abonnement Unibet Coolblue
pi_195473763
Tot nu toe bekend:

Dinsdag 26 februari - Handel in Neushoornpoeder & Tijger op de menukaart in Hanoi
Kees reist af naar Vietnam. Daar verdiept hij zich in een streng verboden fenomeen: de handel in neushoornpoeder en tijgervlees. De handel in producten van deze bedreigde diersoorten is zeer strafbaar. Een onschuldig praatje met een man in het centrum van Hanoi is het begin van een hachelijk avontuur. In een buitenwijk wordt Kees in contact gebracht met een corrupte parlementariër. De man weet meer van de handel in deze uiterst verboden producten, maar hij vermoedt ook dat Kees een undercoverjournalist is.

Dinsdag 5 maart - Schimmige bruidenmarkt in Kiev & Verdraaide feiten in Tsjernobyl
In de Oekraïense hoofdstad Kiev stort Kees zich als trouwlustige vrijgezel op de schimmige bruidenmarkt. Ook brengt hij een bezoek aan het rampgebied rond Tsjernobyl, waar de zaken behoorlijk anders blijken te liggen dan veel toeristen wordt voorgespiegeld.

Dinsdag 12 maart - Oplichters in Florence & Drugsmaffia in Milaan
In het historische centrum van Florence wemelt het van de grote en kleine oplichters. Kees en zijn team leggen hun praktijken bloot en confronteren hen. Tijdens een uitstapje naar Milaan ontdekt Kees dat daar veel rondhangende bootvluchtelingen in de greep zitten van de Italiaanse drugsmaffia.

Dinsdag 19 maart - Kinderprostitutie in Manilla
Kees gaat in de Filipijnse hoofdstad Manilla undercover in de schokkende wereld van de kinderprostitutie. Hij ontdekt in de webcambestanden van een lokale pooier drie Nederlandse klanten. Kees gaat terug naar Nederland en spoort hen op.

Dinsdag 26 maart - Malafide reisbureaus in New Delhi
In de Indiase hoofdstad New Delhi doen Kees en zijn team onder meer onderzoek naar malafide reisbureaus. Die bieden goedwillende toeristen dure tripjes aan naar weeshuizen en beweren dat een deel van de kosten ten goede komt aan de weeskinderen. Maar is dat wel zo?

Dinsdag 2 april - Nep-beleggers in Malta
Samen met een Noord-Hollandse gedupeerde die 230.000 euro verloor in nep-aandelenhandel, gaat Kees op jacht naar de daders. Via het oude Oostblok volgen ze het spoor tot Malta, waar ze op een wereldwijd Israëlisch netwerk van professionele oplichters stuiten. Een keiharde confrontatie volgt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_195473784
Verwacht, maar jammer geen confrontatie met die sikh
Moeten zij weten
pi_195473785
Toch gek. Wel slim genoeg zijn om cum laude af te studeren en toch tot twee keer toe je compleet laten uitkleden. Apart.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195473796
Goed verhaal, maar dit was gewoon egoisme en ze is geplayed in haar eigen spel.
pi_195473809
Was dit een herhaling, omdat die Facebook post best oud is :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_195474691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch gek. Wel slim genoeg zijn om cum laude af te studeren en toch tot twee keer toe je compleet laten uitkleden. Apart.
cum?
pindazakje
pi_195474889
Wat een dom mens. En wat een saaie aflevering. Ik wachtte op een confrontatie die niet kwam. ;(
pi_195479607
quote:
81s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

cum?
:')
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 07:45:35 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195479752
Ik vond dat stuk met Ali wel behoorlijk suggestief trouwens. Leek wel omdat ze die andere gast niet konden vinden, dan Ali maar geconfronteerd moest worden met bepaalde aannames.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195480383
Rare vrouw. Beetje van het padje af. Hoe achterlijk kan je wezen? 8)7
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:47:55 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195481144
Een mindere aflevering van Kees, maar hij heeft voldoende krediet opgebouwd met de laatste afleveringen. _O_
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:48:35 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_195481160
Het voelde een beetje als een ‘John van den Heuvel’-uitzending. Toch een anti-climax aan het eind.
pi_195482208
Het kost mij moeite om sympathie voor deze vrouw op te brengen.
Enerzijds is het een enorm triest verhaal dat ze zich na een aantal tegenslagen/drama's in haar leven zo heeft laten uitkleden.
Anderzijds is haar eigen handelen ook niet helemaal goed te praten tegenover zichzelf EN de maatschappij in het algemeen.

Ze heeft meerdere keren onderhands en contant grote bedragen geschonken aan mannen waar ze niet mee getrouwd was (heb ik tenminste begrepen; als ik ze wel getrouwd was dan neem ik mijn woorden terug).
Dan lijkt het erop dat ze dus ook schenkbelasting heeft ontdoken........
En als het een lening was geweest zou dit ook voor de Belastingdienst beschreven moeten zijn geweest.

Ze heeft haar Tunesische partner aan een verblijfsvergunning geholpen.
Hoe dan? Gezien het feit dat hij in Tunesië later nog een huis heeft gebouwd lijkt het niet alsof hij daar moest vluchten.
Of kwam hij op een andere manier in aanmerking voor een (definitieve?) verblijfsvergunning.
In mijn optiek een vreemd verhaal waarvan ik mij ook afvraag of dit wel helemaal op legale en eerlijke wijze is gegaan.

En het is natuurlijk oer- en oerstom en onbegrijpelijk dat mevrouw, nota bene advocate, nooit iets op schrift heeft gezet over haar 'giften/leningen' aan Ali voor de bouw van het huis en alle grote betalingen aan die gasten uit India.
Tja, 1x kan iemand zo'n blunder maken, maar meerdere keren? Dan heb je er niet van geleerd.

Het is natuurlijk achteraf gepraat, maar misschien had ze zich eerder financieel onder bewind moeten laten plaatsen in haar emotioneel labiele toestand.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_195486885
Marijke was mooi, slim en succesvol… en maakte vier ton over naar een man in India

https://www.ad.nl/show/ma(...)n-in-india~a4c7bf4a/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195487125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
Marijke was mooi, slim en succesvol… en maakte vier ton over naar een man in India

https://www.ad.nl/show/ma(...)n-in-india~a4c7bf4a/
Alleen abbo’s kunnen dat lezen. Incognito is blijkbaar niet meer mogelijk. }:|
Het ligt aan de instanties zelf
pi_195489155
Ik werd echt helemaal panisch van dat mens. :') Met moeite uitgekeken
pi_195498145
Wow kijk het nu pas terug. Maar what the fuck Ff 4 ton kwijt.
En dan is het heel makkelijk te zeggen zo . Hoe krijg je het voor elkaar.

Bedoel dat je een keertje opgelicht wordt kan de beste overkomen. Maar ze lijkt me geen dom type en advocate ook nog. En dan 4 ton foetsie ??????
Do what you love, love what you do!
pi_195498158
Het is wel en trouwens maar al te goed te begrijpen dat je dan net zoiets treft in wss het meest kutste moment in je leven. Dus dat verklaard een deel iig. Dat je niet nadenkt enzo. Maar dan nog gewoon.
Het is ook wel gewoon heel erg stom he. Naja.

Je kunt het haar niet eens echt kwalijk nemen. Heel stom is het wel geweest wat ze deed. Maarja dat is achteraf lullen.
Ik weet niet zelfs ook al zou ik iemand heel leuk vinden dan ga ik nog geen tonnen overmaken. Ook niet mss in een punt in mijn leven dat ik mss heel verdrietig of kwetsbaar ben.
Do what you love, love what you do!
pi_195617586
Vanavond:

Jaarlijks wordt er tussen de tien en de vijftien miljoen euro aan steigerdelen van bouwplaatsen in Nederland gestolen. Een groep gedupeerde steigerbouwers is het spuugzat en besluit het heft in eigen hand te nemen. Samen met Kees leggen ze een compleet netwerk bloot van dieven, omkatters en witwassers. Er vallen klappen en de politie komt in actie.
pi_195617721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond:

Jaarlijks wordt er tussen de tien en de vijftien miljoen euro aan steigerdelen van bouwplaatsen in Nederland gestolen. Een groep gedupeerde steigerbouwers is het spuugzat en besluit het heft in eigen hand te nemen. Samen met Kees leggen ze een compleet netwerk bloot van dieven, omkatters en witwassers. Er vallen klappen en de politie komt in actie.
Topshow
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:30:20 #21
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_195619368
Begonnen :W
pi_195619436
Lekkere ouderwetse reconstructie. Geleerd bij Peter R.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:33:04 #23
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_195619438
Wtf is dit :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_195619441
Goeie reconstructie wel
pi_195619445
Wat is deze?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195619518
Steigers jatten? Echt?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195619617
Wie heeft dit gefilmd dan? Steven Spielberg?
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:40:51 #28
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_195619667
Topshow _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_195619701
Waarom merken ze die dingen niet dan? Zo heb je iig bewijs..
Het ligt aan de instanties zelf
pi_195619711
Gezellig onderonsje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')