Walgelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je iemand even netjes neer te leggen en voor je het weet ben je een verkrachter en een moordenaar.
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, ik wel. (want Peter R zit er en die zal wel woedend worden)
Raar tijdstip. @Wereldgozerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit aan een zuurkoolstampot, nu.
@:Drizzt_DoUrden
Zal nog wel even duren, hierna hoog beroep.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen dan
Dat wil ik dan wel weer zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Jos B vrijkomt gaat ie toch een partij mad worden die kan je niet missen dan
Yepquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren, hierna hoog beroep.
Ik denk dat hij gelijk onderduikt in een of ander bos als hij vrijgelaten wordt.quote:
Ze hebben niet zo veel ander bewijs behalve dan het DNA toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk onderduikt in een of ander bos als hij vrijgelaten wordt.
Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze hebben niet zo veel ander bewijs behalve dan het DNA toch?
hoezo maak ik hem belachelijk? thuisbezorgd is toch vrij duur en dan 4x per week, lijkt mij veel geld voor iemand in de wajongquote:
ja je kan moeilijk iemand zonder bewijs in de bak zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt nog een heel karwei om hem in de bak te krijgen straks.
De POL mods.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit. @:GGMM
MED / AVK gaat vanavond open.
TrumpGod.
Ja, erg lastig. Ze kunnen niet eens bewijzen of die jongen wel vermoord of verkracht is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt nog een heel karwei om hem in de bak te krijgen straks.
Ik ga het #TRUMP2020 toppa aanmakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De POL mods.
Dat gaat een feestje worden.
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja je kan moeilijk iemand zonder bewijs in de bak zetten
Ben echt bang dat hij vrijuit gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Jos B. gaat gewoon twintig jaar krijgen.
DRAINTHESWAMPquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De POL mods.
Dat gaat een feestje worden.
Jos gaat vrijuit en krijgt een schadevergoeding voor het onterecht vastzitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Jos B. gaat gewoon twintig jaar krijgen.
Vier jaar geleden was je de eerst die ome Donald als winnaar aanweesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef JanCees het volgende:
Ik ga
[..]
Ik ga het #TRUMP2020 toppa aanmaken
k maar dat weet je dus nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |