Dat sluit ik ook niet uit ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snapte je verwijzing wel, maar Kruijswijk is daar zelf best nuchter over. Volgens mij heeft hij het beter verwerkt dan wij.
Ik heb dat in ieder geval nooit kunnen verwerken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snapte je verwijzing wel, maar Kruijswijk is daar zelf best nuchter over. Volgens mij heeft hij het beter verwerkt dan wij.
Ik merk dat ik momenteel stiekem eigenlijk nog meer voor Kelderman dan voor Kruijswijk ben. Die vent is volgens mij echt in de vorm van zijn leven, dan moet je dat eigenlijk verzilveren. Zelfs dalen deed hij goed vandaag, dan ga ik ineens serieus rekening met hem houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb dat in ieder geval nooit kunnen verwerken.Staat heel hoog in mijn rijtje sporttrauma's.
Misschien als Stevo het dit jaar wel flikt, idealiter door Nibali te degraderen in die etappe.
Tis maar wat je belangrijk vindt. Moeten ze dan in hub broek pissen of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de Tour toch ook?
Volgens mij krijgen ze een boete als ze het doen waar publiek bij is. Zoiets.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:05 schreef crv het volgende:
[..]
Tis maar wat je belangrijk vindt. Moeten ze dan in hub broek pissen of zo
Waarom Majka niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef Beregd het volgende:
Van de huidige top 10, zijn het ook allemaal fijne renners die ik wel een giro gun. (Behalve Majka misschien)
klopt, maar renners vliegen van alle kanten tegen het asfalt door onveilige situaties en daar gebeurt niks aan maar een streepje fout op een shirt of pissen buiten het "toilet" wordt gelijk bestraftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze een boete als ze het doen waar publiek bij is. Zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |