Dus zelfs na 7 maanden hebben ze nog niet genoeg capaciteit gewaarborgdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Steeds meer ziekenhuizen zeggen dat ze coronapatiënten onvoldoende kunnen spreiden over het land. Daardoor moeten nu in diverse regio’s operaties en behandelingen worden uitgesteld en operatiekamers worden gesloten. De Nederlandse Zorgautoriteit herkent het probleem en wil in gesprek.
Te veel patienten te veel mensen die zich niet aan de regels hebben gehoudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus zelfs na 7 maanden hebben ze nog niet genoeg capaciteit gewaarborgd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
Hey K.Indertent 🖐🏻quote:
Hey 🖐🏻quote:
quote:
Hola chica jalapenoquote:
Hello,quote:
Dotquote:
Die meid is 18+ hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jezus Christus, hoe dichter bij de 0...
hoe strakker om de lul?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
goede tettenquote:
hoe kouder het isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:
is toch zo.quote:
Dus je zou dr niet doen?quote:
nergens last van vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef Mazikeen het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat je in de sportschool wel met meer dan 30 man mag trainen.
Het was weer zo kneiterdruk
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nederland bijna koploper in Europa qua besmettingen
Ik wou dat ik overdag konquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
nergens last van vanmiddag.
Waren misschien 8 man in totaal toen ik er was
Weggejaagd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
nergens last van vanmiddag.
Waren misschien 8 man in totaal toen ik er was
ja echt, die is nét 18quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
USA: We have the highest number of cases and deaths in the world.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nederland bijna koploper in Europa qua besmettingen
Zitten we omgerekend naar aantal inwoners boven USA?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
USA: We have the highest number of cases and deaths in the world.
Netherlands: hold my beer
Dus nee?quote:
ja ik laat altijd flink wat scheten als ik binnen komquote:
flexibele werktijden genotquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik overdag kon
Ik sport van 17:45 tot 19:45
nee denk he tnog nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zitten we omgerekend naar aantal inwoners boven USA?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
USA: We have the highest number of cases and deaths in the world.
Netherlands: hold my beer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |