ijs van deissyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over ijs,jij kent La Venezia wel toch?
Hey Paul.quote:
Nee, ik mag op torrenjacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Nog andere spannende dingen?
Lekker geslapen?quote:
200 meter afstand houden en de bazooka op het midden van je huis richten.quote:
Fijn.quote:
Ik had daar laatst een steek van.Niet echt fijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hier hadden we vorige week in mijn optiek een langpoten plaag zaten overal
prec en weet je ik ooit van een daas die doen zeer zegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had daar laatst een steek van.Niet echt fijn.
Ik kan er normaliter wel vrij goed tegen,maar deze was wel heftig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en weet je ik ooit van een daas die doen zeer zeg
ooit door daas gestoken? man reed scooter wist niet wat mij overkwam. brandde ineens mega hard op mijn huid . dagen rare bult van gehad... maar beter als wespensteek allergiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan er normaliter wel vrij goed tegen,maar deze was wel heftig.
Ik heb de vlammenwerper gebruikt, was een groot succesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
200 meter afstand houden en de bazooka op het midden van je huis richten.![]()
Nee geintje. Succes.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de vlammenwerper gebruikt, was een groot succes
Daas zijn paardenvliegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ooit door daas gestoken? man reed scooter wist niet wat mij overkwam. brandde ineens mega hard op mijn huid . dagen rare bult van gehad... maar beter als wespensteek allergie
Kill it with fire. Is altijd een goede methodequote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de vlammenwerper gebruikt, was een groot succes
quote:
Vieze beesten.quote:
vreselijke kut beesten jaquote:
quote:
Ja goeie vraag lijk nog het meest op brilsmurf denk terwijl ik geen bril heb ook.quote:
Al iets gecomponeerd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja goeie vraag lijk nog het meest op brilsmurf denk terwijl ik geen bril heb ook.
Mij weer negeren,ik doe een gitaarsmurf speciaal voor u.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja goeie vraag lijk nog het meest op brilsmurf denk terwijl ik geen bril heb ook.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij weer negeren,ik doe een gitaarsmurf speciaal voor u.
neee hee zie wat fresh voor smurf jou geefquote:
sbe hoe is gister afgelopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik het niet dacht:
[ afbeelding ]
https://www.quizlet.nl/quiz/1/welke-smurf-ben-jij/
Hi SBEquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik het niet dacht:
[ afbeelding ]
https://www.quizlet.nl/quiz/1/welke-smurf-ben-jij/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |