Nee want het is dom en kutquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dat crew dat zelf mogen bepalen en dat users zich niet zo moeten hyperfocussen op crew. Heb je niets anders waar je je druk om kan maken?
Eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind dat crew dat zelf mogen bepalen en dat users zich niet zo moeten hyperfocussen op crew. Heb je niets anders waar je je druk om kan maken?
PH?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef Jippie het volgende:
Beetje humor is welkom hier, verhoogt de PH
Niet om het één of ander, maar zowel users als crew gebruiken een standaard PI. Jijzelf ook. Alleen sommige mensen kiezen voor een andere dan de standaard. Is hun goed recht.quote:
Meeste mensen klikken gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, onderaan in de statusbalk stond de url naar de logout pagina.
Derhalve niet geklikt.
Nou echt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef Jippie het volgende:
Beetje humor is welkom hier, verhoogt de PH
Nee muts een PI is wat je postquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar zowel users als crew gebruiken een standaard PI. Jijzelf ook. Alleen sommige mensen kiezen voor een andere dan de standaard. Is hun goed recht.
Preciesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, onderaan in de statusbalk stond de url naar de logout pagina.
Derhalve niet geklikt.
Klopt. Maar links in posts doe ik altijd eerst rechtklik voor het openen in een nieuwe tab, en altijd eerst kijken naar welke site het springt.quote:
Hier welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Chia het volgende:
Hier is het kwik in huis gestegen van 21 naar 21,5 door te koken.
Verwarming is nog niet aan geweest dit najaar.
Klopt maar ik heb hem hier niet staan nu omdat ik de ruimte niet heb. Nog 2 midi keyboards en nog een oude roland. Maargoed al met al kun je er aardig muziek uit krijgen. Maar voor live gebruik ik die s90 of wat er is al dan en paar van die opnames als je verder gaat luisteren op die soundcloud. Dat was roland / echte vleugelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
S90 die jij hebt en de Motif hebben redelijk de zelfde sound engine dus veel sounds van de Motif zitten in de S90, jij hebt vast goede rhodes en wurlis.
Hier staat de kachel al enkele dagen weer aan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef Chia het volgende:
Hier is het kwik in huis gestegen van 21 naar 21,5 door te koken.
Verwarming is nog niet aan geweest dit najaar.
Nu al?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier staat de kachel al enkele dagen weer aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |