quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:50 schreef Justin_Case het volgende:
Maar mijn droom is ook om iets te vinden op een Canarisch eiland.
Misschien heeft charmed angel wel tips voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:50 schreef Justin_Case het volgende:
Maar mijn droom is ook om iets te vinden op een Canarisch eiland.
mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit wel vlak bij het strand, dus wel lekker voor een lang weekendje af en toe.
< Steekt steun weer uit.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Steekt steun weer uit.
Ja ik hoop dat zij ook ooit weer terug gaat. Toch een droom van haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien heeft charmed angel wel tips voor je
Het was me niet duidelijk of ze nou in nederland bleef of naar zuiden van spanje ging.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat zij ook ooit weer terug gaat. Toch een droom van haar.
Meerdere kennissen van me hebben dat gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:55 schreef Justin_Case het volgende:
Denk dat je daar best snel genaaid wordt als je een huis koopt. Althans die verhalen hoor ik weleens.
Kan ik me voorstellen als je de cultuur en de taal niet goed kent. Rijke buitenlander die wel wat extra geld kwijt kan aan de lokale oplichtersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:55 schreef Justin_Case het volgende:
Denk dat je daar best snel genaaid wordt als je een huis koopt. Althans die verhalen hoor ik weleens.
Volgens mij voorlopig even in Nederland om uiteindelijk weer terug te gaan naar Tenerife.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was me niet duidelijk of ze nou in nederland bleef of naar zuiden van spanje ging.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere kennissen van me hebben dat gehad.
Ja precies. Je moet echt heel goed weten waar en bij wie je koopt. En al helemaal waar je de verzekering afsluit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je de cultuur en de taal niet goed kent. Rijke buitenlander die wel wat extra geld kwijt kan aan de lokale oplichters
ze is zelfs op discord op anoniem gegaan. Spreek je haar nog wel eens in whatsapp?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Volgens mij voorlopig even in Nederland om uiteindelijk weer terug te gaan naar Tenerife.
Heel soms.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
ze is zelfs op discord op anoniem gegaan. Spreek je haar nog wel eens in whatsapp?
Ahwquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is wakker
[ afbeelding ]
Het eten voor morgen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is wakker
[ afbeelding ]
Goedemorgen Jeroen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is wakker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
Aston Martin was net ook wakker,die moest plassen.
Soul gelijk boos.quote:
Hij kijkt van waar is mijn eten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen is wakker
[ afbeelding ]
dat is 1 van de slangen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
Aston Martin was net ook wakker,die moest plassen.
Is me Teckel jonguhhhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:00 schreef Justin_Case het volgende:
Had mijn beeldscherm donker staan dus zag eerst niet zo goed wat het was
Die dingen gebeurenquote:
quote:
Lekker slipe, het was weer gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |