Dan snap je niet waarom deze mensen ontslag nemen, ze hebben aan het front gestaan tijdens de 1e golf en alle ellende moeten zien gebeuren. En nu zien ze het weer gebeuren..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Asociaal dat je in deze tijd ontslag neemt
Ik hoop dat ze alle werkgevers aanpakken die zich niet aan de adviezen of richtlijnen houden heb het zelf nu ook ondervonden met mijn werkgever.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Waarom nog naar kantoor? Bronbesmetting op kantoor is een risico dat het kantoor 2 weken dichtgaat.
Dit, blijft schipperen. We hebben nu iets meer dan een halfjaar met corona te maken. We hebben nu zo'n 2-3 maanden intelligente lockdown gehad, dat wil zeggen je mocht gewoon de deur uit wanneer je wilde en vanaf mei kon er alweer veel. Sindsdien 5 maanden 1,5m-samenleving en sinds kort weer nieuwe beperkingen. Als je al ziet wat dat met de maatschappij doet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef Cynicio het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we echt gaan zitten aanmodderen tot er iets concreets bekend is over een vaccin.
Extreem strenge maatregelen houden niet lang stand omdat veel sectoren te hard geraakt worden en het moraal daalt > faillissementen en werkloosheid.
Mildere maatregelen werken niet omdat men totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en het allemaal wel best vindt zolang ze zelf geen ongemak ondervinden.
Het wordt dus een beetje van dit en een beetje van dat de komende paar maanden. Ik verwacht niet dar er ineens consequent beleid gevoerd gaat worden. Wat verlang ik nu terug naar die roadmap van eerder dit jaar.
Zelf draag je natuurlijk steeds weer nieuwe inzichten aan in deze reeks, he Donnie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef DonDruiper het volgende:
Sommige users....
[ afbeelding ]
Wordt heel erg vermoeiend.
Dit kun je zo niet berekenen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef polderturk het volgende:
Aantal besmettingen per dag: 5000
Aantal doden per dag: 6
Mortaliteit: 0,1%
Weet iemand hoeveel dagen patiënten gemiddeld op de IC liggen?
Zinloos hier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelf draag je natuurlijk steeds weer nieuwe inzichten aan in deze reeks, he Donnie.
Hoezo neem je 1 dag als aanname voor een som?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef polderturk het volgende:
Aantal besmettingen per dag: 5000
Aantal doden per dag: 6
Mortaliteit: 0,1%
Weet iemand hoeveel dagen patiënten gemiddeld op de IC liggen?
Had ontslag al maanden geleden ingediend, maar 2 maanden opzegtermijn. Nu komt het wel lullig uit ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het feit dat je dit durft uit te spreken, geeft goed weer dat je geen idee hebt hoe het er in de praktijk met dit soort patiënten aan toe gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er hoeft maar een besmette medewerker te zijn die er van baalt dat hij niet thuis mag werken, Die meldt dan dat hij verplicht naar kantoor moest en op het werk besmet is geraakt. Gaat vanzelf wel gebeuren....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een loze kreet geweest want hoe bewijs je het?
Denk het niet want een werknemer kan het ook prive hebben opgelopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Er hoeft maar een besmette medewerker te zijn die er van baalt dat hij niet thuis mag werken, Die meldt dan dat hij verplicht naar kantoor moest en op het werk besmet is geraakt. Gaat vanzelf wel gebeuren....
Mijn man ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alle werkgevers aanpakken die zich niet aan de adviezen of richtlijnen houden heb het zelf nu ook ondervonden met mijn werkgever.
Ik begrijp dat wel, niet zo dat ik het toejuich. Ik steun wel dat ouders zelf tenminste een afweging maken zonder daarin een (wens)oordeel te geven. Iedereen moet dat dus vooral zelf uitmaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:38 schreef Natalie het volgende:
Ze stonden vanmorgen ook weer gezellig naast elkaar te kletsen, al die vaders en moeders die hun kroost naar school brengen (basisschool, onderbouw). Hoezo covid-19? Heb vorige week eens casual geïnformeerd bij een van de moeders, op ruime afstand, of ze niet bang wat voor een evt. besmetting. Het antwoord was iets als: 'Oh nou, het is zo vreemd enzo. Ben niet zo mee bezig.'
Lekker voorbeeld voor je kroost...
Het kan ook best als de werkgever testen voor hem betaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn man ook.
Gewoon weer alle dagen naar kantoor of klanten. ICT. Kan makkelijk thuis.![]()
Maar ja. Bedrijfscultuur, management bla bla.
De urgentie die er van het voorjaar was, is er nu niet.
Extreem kwalijke zaak.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn man ook.
INCUBATIETIJD MENSEN NEGATIEF IS NIET PERSE CORONAVRIJquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Het kan ook best als de werkgever testen voor hem betaald.
Iedereen is gewoon moegestreden. De situatie is uitzichtloos en dus laten mensen alles over zich heen gaan. Corona is niet klaar met ons, maar wij wel met Corona. Beter frontaal ten strijde dan jarenlang verstoppen voor de vijand.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn man ook.
Eigenlijk zouden alle kantoren verplicht moeten worden gesloten tot eind van het jaar. Geen enkele reden om open te blijven. En als het pijn doet sluiten ze maar aan in de rij van getroffen sectoren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn man ook.
Als je negatief getest bent kan je gewoon werken. En als je wel symptomen krijgt krijg je weer een test.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
INCUBATIETIJD MENSEN NEGATIEF IS NIET PERSE CORONAVRIJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |