma en Oekraïne. Hij ging tegen het belang in van zijn zoon Hunter en dat van Burisma. Oftewel: Burisma dacht politieke invloed in huis te hebben gehaald met Hunter maar dat bleek in de praktijk niet zo te zijn.
Als bedrijfsadvocaat was hij wel gekwalificeerd voor dat baantje toch?
pi_195652606
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Als bedrijfsadvocaat was hij wel gekwalificeerd voor dat baantje toch?
Maar geen enkele ervaring in de energiesector, dacht ik. En sowieso natuurlijk belangenverstrengeling als zoon van de vice-president van Amerika.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_195652715
quote:
83s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vroeg om feitelijk bewijs die jouw suggestie onderbouwt dat omdat het karakter van de eigenaar van de repairshop volgens jouw normen niet deugt de e-mails niet authentiek maakt.
Pending...
Ik heb dat nergens zo gesteld. Dat de eigenaar van dat winkeltje een rare snuiter is, draagt echter niet bij aan de geloofwaardigheid van het hele verhaal. En als hij zichzelf dan ook nog eens meerdere malen tegenspreekt, wordt het natuurlijk helemaal verdacht.
pi_195652801
quote:

[..]

95 procent van het NYP-stuk bestaat dan ook uit aannames.

Die mail zou wijzen op een ontmoeting tussen VP Biden en een of andere kerel van Burisma. Vervolgens speculeert de NYP dat een eventueel gesprek, waarvan onduidelijk is of die daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, heeft geleid tot het ontslag van Shokin, een paar maanden later. De suggestie wordt dus gewekt dat Biden ervoor heeft gezorgd dat de openbare klager opzij werd gezet, nadat hem dat werd ingefluisterd door Burisma.

Maar dat is natuurlijk een hoop gespeculeer, waar nog eens bij komt dat Biden helemaal niet op eigen houtje heeft besloten dat Shokin moest vertrekken.
pi_195652837
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Maar geen enkele ervaring in de energiesector, dacht ik. En sowieso natuurlijk belangenverstrengeling als zoon van de vice-president van Amerika.
Ik vraag me af hoe relevant dat is. Mensen in zo'n positie hebben vaak verschillende achtergronden en niet specifiek in de sector waarvoor ze aangesteld worden. W. Bush benoemde hem bv. in de Raad van Bestuur voor Amtrak, maar afgezien van de trein-gekte van zijn pa, zie ik zo niet wat hem dan daar specifiek geschikt voor maakte afgezien van zijn achtergrond als advocaat/lobbyist/bestuurder.

Voor wat betreft belangenverstrengeling van Hunter zie ik dat niet zo. Althans, ik zie niet hoe Burisma daar slechter van zou worden en hij zijn taak dus niet goed zou kunnen uitvoeren.
pi_195653101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

quote:

[..]
Mooie tijdverspilling geweest dus. Gelukkig is de aandacht weer mooi afgeleid van het incompetente beleid van de Republikeinen.

Wat ik dan nog wel opvallend aan dit verhaal vind is hoe snel de techbedrijven dit nepnieuwsverhaal verwijderen van hun platforms. Dat ging kort geleden nog heel anders.
Incelfrikandel
pi_195653125
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

Mooie tijdverspilling geweest dus. Gelukkig is de aandacht weer mooi afgeleid van het incompetente beleid van de Republikeinen.

Wat ik dan nog wel opvallend aan dit verhaal vind is hoe snel de techbedrijven dit nepnieuwsverhaal verwijderen van hun platforms. Dat ging kort geleden nog heel anders.
Ze zijn wakker geworden EN Trump te vriend houden levert niets op nu hij een loser is ;)
pi_195653175
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

Het komt op me over als een afleiding voor het feit dat de DOJ helemaal niks heeft gevonden in het "worse than Watergate" unmasking verhaaltje en er dus snel een stuk nieuw vlees in de kooi gegooid moest worden.
pi_195653457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
De aanval van Trump op de drugsverslaving van Hunter, tijdens het vorige debat, leverde overigens wel een sympathiek moment op. Biden liet blijken dat hij zijn zoon steunt, ook in moeilijke tijden, zoals het een liefdevolle vader betaamt.

Al zal Trump dat waarschijnlijk niet begrijpen. Ik kan mij niet voorstellen dat hij daadwerkelijk van zijn kroost houdt.
Trump ziet Ivanka als een soort trofee vanwege haar looks maar ik heb ook sterk de indruk dat hij voor zijn eigen kinderen net zo'n empathieloze lul is als zijn eigen vader was.
pi_195653813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Trump ziet Ivanka als een soort trofee vanwege haar looks maar ik heb ook sterk de indruk dat hij voor zijn eigen kinderen net zo'n empathieloze lul is als zijn eigen vader was.
En dan heb je ook nog zo'n figuur als Trump jr. (wat heeft hij eigenlijk ooit op eigen kracht bereikt in zijn leven), die bijna wanhopig een wit voetje probeert te halen bij Sr. :')
pi_195653884
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog zo'n figuur als Trump jr. (wat heeft hij eigenlijk ooit op eigen kracht bereikt in zijn leven), die bijna wanhopig een wit voetje probeert te halen bij Sr. :')
Een beetje zielig is het eigenlijk wel, ja. Maar goed, de kinderen van Biden scoren ook niet erg hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')