quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan het kinderachtiger?
Het is wel wat simpel ja..quote:Op de col van 1e categorie sprong De Gendt weg uit het peloton richting de kopgroep, maar de Colombiaan van Movistar werkte niet mee.
"Ik begreep dat door de aanwezigheid van zijn ploegmaat Hector Carretero in de kopgroep, maar toen we bij de vluchters kwamen, zei hij nog altijd dat hij niet wilde overnemen. Maar uiteindelijk viel hij wel aan."
"Bij mij was de punch toen ook wat weg. Ik had net 2'40" dichtgereden met een rugzak van Movistar. Toen had ik zoiets van: iedereen mag winnen, behalve jij."
"Toen Filippo Ganna ging, had ik liever dat hij won. Ik maakte er toen een doel van om op het wiel van Rubio te rijden, zodat hij niet meer naar voren geraakte."
Ik moest even nadenken maar het klopt wel. 15e in de daguitslag, 8e in het klassement.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef crv het volgende:
Het Algemeen Dagblad heeft ze ook niet meer zo op een rijtje
[ afbeelding ]
Kruijswijk doet nu een vreugdedansje.quote:
quote:7 oktober 2020 – Etappe 5
Juryrapport
Davide Ballerini (Deceuninck-Quick Step) – Onreglementaire bevoorrading, plakbidon. 200 Zwitserse Frank boete.
Davide Bramati (ploegleider Deceuninck-Quick Step) – Onreglementaire bevoorrading, plakbidon. 200 Zwitserse Frank boete.
Josip Rumac (Androni Giocattoli-Sidermec) – Waarschuwing.
Guy Sagiv (Israel Start-Up Nation) – Waarschuwing.
Valerio Conti (UAE Emirates) – Afval weggooien buiten de daarvoor bestemde zone. 200 Zwitserse Frank boete.
Patrick Konrad (BORA-hansgrohe) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Alexandr Shefer (ploegleider Astana) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Matthew White (ploegleider Mitchelton-Scott) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
quote:6 oktober 2020 – Etappe 4
Juryrapport
Michael Hepburn (Mitchelton-Scott) – Afval weggooien buiten de daarvoor bestemde zone. 200 Zwitserse Frank boete.
lnur Zakarin (CCC) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
João Almeida (Deceuninck-Quick-Step) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Harm Vanhoucke (Lotto Soudal) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Jos van Emden (Jumbo-Visma) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Joe Dombrowski (UAE Emirates) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Lorenzo Rota (Vini Zabù-Brado-KTM) – Ongepast gedrag. Plassen in het openbaar. 200 Zwitserse Frank boete.
Dat alternatieve parcours dat genoemd wordt, is dat nog wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kruijswijk doet nu een vreugdedansje.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat alternatieve parcours dat genoemd wordt, is dat nog wat?
Hmm, ziet er toch een stuk minder uit. Hopelijk korten ze dat vlakke dan wat in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Blijkbaar. Destijds zakte Contador er een beetje doorheen.
Dat doen ze bij de Tour toch ook?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef crv het volgende:
De organisatie heeft het er maar druk mee om wat prijzengeld terug te verdienen door plascontroles uit te voeren![]()
![]()
[..]
[..]
Mwah, zware derde week zou normaliter in zijn voordeel zijn. Wel jammer als er veel beklimmingen wegvallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kruijswijk doet nu een vreugdedansje.
sneeuwmuur.gifquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, zware derde week zou normaliter in zijn voordeel zijn. Wel jammer als er veel beklimmingen wegvallen.
Voor Kelderman kan het eventueel wel gunstig zijn.
Ik snapte je verwijzing wel, maar Kruijswijk is daar zelf best nuchter over. Volgens mij heeft hij het beter verwerkt dan wij.quote:
Dat sluit ik ook niet uit ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snapte je verwijzing wel, maar Kruijswijk is daar zelf best nuchter over. Volgens mij heeft hij het beter verwerkt dan wij.
Ik heb dat in ieder geval nooit kunnen verwerken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snapte je verwijzing wel, maar Kruijswijk is daar zelf best nuchter over. Volgens mij heeft hij het beter verwerkt dan wij.
Ik merk dat ik momenteel stiekem eigenlijk nog meer voor Kelderman dan voor Kruijswijk ben. Die vent is volgens mij echt in de vorm van zijn leven, dan moet je dat eigenlijk verzilveren. Zelfs dalen deed hij goed vandaag, dan ga ik ineens serieus rekening met hem houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb dat in ieder geval nooit kunnen verwerken.Staat heel hoog in mijn rijtje sporttrauma's.
Misschien als Stevo het dit jaar wel flikt, idealiter door Nibali te degraderen in die etappe.
Tis maar wat je belangrijk vindt. Moeten ze dan in hub broek pissen of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de Tour toch ook?
Volgens mij krijgen ze een boete als ze het doen waar publiek bij is. Zoiets.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:05 schreef crv het volgende:
[..]
Tis maar wat je belangrijk vindt. Moeten ze dan in hub broek pissen of zo
Waarom Majka niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef Beregd het volgende:
Van de huidige top 10, zijn het ook allemaal fijne renners die ik wel een giro gun. (Behalve Majka misschien)
klopt, maar renners vliegen van alle kanten tegen het asfalt door onveilige situaties en daar gebeurt niks aan maar een streepje fout op een shirt of pissen buiten het "toilet" wordt gelijk bestraftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze een boete als ze het doen waar publiek bij is. Zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |