Dat van die show is ook idd om te janken, maar het is nog veel erger dan dat, let maar op het vonnis en de eis van de ovj politiek gestuurd van a tot zquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:35 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een belachelijke vertoning. De rechtsspraak in Nederland is vreselijk afgegleden tot een realityshow.
Wat moeten we hier mee? Dit voegt echt 0 toe aan de waarheidsvinding.
Daar ben ik me van bewust. Deze zaak gaat om heel andere belangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat van die show is ook idd om te janken, maar het is nog veel erger dan dat, let maar op het vonnis en de eis van de ovj politiek gestuurd van a tot z
Het gaat in de rechtsspraak om feiten en ratio. Niet om emotie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:44 schreef Barlexus het volgende:
100 procent mee eens met deze uitspraken en verklaringen van moeder en zus.
Jos B is een monster
Slachtoffers moeten altijd aan het woord komen. Dat is de rechtstaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het gaat in de rechtsspraak om feiten en ratio. Niet om emotie.
Deze populistische onzin hoort niet thuis in de rechtszaal.
Vele honderden jaren hebben we dat niet gehad. Het is betrekkelijk nieuw.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:48 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Slachtoffers moeten altijd aan het woord komen. Dat is de rechtstaat.
De sporen op het ondergoed spreken natuurlijk voor zich.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor misbruik, er is niet eens bewijs dat hij omgekomen is door toedoen van iemand anders.
Peter r de Vries spoort echt niet, die man is gevaarlijk dom en kortzichtig. Heeft helemaal niets op met de rechtsstaat en privacy. Hij denkt bijna zelf de wet te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:50 schreef theunderdog het volgende:
Zo'n Peter r de Vries is echt knettergek. Wil hoe dan ook Jos Brech achter de tralies hebben. Mij lijkt eerlijke rechtsgang van groter belang. Men heeft gewoon geen zaak.
Er is geen sperma gevonden, wel DNA maar ook van vier andere mannen.
Dat is verder een beetje een drogreden. Er zijn wel meer zaken die we honderden jaren in het strafrecht hebben gehad maar waar we nu nooit meer om kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vele honderden jaren hebben we dat niet gehad. Het is betrekkelijk nieuw.
Het feit dat dit wel plaatsvind in onze rechtszalen, toont aan dat het niet gaat om feiten en ratio he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het gaat in de rechtsspraak om feiten en ratio. Niet om emotie.
Deze populistische onzin hoort niet thuis in de rechtszaal.
Maar goed, het wordt allemaal toegelaten. Dan kun je je gerust afvragen hoe 'objectief' ons rechtssysteem daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Peter r de Vries spoort echt niet, die man is gevaarlijk dom en kortzichtig. Heeft helemaal niets op met de rechtsstaat en privacy. Hij denkt bijna zelf de wet te zijn.
Hij zal en moet hangen om een publiekelijke afgang te voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed, het wordt allemaal toegelaten. Dan kun je je gerust afvragen hoe 'objectief' ons rechtssysteem daadwerkelijk is.
Het lijkt ook steeds meer op een groot circus.
Er is gewoon geen zaak. IK mag hopen dat Jos Brech wordt vrijgesproken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij zal en moet hangen om een publiekelijke afgang te voorkomen.
Het rechtssysteem is naar de klote geholpen door 20 jaar semi-criminelen als Minister van Justitie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar goed, het wordt allemaal toegelaten. Dan kun je je gerust afvragen hoe 'objectief' ons rechtssysteem daadwerkelijk is.
Het lijkt ook steeds meer op een groot circus.
Ik ook. En dat staat totaal los van de vraag of ik denk dat hij het gedaan heeft of niet. Als iemand op basis van zulk summier bewijs wordt veroordeeld, dan zou dat niet best zijn voor de rechtstaat. Maar ik heb alle vertrouwen in deze rechtbank.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is gewoon geen zaak. IK mag hopen dat Jos Brech wordt vrijgesproken.
Dan gaan ze maar in een talkshow zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:48 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Slachtoffers moeten altijd aan het woord komen. Dat is de rechtstaat.
LMAO, natuurlijk heeft hij het gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Ik ook. En dat staat totaal los van de vraag of ik denk dat hij het gedaan heeft of niet. Als iemand op basis van zulk summier bewijs wordt veroordeeld, dan zou dat niet best zijn voor de rechtstaat. Maar ik heb alle vertrouwen in deze rechtbank.
Hilarisch die laatste 30 seconden van het filmpje. Hier zegt Peter eigenlijk dat het OM geen poot heeft om op te staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:01 schreef Barlexus het volgende:
Peter R de vries versus de advocaat van Jos B
Goede advocaat wel. Professional.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:01 schreef Barlexus het volgende:
Peter R de vries versus de advocaat van Jos B
Wat mij betreft bewijs genoeg;quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:02 schreef Petpampim het volgende:
[..]
Ik ook. En dat staat totaal los van de vraag of ik denk dat hij het gedaan heeft of niet. Als iemand op basis van zulk summier bewijs wordt veroordeeld, dan zou dat niet best zijn voor de rechtstaat. Maar ik heb alle vertrouwen in deze rechtbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |