Het probleem is alleen dat Steef zichzelf 100x beter en toffer dan de rest van de wereld vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar PCS is 10x beter dan ik noem een FirstCycling
Ontzettend vervelende gozer jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Steef zichzelf 100x beter en toffer dan de rest van de wereld vindt
Je kunt die halve zool ook gewoon negeren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend vervelende gozer ja
Zeker. Firstcycling is vreselijk onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar PCS is 10x beter dan ik noem een FirstCycling
Rit voor Nibali met die afdaling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef showtimer het volgende:
Zijn we iemand kwijt? Of waarom doet Trek dit?
Zodat Nibs in de afdaling nog wat renners onder druk kan zetten vermoed ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef showtimer het volgende:
Zijn we iemand kwijt? Of waarom doet Trek dit?
Steef komt binnenkort vast met een doneeractie voor nieuwe serversquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Laatste tijd is PCS bij het laden wel slomer geworden, soms zelfs FOK praktijken van helemaal niet bereikbaar.
Tsja, noem ze maarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Er zullen toch wel meer renners zijn in alle 3 grote rondes de bergtrui hebben gedragen? Of was dat de statistiek niet?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Er zullen toch wel meer renners zijn in alle 3 grote rondes de bergtrui hebben gedragen? Of was dat de statistiek niet?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Die Brambilla zit toch ook apart op de fiets he.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik schakel net pas in, maar die Ganna kon toch niet eens over een zandheuveltje in de speeltuin rijden?
Wel de mooistequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik wilde net zeggen. Ik zie Ineos er nog voor aan om van Ganna een klassementsrenner te maken ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
Zit er een Dumoulin of Cancellara in Ganna?
Dat tweede wel denk ik, ook al Roubiax bij de junioren gewonnen. Dat eerste is met bijna twee meter wel lastig denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
10 kilo eraf en je bent er. Al zie ik dat die 1.95 lang is, dat is echt enorm.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
Nibali gaat sowieso een keer Wilco en Steven onder druk zetten in de afdaling deze giro.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zou Nibali het lef hebben in deze omstandigheden?
Hij is al 76kg, lijkt me vrij weinig voor iemand van zijn lengtequote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef Remco het volgende:
[..]
10 kilo eraf en je bent er. Al zie ik dat die 1.95 lang is, dat is echt enorm.
Met ook altijd de kans dat hij zelf ergens in de berm ligt..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nibali gaat sowieso een keer Wilco en Steven onder druk zetten in de afdaling deze giro.
Beloften*. Met toeschouwer Matxin op de baan in Roubaix.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat tweede wel denk ik, ook al Roubiax bij de junioren gewonnen. Dat eerste is met bijna twee meter wel lastig denk ik.
Een klein beetje karma in dat gevalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met ook altijd de kans dat hij zelf ergens in de berm ligt..
Karl zal dadelijk wel present zijn bij de BPquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waren eindelijk van Karl af, krijgen we Wiggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |