Zucht. Je gaat wederom compleet voorbij aan mijn punt, en dat is dat men te pas en te onpas mensen voor racist uitmaken. Zoals jij nu ook doet. Je kunt een discussie niet winnen = de ander is een racist.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:01 schreef spinazieruiker het volgende:
Je hoeft jezelf niet te overtuigen dat je een xenofoob racist bent.
Vraag jezelf eens af hoe het kan dat anderen dit beeld van je hebben.
Het is kennelijk een gevoelig punt voor je maar in plaats van te reflecteren lijk je je Colombiaanse vriendin en het (te) harde oordeel van andere users aan te voeren als excuses voor je uitspraken.
Dat zeg ik: omdat men de discussie niet kan winnen of bepaalde feiten hun niet aanstaan, en het gebruik van de woordjes 'xenofoob / racist' om iemand zwart te maken een makkelijke manier is om een discussie neer te slaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Tsja jij doet nu ook weer hetzelfde door een oordeel aan de boodschapper en de boodschap te hangen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Waar zeg ik dat je een racist/xenofoob bent? Ik zeg alleen: vraag je af waarom dit door sommigen geroepen is. Juist door in de verdediging/tegenaanval te schieten blijft het misschien inderdaad aan je kleven.
quote:In VBL hebben ze het steeds over negerseks en andere dingen die echt niet kunnen tijdens black lives matters.
Als je de slachtofferrol aanneemt wel jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: omdat men de discussie niet kan winnen of bepaalde feiten hun niet aanstaan, en het gebruik van de woordjes 'xenofoob / racist' om iemand zwart te maken een makkelijke manier is om een discussie neer te slaan.
Er komt hier wel meer en erger voorbij dan kritiek op immigratie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Tegenwoordig ben je een racist als je kritisch bent op immigratie en dergelijke, dus ja dan is FOK! echt heel racistisch inderdaad.
Ik zie hier eigenlijk ook nooit opmerkingen waarvan ik vind dat ze racistisch zijn. Er komen zat humoristische opmerkingen voorbij uiteraard, maar humor is per definitie niet racistisch. Dat mensen daar aanstoot aan nemen is in beginsel toch echt hun eigen probleem.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je de slachtofferrol aanneemt wel ja
[..]
Er komt hier wel meer en erger voorbij dan kritiek op immigratie.
Maak je je daar niet schuldig aan dan hoef je ook niet aangesproken te voelen
... bron?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef TigerXtrm het volgende:
humor is per definitie niet racistisch
Dat lijkt me nu juist zo'n type die er zelf zure recenties plaatstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis kanttekeningen over types als @:pferdfahrer
Een grap is per definitie niet serieus bedoeld. Anders zou het geen grap zijn.quote:
Dat komt meer door het (kortzichtige) beleid van het management, niet zozeer door de gebruikers.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:38 schreef Syd het volgende:
Tja het is niets voor niets dat FOK! de laatste jaren qua gebruikers extreem afgenomen is. Dus er zit een vorm van waarheid in.
Dus ook een racistische grap die door een racist verteld wordt is niet serieus (racistisch) bedoeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een grap is per definitie niet serieus bedoeld. Anders zou het geen grap zijn.
Als je een racist bent, en je maakt een 'grap' waarvan je eigenlijk gelooft dat ie helemaal waar is, dan is het ook geen grap. Dan vertelt die racist geen grap, maar een mening. Als hij namelijk die grap zou vertellen, maar niet zou menen wat hij zegt, dan is hij ook geen racist.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dus ook een racistische grap die door een racist verteld wordt is niet serieus (racistisch) bedoeld?
Grappen over zwarten is VERBOTEN.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dus ook een racistische grap die door een racist verteld wordt is niet serieus (racistisch) bedoeld?
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist zo'n type die er zelf zure recenties plaatst
Als je me wilt pijpen mag je gewoon zeggen hoor flikkertje. Met je obsessie!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis kanttekeningen over types als @:pferdfahrer
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |