Dat Influencer meisje dan dan? Joh ,ik ben net getest,en hoef niet naaar school dus ga lekker lunchen met mijn moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het niet mag wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Voor de zomer op het schoolplein ook zo'n muts. Die kleine wilde met haar dochter spelen, dus ik naar haar toe zegt ze wel afstand houden want ik moet vanavond getest worden vanwege m'n verkoudheid.
Belachelijk, zag gister een zorginstantie die zelf teststraat had opgezet zelfde dag testen, dag later uitslag. Zo haart het, liefst nog snellerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
testen wordt steeds lastiger al roept de regering anders . wij moeten zelfs loonstrook showen
ha hadden we op terrein moest wegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Belachelijk, zag gister een zorginstantie die zelf teststraat had opgezet zelfde dag testen, dag later uitslag. Zo haart het, liefst nog sneller
Hij heeft ook gelijk melding gedaan bij SZWquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfde werkwijze als ik het zo hoor.
lekker ben jerrie ijs caramel graagquote:
Preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je je laat testen, heb je klachten waarmee je thuis moet blijven
Gewoon doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef Jippie het volgende:
Ben in staat om zijn werkgever te bellen
Dat is dus niet waar.Er zijn ook zogenaamde prettesters.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je je laat testen, heb je klachten waarmee je thuis moet blijven
Nee echt Italiaans roomijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker ben jerrie ijs caramel graag
oh of meloen ijsquote:
Dat noemen ze aandachtshoerenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.Er zijn ook zogenaamde prettesters.
Lees net dat er snel sneltesters komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.Er zijn ook zogenaamde prettesters.
juistquote:
Over ijs,jij kent La Venezia wel toch?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |