Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja die ja, leuke dame hoor
Jij nog aanraders qua serie dan?
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Ik note nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef InstortendeSter het volgende:
Zou echt nice zijn, mijn eerste notes van @:fugue
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd bby
Hoe is het met de kinders
Ja dat wordt geregeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hebben we dan lijstjes van wat we moeten kopen?
Als ik geld krijg zonder lijstjes kom namelijk alleen maar met wallbangers en buttplugs thuis.
Mail gestuurd naar de FA's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Ik jou welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wordt geregeld
Maar ik vertrouw jou niet met mijn geld
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.
ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Dat is ook bijna gebeeeeeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.
Wat zeg je daarvan lelijk jong.
Heeft fok je therapie betaald ja?quote:
Jij zet toch liever tr's?quote:
Tot ik voor je deur staquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.
Nee zorgverzekeringquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft fok je therapie betaald ja?
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |