Het probleem is alleen dat Steef zichzelf 100x beter en toffer dan de rest van de wereld vindtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar PCS is 10x beter dan ik noem een FirstCycling
Ontzettend vervelende gozer jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat Steef zichzelf 100x beter en toffer dan de rest van de wereld vindt
Je kunt die halve zool ook gewoon negeren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ontzettend vervelende gozer ja
Zeker. Firstcycling is vreselijk onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar PCS is 10x beter dan ik noem een FirstCycling
Rit voor Nibali met die afdaling?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef showtimer het volgende:
Zijn we iemand kwijt? Of waarom doet Trek dit?
Zodat Nibs in de afdaling nog wat renners onder druk kan zetten vermoed ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef showtimer het volgende:
Zijn we iemand kwijt? Of waarom doet Trek dit?
Steef komt binnenkort vast met een doneeractie voor nieuwe serversquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Laatste tijd is PCS bij het laden wel slomer geworden, soms zelfs FOK praktijken van helemaal niet bereikbaar.
Tsja, noem ze maarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Er zullen toch wel meer renners zijn in alle 3 grote rondes de bergtrui hebben gedragen? Of was dat de statistiek niet?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Er zullen toch wel meer renners zijn in alle 3 grote rondes de bergtrui hebben gedragen? Of was dat de statistiek niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |