Ik moest meteen hieraan denken: Zoon neemt afstand van vader die tegen mondkapjes strijdt op Friese schoolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Weet echt niet wat ik ermee moet
Al gedaan maar op dat onderwerp valt er niet mee te praten, dan ben ik de naieve etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat is moeilijk. Kun je niet afspreken dat je het eens bent dat je het oneens bent met elkaar en het onderwerp voortaan laten rusten?
Nee en ik wil m ook zeker niet net als hem aan een schandpaal nagelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest meteen hieraan denken: Zoon neemt afstand van vader die tegen mondkapjes strijdt op Friese school
Maar daar heb jij nu niet zoveel aan ....
Soms ook niet hoor, dan houd ik het bij een algemeen hallo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De vriendelijkheid zelve. Tegen iedereen hoi roepen
Aangeven dat je dit onderwerp niet met hem wil bespreken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Al gedaan maar op dat onderwerp valt er niet mee te praten, dan ben ik de naieve etc.
Niet meer over hebben dan. En anders gewoon uit gaan lachenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Al gedaan maar op dat onderwerp valt er niet mee te praten, dan ben ik de naieve etc.
Dat vind ik wel een goeie tip.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aangeven dat je dit onderwerp niet met hem wil bespreken.
Beetje zoals ik het op verjaardagen aanpak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms ook niet hoor, dan houd ik het bij een algemeen hallo.
Ik ga mijn vader niet uitlachenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet meer over hebben dan. En anders gewoon uit gaan lachen
Verjaardagen? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Beetje zoals ik het op verjaardagen aanpak.
Gewoon "Allemaal" terwijl je zwaait
Mensen die IE DE REEN afgaan____!
Dan gewoon vriendelijk zeggen dat het verschil van mening te groot is en agree to disagree.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee en ik wil m ook zeker niet net als hem aan een schandpaal nagelen
Probeer het gewoon af te kappen als hij erover begint, anders zou ik het ook niet weten. Het is zo jammer dat die stink corona ook nog eens voor zo'n tweedeling zorgtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
quote:
Aandachtshoeren zijn het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Beetje zoals ik het op verjaardagen aanpak.
Gewoon "Allemaal" terwijl je zwaait
Mensen die IE DE REEN afgaan____!
zou ik wel gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik ga mijn vader niet uitlachen
dat zijn van die dingen waar je kaas en worst krijgtquote:
ja mevrouwquote:
Dat zijn er heul veulquote:
Ga er tegenwoordig ook naar steeds minderquote:
Jep...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Probeer het gewoon af te kappen als hij erover begint, anders zou ik het ook niet weten. Het is zo jammer dat die stink corona ook nog eens voor zo'n tweedeling zorgt
Jij mag wel blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou ik wel gewoon doen.
[..]
dat zijn van die dingen waar je kaas en worst krijgt
[..]
ja mevrouw
Ja maar corona .....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ga er tegenwoordig ook naar steeds minderAlleen goede vrienden en m'n opa en oma, voor de rest eigenlijk naar niemand meer. Komen er ook steeds minder mensen naar mij. Maar het is een wisselwerking he, waar jij heen gaat daarvan komen de mensen ook naar jou
ik heb al zeker 4 jaar m'n verjaardag niet meer gevierd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ga er tegenwoordig ook naar steeds minderAlleen goede vrienden en m'n opa en oma, voor de rest eigenlijk naar niemand meer. Komen er ook steeds minder mensen naar mij. Maar het is een wisselwerking he, waar jij heen gaat daarvan komen de mensen ook naar jou
Er wordt op verjaardagen van familie hier altijd zσσσσσσσσσσσ geroddeld over elkaar, echt helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kringgesprekken waar een centraal persoon het haasje is. Ofzo.
Ik nog langer volgens mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al zeker 4 jaar m'n verjaardag niet meer gevierd.
zijn wij familie van elkaar? Want daarom kom ik ook niet meer op verjaardagen bij mijn familie. Alleen nog die van m'n opa en omaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er wordt op verjaardagen van familie hier altijd zσσσσσσσσσσσ geroddeld over elkaar, echt helemaal klaar mee.
Kom op een verjaardag voor gezelligheid
kan nog wel ff duren hoor ....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jep...
Hoop dat het na corona ook daarmee klaar is
Dat is bij veel families wel zo denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zijn wij familie van elkaar? Want daarom kom ik ook niet meer op verjaardagen bij mijn familie. Alleen nog die van m'n opa en oma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |