quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]Ja en de Mexicanen zijn nog ziedend over de penalty van Robben
Dat @Neef_Wuppie geestelijk niet in orde is betekent natuurlijk niet opeens dat @KingRoland geen grote debiel is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik maar denken dat @:kingroland een grote debiel was
Mentions harkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat @:neef_wuppie geestelijk niet in orde is betekent natuurlijk niet opeens dat @:kingroland geen grote debiel is.
Alhoewel ik @:kingroland wel aardig vind eigenlijk.
Prachtig inderdaad. Misschien zelfs wel grotere calimero's dan een aantal uit het PSV topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef Paul het volgende:
[..]Ja en de Mexicanen zijn nog ziedend over de penalty van Robben
Echt de grootst mogelijke onzin dat er nu weer oefeninterlands gespeeld worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:37 schreef fetX het volgende:
Dat wordt trouwens zeer aantrekkelijk voetbal vanavond met De Boer. De eerste wedstrijd met Ajax onder de Boer was in ieder geval best genot.
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt de grootst mogelijke onzin dat er nu weer oefeninterlands gespeeld worden.
Ik kijk meestal wel, maar dat is meer omdat er rond die dagen niks anders op TV is. Toernooitjes ga ik vaak wel goed voor zitten, maar dan maakt het me eigenlijk ook weinig uit of Nederland niet mee doet. Al zijn de vele BBQ's dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.
#successupporter
Ik hoop dat Frank de Boer compleet mislukt bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Eerlijk gezegd kijk ik de laatste jaren amper meer het Nederlands Elftal. Ook niet in de Nations League.
#successupporter
Nou dat hoop ik dan weer niet. Wil wel weer eens een leuk toernooitje spelen. Heb er alleen weinig vertrouwen in met de Boer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frank de Boer compleet mislukt bij het Nederlands elftal
Vaak ook een kleine piemel heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hopen op een mislukking van een ander hebben vaak zelf weinig succes.
Ik vind het ook niet supergrappig ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzichtig gesponsord plaatje.
Ik eigenlijk ook niet echt, maar zit me stierlijk te vervelen deze ochtend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet supergrappig ofzo
Tja, hoef niet echt te glimlachen ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Aan jou hebben we niks gevraagd mongooltje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tja, hoef niet echt te glimlachen ofzo.
viesmadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan jou hebben we niks gevraagd mongooltje.
Stop hier maar mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |