quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ze wil gewoon haar tarzan af en toe afwisselen met een echt stukje vleeschquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:54 schreef DKUp het volgende:
Ze valt op getrouwde mannen![]()
![]()
![]()
Ze hoeft geen kinderen
Ze wil niet samenwonen
Ze wil niet trouwen
Uhhhgggg
Maar nog wel wat drinkenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Friesland of Brabant. Ik ga het bijhouden vanaf nu.
Ja inderdaad. Mooi gezicht (zolang ze haar mond dicht houdt), goed figuur. Zou wel zeggen dat ik fashionfotograaf ben en zo haar nummer hosselen voor een casting.quote:
in deze vijver vist Pierre Woodman ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mooi gezicht, goed figuur. Zou wel zeggen dat ik fashionfotograaf ben en zo haar nummer hosselen voor een casting.
Hahaha, inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef Japepk het volgende:
Ergens lijkt zij op de AliExpress versie van Bo Maerten
zijn allemaal al bezetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
Zelfs de First Dates redactie kan geen leuke gamergirl vinden
Hahahhahaha inderdaad. Wel een heel slechte versie tho. Als bo binnenkomt valt elke man in katzwijm.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef Japepk het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef Japepk het volgende:
Die ene met dat groene haar van de minecrafter was wel okay.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
Zelfs de First Dates redactie kan geen leuke gamergirl vinden
quote:
Aan het einde van de date: gg ezquote:
Bleh man..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Eigenlijk is die gamer best schattig
Je bedoelt de MEME GOD?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die ene met dat groene haar van de minecrafter was wel okay.
Dat past dan juist!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is veel te spontaan voor hem. Met waarschijnlijk ook een te spontaan leven.
Haha ja dat ga ik sowieso niet doen. Eén drankje verder en ik ga full Alex Jones over op 9/11 conspiracies en de Bohemian Grove.quote:
Hahaha ja wat een baas eigenlijk. Echt gelachen om die date.quote:
Een meisje dat leuke dingen gaat doen met een jongen die het liefst 24/7 binnen zit? Grapjasquote:
Die zit echt niet 24/7 binnen, wel veel, maar dan heb je juist een spontaan iemand nodig om iets te gaan denk ik zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een meisje dat leuke dingen gaat doen met een jongen die het liefst 24/7 binnen zit? Grapjas
Wel eens gebeurd volgens mijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de eerste man te wachten die na een afwijzing zegt dat hij geen vriendschap zoekt.
Hij heeft haar nodig. Zij hem niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die zit echt niet 24/7 binnen, wel veel, maar dan heb je juist een spontaan iemand nodig om iets te gaan denk ik zo.
Ze doet me ook echt helemaal niks. Geen enkel gevoel of emotie of iets.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Blackst4r het volgende:
Ik mag haar niet mang. Zo'n reuzenvrouw op zo'n motor. Volgens mij schijt ze gigantische bulten.
Oh dan heb ik die net gemistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel eens gebeurd volgens mij
Man: Ik wil
Vrouw: Als vrienden
Man: Dan niet
Er was een keer een gay die reageerde: vrienden heb ik al genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de eerste man te wachten die na een afwijzing zegt dat hij geen vriendschap zoekt.
Hoe is dat erg? Als het past, past het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft haar nodig. Zij hem niet.
Klopt ja, echt een modellenhoofd en lichaamquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Nine. het volgende:
Die chick kan zo op de cover van de Vogue ofzo.
Als ze haar tanden niet laat zienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Nine. het volgende:
Die chick kan zo op de cover van de Vogue ofzo.
Kalmquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Blackst4r het volgende:
Echt wat een vieze bakkes deze meid.
Die man heeft ook geen fantastisch gebit. Passen op dat gebied perfect bij elkaar. Samen naar de tandartsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Blackst4r het volgende:
Echt wat een vieze bakkes deze meid.
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat een gemiddeld spontaan meisje niet op een gamer wacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe is dat erg? Als het past, past het.
Erger me mateloos aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat acteert deze man enorm alsof het een elitaire intellectueel is.
Dat jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Idd zo'n man die alleen kan preken en denkt alle wijsheid in pacht te hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
erg vermoeiend en irritantquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Idd zo'n man die alleen kan preken en denkt alle wijsheid in pacht te hebben
Je doet net alsof die gast een ultieme gamer-uitstraling heeft de hele avond, hij heeft een keer benoemd dat hij van gamen houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg dat een gemiddeld spontaan meisje niet op een gamer wacht.
Als zij daar wel zin in heeft, dan mag dat uiteraard.
En alles benoemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Idd zo'n man die alleen kan preken en denkt alle wijsheid in pacht te hebben
Was ook nogal dwingend van hem misschien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Wel jammer dat ze aan tafel nog een vaag verhaal had over elkaar nog een keer zien
Mensenvlees schijnt op varken te lijken dus kun je beter een pinot noir pakken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Hij wil haar lever eten met wat tuinboontjes en een mooie chianti
Juistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze twee passen goed bij elkaar, ook luisterend naar wat ze beide zoeken en het gemak met elkaar.
Lets hope
Dat doe ik inderdaad Oostblokkert.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je doet net alsof die gast een ultieme gamer-uitstraling heeft de hele avond, hij heeft een keer benoemd dat hij van gamen houdt.
Met Krul op doel.quote:
Date jij vaak?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad Oostblokkert.Zoveel jongens gamen en willen dat juist met vrienden doen. Alleen nerds zoeken een grietje dat er ook van houdt.
Nooit. Als ik wat met iemand wil drinken dan is de boel al in kannen en kruiken.quote:
Potje online gamen Nine?quote:
Jaaaaa, slinger jij maar aan "netflix," hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:24 schreef Nine. het volgende:
Bedankt voor de tips allen, ik slinger Netflix wel aan
Ik weet wel dat een bekende deze zomer opnames heeft gehad, maar ze heeft nog niet verteld wanneer de uitzending is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben jullie weleens een bekende gezien waarvan jullie niet wisten dat diegene mee deed? Dat lijkt me zo leuk om dat eens te zien
Ja, een studiegenoot en dat ene meisje dat niks wilde eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hebben jullie weleens een bekende gezien waarvan jullie niet wisten dat diegene mee deed? Dat lijkt me zo leuk om dat eens te zien
Willem Engel-achtige gladjakkers.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leuke mensen ontmoet tijdens salsa. Oftewel, veel geneukt met danspaetners
Veel mannelijke salsa dansers zijn creeps jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Willem Engel-achtige gladjakkers.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Hoi ik ben Corien en mijn man is dood.
Scheelt niet veelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien idd altijd het eerste wat ze zegt. Gezellig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Binnen 5 minutenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:36 schreef itchycoo het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat de dode man weer wordt geïntroduceerd?
Cannot unhearquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:37 schreef RipCity het volgende:
He ze praat een beetje Britt Dekker maar dan minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |