Vindt je familie het niet smerig worden als je iedere keer komt? En ruim je het ook op na afloop, of mag de jarige dat doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er wordt op verjaardagen van familie hier altijd zóóóóóóóóóóó geroddeld over elkaar, echt helemaal klaar mee.
Kom op een verjaardag voor gezelligheid
Ja oke, tegenwoordig ga ik naar geen verjaardagquote:
Waar mensen samenkomen wordt geroddeld. Meestal ook nog vooraf gegaan aan “Ik wil niet roddelen hoor, maar...”quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er wordt op verjaardagen van familie hier altijd zóóóóóóóóóóó geroddeld over elkaar, echt helemaal klaar mee.
Kom op een verjaardag voor gezelligheid
Govver te flauwquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vindt je familie het niet smerig worden als je iedere keer komt? En ruim je het ook op na afloop, of mag de jarige dat doen?
Dat klopt, maar tochquote:
Oh ik vier 'm nog steeds, maar merk wel dat het sinds vorig jaar anders is geworden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al zeker 4 jaar m'n verjaardag niet meer gevierd.
verschrikkelijk is datquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar mensen samenkomen wordt geroddeld. Meestal ook nog vooraf gegaan aan “Ik wil niet roddelen hoor, maar...”
Zou de grap van de eeuw zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn wij familie van elkaar? Want daarom kom ik ook niet meer op verjaardagen bij mijn familie. Alleen nog die van m'n opa en oma
ik heb magic gespeeld op m'n verjaardag, gingen sealed doen, dan mag je boosters pakken en open trekken om wat mee te bouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik vier 'm nog steeds, maar merk wel dat het sinds vorig jaar anders is geworden.
Het is nu gewoon een bijeenkomst met vrienden waar toevallig dan wat te bikken/zuipen is, en niet waar het hoofdonderwerp persé "Hey je bent insert leeftijd geworden hi ha ho" met taart enz
Mag de jarige doen, geef altijd een 10tje plus een lozingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vindt je familie het niet smerig worden als je iedere keer komt? En ruim je het ook op na afloop, of mag de jarige dat doen?
Ja, dat is verdomme hetzelfde als "No Offence, maar"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar mensen samenkomen wordt geroddeld. Meestal ook nog vooraf gegaan aan “Ik wil niet roddelen hoor, maar...”
NERD!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb magic gespeeld op m'n verjaardag, gingen sealed doen, dan mag je boosters pakken en open trekken om wat mee te bouwen.
Dus ik riep dat ik mocht beginnen met kiezen omdat ik jarig was.
Hoefde ik in ieder geval niet de boosters te betalen want die kreeg ik dan wel van een vriend die mee deed.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb magic gespeeld op m'n verjaardag, gingen sealed doen, dan mag je boosters pakken en open trekken om wat mee te bouwen.
Dus ik riep dat ik mocht beginnen met kiezen omdat ik jarig was.
Hoefde ik in ieder geval niet de boosters te betalen want die kreeg ik dan wel van een vriend die mee deed.
Wow 10je is wel karige 16jarige bday praktykequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mag de jarige doen, geef altijd een 10tje plus een lozing
Hey Aloaquote:
klopt.quote:
Je moet het af en toe slim aanpakken.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan je roepen, maar als 6 man jou 10 euro geeft is dat toch weer mooi meegenomen, heb je misschien de boodschappen er uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wow 10je is wel karige 16jarige bday praktyke
Weet ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt.
[..]
Je moet het af en toe slim aanpakken.
Niet dat het uitmaakt want die vriend is een paar weken later jarig en dan koop ik zijn boosters voor hem
Verjaardag met 60e?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je roepen, maar als 6 man jou 10 euro geeft is dat toch weer mooi meegenomen, heb je misschien de boodschappen er uit
Ja een ex van mij kreeg ooit van de jumbo een cadeaubon als kerstpakket uit te geven bij de jumbo muv alcohol en sigaretten. Vond ik ook al zo karig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan je roepen, maar als 6 man jou 10 euro geeft is dat toch weer mooi meegenomen, heb je misschien de boodschappen er uit
quote:
Ja, inderdaad. “ Met alle respect hoor..” en dan komt er een zeikverhaal..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, dat is verdomme hetzelfde als "No Offence, maar"
daarom vind je me ook wel een beetje een schatjequote:
"ik ben geen racist/facist/etc/etc/ MAAR"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. “ Met alle respect hoor..” en dan komt er een zeikverhaal..
Wat gebeurt hier nou weer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom vind je me ook wel een beetje een schatje
Ja, precies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
"ik ben geen racist/facist/etc/etc/ MAAR"
BIJWIJZEVAN FLIP.quote:
niks. hoezo?quote:
Ja maar,quote:
Inderdaad, en dan word of jij, of iemand anders, gewoon afgezekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. “ Met alle respect hoor..” en dan komt er een zeikverhaal..
@dud0rquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:23 schreef kree het volgende:
Loopt niet e ht he deze tekst. Ff creatief doen ermee ik haha
FOK! DTS draait om de puntjes maken
kapen, bolken en onzin lullen
Alles om in de kampioenslijst te geraken
Het is echt om van te smullen
Wakker worden, het eerste wat je doet
Is DTS checken op de laatste rellen
koffie met suiker en melk smaakt goed
De drama’s zijn zo te voorspellen
Mario over de zeik want geen punt
DJMO met d’r gezeur over een kuthaan
Paul die graag met de vrouwtjes stunt
ToT die alles langs zich heen laat gaan
SuperwormJim die die boel probeert te sussen
Kree die in de ruimte loopt te blaten
Dotteke die als een malle alles loopt te plussen
DeBraad die alles aan elkaar weet te praten
JacquelineHassalbaink die het zorgen niet laten kan
En vergeet dud0r niet die de lege gaatjes vult
Ook Ferrous en jerney kunnen er wat van
Er is geen mogelijkheid dat je je vervelen zult
Soury die zeurt over een paar blote billen
DerRabbit die graag in de keuken staat
Je moet het verdorie toch maar willen
Mazaru die vindt dat het nergens over gaat
Toch is DTS niet alleen maar kommer en kwel
Veel users delen lief en leed met elkaar
Soms ontstaat daardoor weer een nieuwe rel
Maar meestal staan we voor elkaar klaar
Aloa die in DTS inspiratie opdoet
Shiitatke die vrijwel alles lekker vindt
FreshFruit vindt alles wel goed
Ook aan Maily heb je vaak geen kind
Rob die een usb-kabel op de batterwijweg dropt
Jippie die de Frontpage ook nog van nieuws voorziet
Moonlight die zo nu en dan onverwacht in DTS stopt
In DTS verveelt men zich nimmer nooit niet!
Ik heb er één en ik ben er trots op...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren"
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Irritant mens en een Heldin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |