Klopt nu zijn ze natuurlijk wel te vinden maar officieel kosten ze een gvd klein vermogen. Gehehe. Maar kan ze toch niet gebruiken op ipad zo. Dus maakt niet uitl Opzich is er wel genoeg wat goed is wat niet onwijs super duur is. Iig op ipad aan apps.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die van Spectrasonics zijn bizar ja. Maar voor het geld wat die plugin kost kan je ook een goede 2e hands Synth kopen met dito Rhodes klanken hoor. Motif ES gaan al voor 3-400 tegenwoordig.
Nee ik haperquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent wel uit vorm, dacht dat je allang boven de miljoen zou zitten. Ben ik toch op tijd terug voor je jubileum
Ik vind dat crew het goede voorbeeld moet geven en niet een standaard PI mogen gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:33 schreef Homijn het volgende:
NWS / [BREAKING] Rutte besmet met corona
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:33 schreef Homijn het volgende:
NWS / [BREAKING] Rutte besmet met corona
Vind dat crew dat zelf mogen bepalen en dat users zich niet zo moeten hyperfocussen op crew. Heb je niets anders waar je je druk om kan maken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat crew het goede voorbeeld moet geven en niet een standaard PI mogen gebruiken
S90 die jij hebt en de Motif hebben redelijk de zelfde sound engine dus veel sounds van de Motif zitten in de S90, jij hebt vast goede rhodes en wurlis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt nu zijn ze natuurlijk wel te vinden maar officieel kosten ze een gvd klein vermogen. Gehehe. Maar kan ze toch niet gebruiken op ipad zo. Dus maakt niet uitl Opzich is er wel genoeg wat goed is wat niet onwijs super duur is. Iig op ipad aan apps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |