Jawelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dus ik kan je ook geen lolbroek noemen
Feestneus feestneus.quote:
HAHA LOLBROEK DAN!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
JawelDie ziet gewoon aan m'n kont
draag je een rokje is dat niet zo goed voor het bokjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Feestneus feestneus.
Zonder broek ben je wel een kneus.
Pas op met wat je zegt he want ik ben een echtequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet eens schaken@:justin_case zeg er wat van
Ha! Daar hangt de lach ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
JawelDie ziet gewoon aan m'n kont
Blehh nou sterkte in de regen dan, diehardquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar met alleen de spiergroepen kom ik niet vooruit in de rest van de training.
[..]
BOLK DIE MOENTJUH
Hoi lieverd, ik miste je al
Ik zou graag dansen met jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
draag je een rokje is dat niet zo goed voor het bokje
IMMER BOLKEN!!!quote:
ik ga niks kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien gewoon een echte sport gaan kijken ofzo. Zoals dammen.
quote:
Daily maily.quote:
Haha wat een foute lief zegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt he want ik ben een echte
Eens met stellingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha wat een foute lief zeg![]()
![]()
Ik vind dammen ook leukerMaar dat komt ook omdat ik niet ken schaken
ik zal je eens schaken!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
quote:
Welke damclub steun jij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Zo oneens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Eens met stelling![]()
Schaken is kuhut
Je hebt me gevonden.quote:
en hem/haar niet maar gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef maily het volgende:
@:Fugue is jarig ONZ / Er is er één jarig, hoera, hoera!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |