Ik vond Lotje, Jans en Karlijn niet origeel. Dus Catootje bleef over.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren![]()
Hoe dan
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vond Lotje, Jans en Karlijn niet origeel. Dus Catootje bleef over.
Aangezien ik een user hier doe zichzelf Catootje noemt niet uit kan staan werd het Jeroen. Poep aan je schoen.
Dus eigenlijk heeft ze haar naam aan FOK! te danken
Proost, Remyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aston en Remy Martin.
Ne ben ik gewoon nog 23 seconden langer wakkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aangezien ik een user hier doe zichzelf Catootje noemt niet uit kan staan werd het Jeroen. Poep aan je schoen.
Opa had ook nog gekund.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aangezien ik een user hier die zichzelf Catootje noemt niet uit kan staan werd het Jeroen. Poep aan je schoen.
Ach, die hond weet toch niet beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aangezien ik een user hier die zichzelf Catootje noemt niet uit kan staan werd het Jeroen. Poep aan je schoen.
Fijn voor de keel.quote:
Plakkerige meukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
Of gewoon een lepel honing zonder thee
Helemaal van tante lotje getiktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wist je dat Lotje een jongen is? Kwam ik na 30 jaar ofzo achter.
Verwarring alom
Zonder meerquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ik doe het vooral omdat ik het lekker vind.
Nee ff tequote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
Of gewoon een lepel honing zonder thee
Takkie, Jip of Janneke had gekund. Maar zo heten zoveel Teckels al.quote:
Die van jouw zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet je wat ook fijn voor de keel is
Zoute haringquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
* devzero doet broek omlaag...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:14 schreef Justin_Case het volgende:
@:limoentjuh zien we ook niet meer terug denk ik
Wat heb je gedaan met hem?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:14 schreef Justin_Case het volgende:
@:limoentjuh zien we ook niet meer terug denk ik
Ik denk in patronenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:15 schreef devzero het volgende:
Omdat ze 2 dagen niet langs is gekomen?
Ze was toch ziek? Misschien moet ze uitzieken. Voor je het weet staat ze hier weer dansend iedereen te bolkenquote:
Haarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met hem?
Okquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:16 schreef kree het volgende:
Laat ik het eens ff anders doen.
Dus geen tt etc en onderwerp direct. Maar in alle laatste jaren wat is het meest fun ding wat je meemaakte in wat voor situatie dan ook?
Ieder heeft er wel een denkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:18 schreef Justin_Case het volgende:
En inderdaad, wat een gezeik was er toen met die Kloontjes. Althans de verdenking, waarvan geen reet klopte.
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen, maar denk je niet dat in het algemeen mensen hier wat moeizaam op zullen reageren. Het kan namelijk op meerdere manieren worden uitgelegd en vaak ook nog door de verkeerde lui. Niet moeilijk over doen natuurlijk, maar dat kan wel even duren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:16 schreef kree het volgende:
Laat ik het eens ff anders doen.
Dus geen tt etc en onderwerp direct. Maar in alle laatste jaren wat is het meest fun ding wat je meemaakte in wat voor situatie dan ook?
Ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |