Raartjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neeee ik ben rustig aan het doen zodat ik er langer van kan genieten.Ik ga de serie missen. Vind hem echt veeeel leuker dan verwacht.
Ja en MK ken ik ook een beetje dus hoop daar niet keihard te verliezenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag fijne vrouw![]()
Mortal kombat is coolKomt vast goed
Hahaha dankje vond het wel passend
Gewoon over een jaar ofzo nog een keer alles kijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neeee ik ben rustig aan het doen zodat ik er langer van kan genieten.Ik ga de serie missen. Vind hem echt veeeel leuker dan verwacht.
gewoon mee gaan spelen . al heb ik hier switch in doos liggenquote:
Zo doe je datquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon over een jaar ofzo nog een keer alles kijken
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoeft nietHij heeft inmiddels zijn wii ingeruild voor een studie chemie en nu is hij allemaal onethische manieren aan het bedenken om vet rijk te worden ten koste van ons allemaal.
Tot zo ver mijn invloed
En anders gewoon op knopjes rammenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en MK ken ik ook een beetje dus hoop daar niet keihard te verliezen
Hoe gaat het verder met jou ??
Niet aanmoedigen! Zijn eerste plan was keigoeie drugs in ons drinkwater doen tot we hopeloos verslaafd zijn en daarna moeten we het bij hem kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Als het ten koste gaat van allemaal Dan moet hij er wel stinkend rijk mee worden! Niks mis mee
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Kom maar hoor
Heb je wat liefde nodig na alle klachten?
gaan we een x fifa tegen elkaar doen heequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee mijn broertje heeft die. Fifa is ook leuk
Hahaha ja zo speel ik het meestal welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders gewoon op knopjes rammen
Ja goedburen zijn aan het verbouwen dus aandachtsspanne is zeer kort
Haha ik leerde hem pas op z’n 9e kennen, gelukkig was hij een braverik. Op af en toe een hilarische hormoonstoot na.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goeie leeftijd. Dan zijn ze nog leuk. Zodra ze tiener worden is het een hel
N64 was een van de beste consoles ooitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nintendo 64 was goed![]()
Starfox, mortal kombat, MK subzero, James Bond![]()
Bij James Bond altijd oddjob kiezen omdat die in het spel zo klein was en dus moeilijker te raken
Ja was ik ook van planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon over een jaar ofzo nog een keer alles kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |