Je bent in de war met datura, van ayahuasca krijg je niet het gevoel dat er mieren over je gezicht lopen. Ernstig misbruik van amfetaminen werkt ook.quote:
hopenlijk wat betrouwbaarder als de NSquote:
Vooral positioneren met het hoog op de afdaling, lijkt me niet volledig onverstandig.quote:
Ja, maar Karsten is een fervent gebruiker van ayahuasca.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent in de war met datura, van ayahuasca krijg je niet het gevoel dat er mieren over je gezicht lopen. Ernstig misbruik van amfetaminen werkt ook.
ftfyquote:
Dan moet je wel heel veel pep snuiven tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent in de war met datura, van ayahuasca krijg je niet het gevoel dat er mieren over je gezicht lopen. Ernstig misbruik van amfetaminen werkt ook.
Met je hoofd in een mierennest gaan liggen schijnt ook dat gevoel te geven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier heeft Caesar nog overheen gelopen (lol).quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wegdek is echt hilarisch. In geen honderd jaar nog iets aan gedaan.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:23 schreef skysherrif het volgende:
Zijn Jeroen en Karsten nu eigenlijk goede vrienden?
Kwam net een sfeer voorbij van Jeroen richting Karsten die weer heel venijnig was
Oordeel zelfquote:‘Commentaar geven is ook een vorm van entertainment. Wielrennen is soms gewoon naar groeiend gras kijken. Daarom gaan Jeroen en ik af en toe met elkaar in discussie. Dat is spannender. Sommige kijkers denken dat we een hekel aan elkaar hebben, maar dat is niet zo.
Hij hield ook rekening met controle van Bora voor Sagan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:15 schreef Marcoss het volgende:
Bling voor de rit ja? Karsten onderschat de klim wat, geloof ik..
Onbeperkt denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef Coelho het volgende:
Op hoeveel apparaten mag je Eurosportplayer gelijktijdig afspelen? Ik zit thuis te kijken maar mijn vrouw wil graag tegelijk streamen op haar werk. Toegestaan en mogelijk? Ik kan het niet vinden op de site.
Lul Dijkstra verdiende niet beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kan helaas geen filmpje of gifje vinden om het te verduidelijken @:wimderon @:showtimer
Quickstep kan nog best even doorrijden, Almeida heeft weinig te verliezen en prima kansen op ritwinst lijkt me.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, wie gaat er blijven rijden?
Wat een droomvrouw heb jij zegquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:18 schreef Coelho het volgende:
Op hoeveel apparaten mag je Eurosportplayer gelijktijdig afspelen? Ik zit thuis te kijken maar mijn vrouw wil graag tegelijk streamen op haar werk. Toegestaan en mogelijk? Ik kan het niet vinden op de site.
Harm heeft alle ketonen opgezopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hagen heeft nu al Israëlbenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |