Ja daar had ik toen de kinderen kleinwaren wel van gehoord. Maar van die ontwikkelingssprongetjes nietquote:
Nee zeer zeker niet. Ik had deze uitspraak ook wel van hem verwachtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is gewoon een hark, geen voorbeeld functie waardig.
Oei ik groei! Was een boek daaroverquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar had ik toen de kinderen kleinwaren wel van gehoord. Maar van die ontwikkelingssprongetjes niet
Omdat ze heeft vermenigvuldigd?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:38 schreef Rob het volgende:
Nu ik dit weet heb ik wel vraagtekens bij de onschuldige smile van het zonnetje.
Niet zo onschuldig meer..
Morguh lieffie 🥰quote:
Ze ontdekken van alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar had ik toen de kinderen kleinwaren wel van gehoord. Maar van die ontwikkelingssprongetjes niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:41 schreef dud0r het volgende:
Lekkere milf met yoga broek op het plein. Boh die kont
En dat merk je echt heel goed!quote:
Ik zie dat helemaal voor mijquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:41 schreef dud0r het volgende:
Lekkere milf met yoga broek op het plein. Boh die kont
Ja echt hoor. Zit ook een leuk koppie op. Enige nadeel is dat haar kind niet bij die van mij zit dus moet nog eens pushen dat die met die van haar gaat spelenquote:
Dat is waarquote:
Arme jij. Heb je veel vergaderingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |