quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-iedere-jongere.html
quote:Het startkapitaal voor jongeren moet worden betaald via een 'solidariteitsbijdrage' door miljonairs.
Alle jongeren in Nederland moeten op hun 18de verjaardag 10.000 euro op hun rekening gestort krijgen als ‘startkapitaal’, vindt GroenLinksquote:
Gouden tijden voor de dealertjes.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle jongeren in Nederland moeten op hun 18de verjaardag 10.000 euro op hun rekening gestort krijgen als ‘startkapitaal’, vindt GroenLinks
Wtf.
Waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Bradge stopt met vloggen.
We kijken uit naar de vlog van volgende week.
Hij gaat zich focussen op het afvallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat zich focussen op het afvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vertrouw alleen op FOX news.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Twitter tijdlijn: Pence wint van Harris.
Debattopic op FOK!: Harris wint van Pence.
Bubbeltjesgenot.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw alleen op FOX news.
Geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Waar koop je dubbelburger broodjes? Nee, geen hamburgerbroodjes, maar dubbelburgerbroodjes? Bij de AH/Jumbo zag ik ze niet
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-081422DS/quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Waar koop je dubbelburger broodjes? Nee, geen hamburgerbroodjes, maar dubbelburgerbroodjes? Bij de AH/Jumbo zag ik ze niet
Even de hamburger expert erbij halenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |