ik geloof je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb een uitkering gelukkig, dus het kan allemaal prima
Dat je überhaupt nog de hoop hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
Gaat dit over Manchester United hahahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog de hoop had
ja want de kliek staat voor betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
De hele kliek kan beamen dat dit waar is
Bij wie had je de hoop nog dan?quote:
ahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dit over Manchester United hahah
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij wie had je de hoop nog dan?
Wil dit weten zodat ik kan inschatten in hoeverre ik jou kan uitlachen.
mijn goede vriend @Catkiller danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
Je reageerde niet eens op mn laatste heyquote:
als ik nu zeg dat ik met mijn bff's bekend sta als de hahaatjes dan gaat iedereen meteen weer wegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoelde je die niet dan? De hahaatjes? Die zijn iig trouw aan elkaar.
om hoop te blijven houden snap jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je reageerde niet eens op mn laatste hey
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.quote:
Oh sorry, dacht dat dat een algemeen begrip wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik nu zeg dat ik met mijn bff's bekend sta als de hahaatjes dan gaat iedereen meteen weer weg
Duidelijke taalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |