Dit is wel een fun ding.quote:
Is het ook. Iedere nieuweling werd ervan beschuldigd een kloon te zijn. Was nog even een running gag (gelukkig erg kort)quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Velen wel ja. Maar er was hier een periode waarin bepaalde mensen werden beticht van continue posten met een kloon. Dat was vermoeiend.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het ook. Iedere nieuweling werd ervan beschuldigd een kloon te zijn. Was nog even een running gag (gelukkig erg kort)
Wat is dat toch steedsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het ook. Iedere nieuweling werd ervan beschuldigd een kloon te zijn. Was nog even een running gag (gelukkig erg kort)
We zouden dat niet vertellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar jij was al een kloon van mij!
Ja dat klopt maar dat is niet waar ik moeite mee heb opzich Weet niet mis dan echt een onweis vriendinnetje ofzo en niet alles alleen doen. En zo gedaan allemaal. Maar doel meer op psycgisch natuurlijk. Gewoon iemand die je ff knuffel geeft dan enzo ipv alleen dat ik alles alleen moet doen. Naja Hmmms beetje emo verhaal Najaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen, maar denk je niet dat in het algemeen mensen hier wat moeizaam op zullen reageren. Het kan namelijk op meerdere manieren worden uitgelegd en vaak ook nog door de verkeerde lui. Niet moeilijk over doen natuurlijk, maar dat kan wel even duren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags had alleen klonen om mee te kunnen tellen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags had alleen klonen om mee te kunnen tellen.
Puntje.quote:
Soms kan een verhaal maar beter verteld worden. Iedereen zou wel willen knuffelen, maar weinigen zijn het gegund. Dat wil niet zeggen dat alle verhalen aan dovemans oren zijn gericht, verre van. Ook dove mensen willen wel eens te lang door gaan over cruciale details die eigenlijk niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat is niet waar ik moeite mee heb opzich Weet niet mis dan echt een onweis vriendinnetje ofzo en niet alles alleen doen. En zo gedaan allemaal. Maar doel meer op psycgisch natuurlijk. Gewoon iemand die je ff knuffel geeft dan enzo ipv alleen dat ik alles alleen moet doen. Naja Hmmms beetje emo verhaal Naja
Yupquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
Dat was volgens mij nog voor de "oude" garde in het spel kwam
Deze klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms kan een verhaal maar beter verteld worden. Iedereen zou wel willen knuffelen, maar weinigen zijn het gegund. Dat wil niet zeggen dat alle verhalen aan dovemans oren zijn gericht, verre van. Ook dove mensen willen wel eens te lang door gaan over cruciale details die eigenlijk niet belangrijk zijn.
Lees alles half.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]iemand die mijn kreemmitatie ook nog leest
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
Was een bewussiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
Kwijlen op de ramen.quote:
Heer Filo.quote:
Devquote:
Lekker slipe.quote:
Waar nu kan het sowieso niet zo maar meiden vinden mij dan nog soort knuffelachtig meestal. Tsja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms kan een verhaal maar beter verteld worden. Iedereen zou wel willen knuffelen, maar weinigen zijn het gegund. Dat wil niet zeggen dat alle verhalen aan dovemans oren zijn gericht, verre van. Ook dove mensen willen wel eens te lang door gaan over cruciale details die eigenlijk niet belangrijk zijn.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet ze ook eerst keihard nemen.
Hey vriend.quote:
Ooit stopt hij wel.quote:
En dan nog 1x roken?quote:
quote:
Oh?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou dat is wel het minst schadelijke waar hij mee moet stoppen
Zit dat hoofd nou vast aan een been?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou dat is wel het minst schadelijke waar hij mee moet stoppen
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit dat hoofd nou vast aan een been?
Toch gelukt.quote:
quote:
Nog niet,moet wel.quote:
Hey mascaraquote:
Mooie fotoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik en Jeroen gewoon normaal
[ afbeelding ]
Morguh lieffiequote:
Broertjes en zusjes is het aardig gelukt.Van de 6 roken er nog 2.Maar het is ons echt ten strengste afgeraden.quote:
Beter hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes is het aardig gelukt.Van de 6 roken er nog 2.Maar het is ons echt ten strengste afgeraden.
Ik rook al niet echt veel.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiie nagels heb je mascaraquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Dot.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes is het aardig gelukt.Van de 6 roken er nog 2.Maar het is ons echt ten strengste afgeraden.
Ik rook al niet echt veel.
Tnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |