Er komt toch zelden een verstandig woord uit, dus zo erg is het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed, zoveel van die lange interviews in het Italiaans, Spaans of Frans kan ik ook niet zoveel mee
Daar denkt Erik Dijkstra anders over.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vaughters lijkt me wel een sympathieke man.
Ik ben niet helemaal bekend met de mening van Erik Dijkstra.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar denkt Erik Dijkstra anders over.
Dat vindt Lance Armstrong ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Vaughters lijkt me wel een sympathieke man.
Kan helaas geen filmpje of gifje vinden om het te verduidelijken @wimderon @showtimerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bekend met de mening van Erik Dijkstra.
Dat is toch die man die een moordpoging deed met een bierfles?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar denkt Erik Dijkstra anders over.
Iedereen heeft jeugdzondes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is toch die man die een moordpoging deed met een bierfles?
En die lamlul die Jan Raas ging stalken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is toch die man die een moordpoging deed met een bierfles?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
En die lamlul die Jan Raas ging stalken.
Viel opzich nog wel mee...je moet toch wat proberen als journalist.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laat die man gewoon met rust als hij al aan heeft gegeven geen contact te willen.
Zit hij weer aan de ayahuasca?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten heeft continu het gevoel dat er mieren over zijn gezicht lopen.
Niet paraat helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan helaas geen filmpje of gifje vinden om het te verduidelijken @:wimderon @:showtimer
De zenuwen aan de rechterkant van zijn gezicht werken niet echt meer, ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |