Je ziet aan de manier van schrijven dat het vaak één en dezelfde sneuneus is…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je al vaak gedaan hoor
Passant deed stoer. Nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als je me wilt pijpen mag je gewoon zeggen hoor flikkertje. Met je obsessie!!!
Ja, doe! Die zijn altijd erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:26 schreef jarajosefff het volgende:
morgen ook maar reviewtje schrijven
Argument is net zo onzinnig qls dat ik tegen vrouwen zou roepen dat ze niet als hoeren moeten bijlopen zodat ze niet verkracht wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zie hier eigenlijk ook nooit opmerkingen waarvan ik vind dat ze racistisch zijn. Er komen zat humoristische opmerkingen voorbij uiteraard, maar humor is per definitie niet racistisch. Dat mensen daar aanstoot aan nemen is in beginsel toch echt hun eigen probleem.
Alle vrouwen zijn toch hoeren?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Argument is net zo onzinnig qls dat ik tegen vrouwen zou roepen dat ze niet als hoeren moeten bijlopen zodat ze niet verkracht worden
Ja aanstoot nemen is dan ook zeker hunnie schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ze bedoelen ook jou Corhype.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:55 schreef corehype het volgende:
Dit forum is ook shit ze hebben gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |