Snap ik ook niet zo goed, zoveel van die lange interviews in het Italiaans, Spaans of Frans kan ik ook niet zoveel meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Leonos het volgende:
Waarom maken ze geen ondertitels bij die interviews...
Twitter ze wel ff!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo goed, zoveel van die lange interviews in het Italiaans, Spaans of Frans kan ik ook niet zoveel mee
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van 4.00 terug naar 3.00, dus er wordt wel gecontroleerd.
Maar deed Kroon dan niet het commentaar bij de Vuelta van 2018 waar Restrepo ook meedeed?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon had nog nooit van Restrepo gehoord.
Dat is eigenlijk het enige nadeel aan Kroon, hij kent driekwart van het peloton niet. En hij heeft ook niet echt het idee dat hij de renners zou moeten kennen.
Het blijft toch een merkwaardige sport he?quote:
Dat vind ik niet onoverkomelijk, zolang er maar iemand naast zit die wel iedereen kent. Bij dit duo leidt het ook nog wel eens tot vermakelijke discussies.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon had nog nooit van Restrepo gehoord.
Dat is eigenlijk het enige nadeel aan Kroon, hij kent driekwart van het peloton niet. En hij heeft ook niet echt het idee dat hij de renners zou moeten kennen.
In de hoop dat het beter wordt / weg gaat. Wat vrijwel nooit gebeurd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijft toch een merkwaardige sport he?
Waarom zo'n jongen dan nog op de fiets zetten, ik word daar zo moe van.
Waar zou de wereld zijn als we de Bardets en Thomas's niet zwaar gehavend een berg op zouden kunnen zien fietsen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het blijft toch een merkwaardige sport he?
Waarom zo'n jongen dan nog op de fiets zetten, ik word daar zo moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |