cum?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch gek. Wel slim genoeg zijn om cum laude af te studeren en toch tot twee keer toe je compleet laten uitkleden. Apart.
Alleen abbo’s kunnen dat lezen. Incognito is blijkbaar niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
Marijke was mooi, slim en succesvol… en maakte vier ton over naar een man in India
https://www.ad.nl/show/ma(...)n-in-india~a4c7bf4a/
Topshowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond:
Jaarlijks wordt er tussen de tien en de vijftien miljoen euro aan steigerdelen van bouwplaatsen in Nederland gestolen. Een groep gedupeerde steigerbouwers is het spuugzat en besluit het heft in eigen hand te nemen. Samen met Kees leggen ze een compleet netwerk bloot van dieven, omkatters en witwassers. Er vallen klappen en de politie komt in actie.
Is gemerkt met kleurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:42 schreef Poefbank het volgende:
Waarom merken ze die dingen niet dan? Zo heb je iig bewijs..
Ik snap dat verdienmodel ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef yosander het volgende:
Wie laat er nou 15-20 jaar oud steigermateriaal liggen?
Nee normaal moet je betalen voor opslagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap dat verdienmodel ook niet helemaal.
Niet voldoende. Een klein merkje, onopvallend en waar de eigenaar mee kan bewijzen dan het van hem is.quote:
Die steigerverhuurder verdient nog genoeg gezien die groene audi rs4 (?)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap dat verdienmodel ook niet helemaal.
Een simpel chipje aan de binnenkant of zo iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:45 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Niet voldoende. Een klein merkje, onopvallend en waar de eigenaar mee kan bewijzen dan het van hem is.
Ook allemaal dikke klokken om de polsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die steigerverhuurder verdient nog genoeg gezien die groene audi rs4 (?)
Gekocht bij die ex van Barbie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook allemaal dikke klokken om de pols
Wel leuke tvquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Wel intimiderend als je met zo’n grote groep aankomt
Ja leuke aflevering dit.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja leuke aflevering dit.
Huis ook net in de steigers gehad en het zijn ook niet gasten waar je ruzie mee wil hebben
Iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Haha hij doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Give or take een nulletjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Idd
Vergelijking met studenten en fietsen was wel spot on
Dan is het een paar weken vloeibaar etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:17 schreef DIJK het volgende:
Ik denk wel dat die jongens geluk hebben dat kees met camera erbij is. Anders wordt binnen zonder kloppen wel anders uitgevoerd.
Een steigerverhuurderquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:25 schreef Sapstengel het volgende:
Begin gemist maar wie is die man die steeds een beetje het voortouw neemt? Die nu belt met de heler.
Lekker irritant ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef Poefbank het volgende:
Prachtig hoe Kees altijd zo dichtbij gaat staan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Wie gaat over naar De Andere Kant van Nederland?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Helaas, zag namelijk al veel halve liters in de teaserquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarsch meer over voedselbank blabla.
Geen geld maar wel geld voor hondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Helaas, zag namelijk al veel halve liters in de teaser
21:55 ook Nachtdierenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh die zat gisteren bij Jinek, dat leek wel een interessant programma jaquote:
Ja, maar direct snap ik er al geen kut meer van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Vorige seizoenen waren genotquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh die zat gisteren bij Jinek, dat leek wel een interessant programma ja
Ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar direct snap ik er al geen kut meer van.
Afgekeurd met reuma maar wel kisten tillen. Geen geld, maar 5 kinderen en een hond.
Minstens 30% kan makkelijk nog gewoon werken joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat ik nou niet snap, die vrouw is afgekeurd om te werken, maar is duidelijk wel in staat om flink wat gratis arbeid te verrichten ten behoeve van de wijk?Ga dan in een magazijn werken ofzo?
Wij horen dan ook maar één kant van het verhaal. Zal vast wel meer spelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Als loodgieter kun je volgens mij goed geld verdienen.
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien ff nieuw topic openen daarvoor haha
In België werd iemand bijna gemept met een steiger pijp, dus...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:58 schreef Mubassie het volgende:
Zeker!
Alleen de omschrijving is een beetje jammer..
Jaarlijks wordt er tussen de tien en de vijftien miljoen euro aan steigerdelen van bouwplaatsen in Nederland gestolen. Een groep gedupeerde steigerbouwers is het spuugzat en besluit het heft in eigen hand te nemen. Samen met Kees leggen ze een compleet netwerk bloot van dieven, omkatters en witwassers. Er vallen klappen en de politie komt in actie.
Ik ben ook bijna miljonairquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In België werd iemand bijna gemept met een steiger pijp, dus...
Thomas werd slachtoffer van sextortion. Een knappe dame op internet die hem voor de webcam vroeg uit de kleren te gaan, bleek een afperser. Alles was opgenomen en zou op social media worden gepost als hij niet snel zou betalen. Kees en zijn team ontdekken dat de afperser een man is die in Ivoorkust woont. Thomas gaat mee naar het West-Afrikaanse land om hem op te sporen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vanavond mogen we weer. Ik heb wel zin in een leuke confrontatie
bontkraagje met medelanders accentquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik beeld me Thomas in als gigantische nerd met een bril. Kijken of ik gelijk krijg
Scheelt dat de oplichters niet veel slimmer zijn dan de slachtoffersquote:
Danny sus tbh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:38 schreef K.Indertent het volgende:
Hahaja die Danny. There is 1 impostor among us.
Het Manhatten van Afrika vriend! Manhatten! Afrika!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een teringbende altijd in dat Afrika
Net het wilde westen iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat wel altijd heerlijk makkelijk daar
Laptopje onderzoeken in een restaurantje
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:09 schreef RipCity het volgende:
Hij kan zo een show in Frankrijk maken.
Le fromage de bacon
Vorige week was nog in NLquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:51 schreef Mubassie het volgende:
Kees maak aub weer uitzendingen in NL, of zorg dat je de daders pakt. Bedankt
Snap het nou, als je daar ontwikkelingshulp naartoe stuurt komen ze niet hieee-ierrrr!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
En dat soort landen moeten wij redden.....yeah sure![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is toch een vrij bekende acteur? Man man man, hoe trap je daarin
quote:
Dit !!quote:
Dat heb ik al zonder geld over te maken maar op het moment dat er om geld gevraagd wordt weet ik het 200% zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:38 schreef Isane het volgende:
Pas na 10k voelen dat het mis gaat...
Dat is bij mij al 10 euro
Is het akwasi niet?!!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
Das toch dezelfde als vorige week??
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
Zou dit in Nigeria inmiddels al een normaal beroep zijnquote:
en een 'normale' vermomming? They all look alikequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou dit in Nigeria inmiddels al een normaal beroep zijn
Dat is daar net zo normaal als schilder of stucadoor zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou dit in Nigeria inmiddels al een normaal beroep zijn
En zonder mondkapje. Straks wordt hij nog neergeknuppeld door de Guardia Civil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Kees loopt tijdens een lockdown op straat
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
Zo in het donker ga je em natuurlijk helemaal niet vinden !
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
Heel wat betere uitzendingen dan van Albertoo
Die zou in de kofferbak gaan zitten voor dat complexquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
En die zou zich vermommen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die zou in de kofferbak gaan zitten voor dat complex
Die kan je na de intro al uitzetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
En pakken dan deel opbrengst scam zelf nog even meequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:27 schreef tompsv18 het volgende:
Kan je toch beter de politie in Afrika hebben. Die sluiten hem zo op, voor 1 dag maar toch.
Dit dacht ik ook. Die dame kwam niet over als zwakbegaafd, compleet wereldvreemd of psychisch in de war. Nu kun je weinig opmaken uit slechts enkele tv-momenten en kan ze (als dit waar is) op dat moment wel de weg kwijt zijn geweest. Maar als haar state-of-mind zoals in deze reportage ongeveer hetzelfde was toen ze dat geld overmaakte, is het vrij ongeloofwaardig dat ze dacht dat ze met Chris Hemsworth aan het chatten was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt bijna alsof dit in scène is gezet om een aflevering te maken. Dit kan toch niet.
Zei zij, maar dat betwijfel ik eigenlijk.quote:You mess with the wrong person
Een verrekte goeie muzieksmaak deze baasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: Kees doet gewoon de montage helemaal zelf en kiest ook nog eens alle muziek uit!!
Wat een alleskunner die man!
Hij zal wel een gruwelijk lekkere stagiaire hebben die dat, onder de tafel, voor hem doet...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef RipCity het volgende:
Trouwens: Kees doet gewoon de montage helemaal zelf en kiest ook nog eens alle muziek uit!!
Wat een alleskunner die man!
Hoe heeft dat negertje dan kunnen facetimen met haar?? Snap het ff niet fake acteur ingehuurd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
De alleenstaande moeder Laura kon het eerst niet geloven: een persoonlijk berichtje van een bekende Australische acteur. Maar toen hij opeens in levenden lijve op FaceTime verscheen, was de argwaan weg. Achter de profielfoto ging echter een onbekende crimineel schuil die haar duizenden euro's afhandig maakte. Kees neemt Laura mee naar Spanje. Daar blijkt hij te wonen. Hoe zou hij reageren als zijn slachtoffer opeens voor zijn neus staat?
Kees hoeft een keer niet af te reizen naar een derdewereldland
Gewoon een echt filmpje van Thor, maar door zogenaamde verbindingsproblemem liepen beeld en geluid niet gelijk ofzo. Dus een echt filmpje met nep geluidquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:48 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Hoe heeft dat negertje dan kunnen facetimen met haar?? Snap het ff niet fake acteur ingehuurd?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het stiekem alleen maar grappig
Dat was helemaal legendarisch ja. Hoe is het eigenlijk met die clown afgelope? Je hoort er niet zoveel meer over?quote:
Het gaat weer beter met Joran van der Sloot, nadat hij eerder een coronabesmetting opliep in de Peruaanse gevangenis. Volgens zijn advocaat is de zwaarste periode voorbij, maar heeft hij nog steeds klachten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was helemaal legendarisch ja. Hoe is het eigenlijk met die clown afgelope? Je hoort er niet zoveel meer over?
Nou als je het mij vraagt.... en ik ga ook wel op media af dan he en wat ik lees erover. Maar volgens mij is ie 100% schuldig wel. Of iig doesn't add up in mijn boekje zijn verhaal. Dus nja niet echt medelijden mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het gaat weer beter met Joran van der Sloot, nadat hij eerder een coronabesmetting opliep in de Peruaanse gevangenis. Volgens zijn advocaat is de zwaarste periode voorbij, maar heeft hij nog steeds klachten.
Ondertussen is zijn advocaat bezig om hem vervroegd vrij te krijgen. Hij hoopt Van der Sloot vrij te krijgen zodra een derde van zijn 28 jaar durende gevangenisstraf erop zit. "Persoonlijk denk ik dat dit moeilijk te behalen zal zijn voor Joran, maar wij zullen zien hoe het loopt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |